Lolquote:,De PVV is geen politieke partij, maar een sekte", schrijft Ter Linden verder. ,,Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen. Er is ook sprake van een ziekelijke verering van Wilders. Mensen die zijn foto op hun bureau naast de foto van hun familie hebben staan, dat vind ik bizar."
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je probeert met die post toch aan te geven dat 'iedereen het doet'. Hoe is dat niet wijzen naar anderen dan?
Hoef je niet alleen bij de PVV voor zijn...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft de PVV nog vacatures? Wil best een paar dagen per week wat onzin praten voor een goed salaris + eventueel wachtgeld.
Bij de pvda stappen ze ook met bosjes op, lijkt het ook erg gezellig te zijn bij de fractievergaderingenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoef je niet alleen bij de PVV voor zijn...
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.
Klopt, maar ik heb het idee dat je bij de andere partijen in ieder geval een politieke achtergrond moet hebben, terwijl de PVV jan en alleman aanneemt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wilders zwijgt kritische dingen die over hem of de PVV gaan altijd heel vakkundig dood.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat jongetje allemaal te melden heeft en daarnaast hoe wilders hierop gaat reageren.
"Hij is een miezerig mannetje"
Het zal mij persoonlijk een worst wezen of die gasten 'graaien' ja of nee, het is niet zo dat ik ooit een cent terug ga zien als ze daarmee zouden kappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje kansloos bagatelliseren dus.
Maar is dat relevant in de context van dit topic? "Ja maar hullie doen het oohooook." klinkt meer als het opstarten van de bekende PVV-lawaaimachine dan als ingaan op de grieven van die Paul ter Linden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hahh, dus als iedereen iets doet wat niet mag is het niet erg?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.
Paar jaar geleden, barbecuetje PvdA-fractie in Utrecht, 10.000 euri moet kunnen. Daar draag ik graag aan bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Bij de pvda stappen ze ook met bosjes op, lijkt het ook erg gezellig te zijn bij de fractievergaderingen
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd () te worden?
Het staat op meerdere grote nieuwssites, dus schijnbaar is het nieuwswaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |