De vorige keer was het afgesproken kennelijk.. En ze is al aardig op leeftijd. Mag ze dan niets meer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef BasEnAad het volgende:
Kiezersbedrog, dat mens gaat echt geen 4 jaar de raad in. Dat deed ze de vorige keer ook niet.
Ik vind politiek niet geschikt voor zulke spelletjes. Je doet gewoon mee en anders niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef Peter het volgende:
[..]
De vorige keer was het afgesproken kennelijk.. En ze is al aardig op leeftijd. Mag ze dan niets meer?
Wie weet wat de kiezers vinden, wellicht wat anders dan dat jij vindt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind politiek niet geschikt voor zulke spelletjes. Je doet gewoon mee en anders niet.
Inderdaad, deze vrouw van 77 jaar staat midden in de maatschappij, weet precies wat er speelt en denkt even helder als een jonge hondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Wie weet wat de kiezers vinden, wellicht wat anders dan dat jij vindt.
Tatum met haar debuutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Red Amsterdam? Is dat een partij van de hoeren of wat moet ik me erbij voorstellen?
Onder meer een anti-Noord-Zuidlijn-en-vast-wel-andere-megalomane-prestigeprojectenpartij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Red Amsterdam? Is dat een partij van de hoeren of wat moet ik me erbij voorstellen?
Nee, de enige andere Ma Flodder van de politiek is alweer bijna twintig jaar niet meer onder ons.quote:
Heldinquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, de enige andere Ma Flodder van de politiek is alweer bijna twintig jaar niet meer onder ons.
[ afbeelding ]
Wel mooi als ze nu de Noord-Zuid lijn nog afzeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Ferdo het volgende:
Onder meer een anti-Noord-Zuidlijn-en-vast-wel-andere-megalomane-prestigeprojectenpartij.
Ah de achteruitgangspartij dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Onder meer een anti-Noord-Zuidlijn-en-vast-wel-andere-megalomane-prestigeprojectenpartij.
Zijn reactie op haar overlijden had daarentegen wel ietwat minder bot gemogen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
Vond het wel lache hoe Janmaat tegen Ien Dales tekeer ging vroeger.
Hij zei na haar overlijden dat de rest van de PVDA moest volgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
Vond het wel lache hoe Janmaat tegen Ien Dales tekeer ging vroeger.
Geschikte ventquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, de enige andere Ma Flodder van de politiek is alweer bijna twintig jaar niet meer onder ons.
[ afbeelding ]
Schaamteloos.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn reactie op haar overlijden had daarentegen wel ietwat minder bot gemogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |