Lolquote:,De PVV is geen politieke partij, maar een sekte", schrijft Ter Linden verder. ,,Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen. Er is ook sprake van een ziekelijke verering van Wilders. Mensen die zijn foto op hun bureau naast de foto van hun familie hebben staan, dat vind ik bizar."
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je probeert met die post toch aan te geven dat 'iedereen het doet'. Hoe is dat niet wijzen naar anderen dan?
Hoef je niet alleen bij de PVV voor zijn...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft de PVV nog vacatures? Wil best een paar dagen per week wat onzin praten voor een goed salaris + eventueel wachtgeld.
Bij de pvda stappen ze ook met bosjes op, lijkt het ook erg gezellig te zijn bij de fractievergaderingenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoef je niet alleen bij de PVV voor zijn...
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd (quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.
Klopt, maar ik heb het idee dat je bij de andere partijen in ieder geval een politieke achtergrond moet hebben, terwijl de PVV jan en alleman aanneemt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wilders zwijgt kritische dingen die over hem of de PVV gaan altijd heel vakkundig dood.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat jongetje allemaal te melden heeft en daarnaast hoe wilders hierop gaat reageren.
"Hij is een miezerig mannetje"
Het zal mij persoonlijk een worst wezen of die gasten 'graaien' ja of nee, het is niet zo dat ik ooit een cent terug ga zien als ze daarmee zouden kappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje kansloos bagatelliseren dus.
Maar is dat relevant in de context van dit topic? "Ja maar hullie doen het oohooook." klinkt meer als het opstarten van de bekende PVV-lawaaimachine dan als ingaan op de grieven van die Paul ter Linden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hahh, dus als iedereen iets doet wat niet mag is het niet erg?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik geeft met die post aan dat iedereen graait en dat dit dus niks nieuws is. Aldus de 'what's new'.
Paar jaar geleden, barbecuetje PvdA-fractie in Utrecht, 10.000 euri moet kunnen. Daar draag ik graag aan bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Bij de pvda stappen ze ook met bosjes op, lijkt het ook erg gezellig te zijn bij de fractievergaderingen
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd () te worden?
Het staat op meerdere grote nieuwssites, dus schijnbaar is het nieuwswaardig.
Wie is verbaasd dan? Nieuws is niet per definitie 'verbazingwekkend'.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.
Dus een partij die klaagt over graaiers, dat regelmatig roept, hierdoor stemmers trekt mag zelf wel graaien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat andere mensen zich hier over verbazen... Dan ben je of verschrikkelijk naïef, of je hebt je nog nooit verdiept in het hele ambtenarenapparaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partij voor de Homo's lijst 27 Paul ter Linden.
Leer lezen. Wat is dit toch? Dat zeg ik toch helemaal niet. Kap eens met woorden in mijn mond te leggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus een partij die klaagt over graaiers, dat regelmatig roept, hierdoor stemmers trekt mag zelf wel graaien?
Verbaasd, dat mensen er van opkijken, wat je maar wil. Mij om het even.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wie is verbaasd dan? Nieuws is niet per definitie 'verbazingwekkend'.
Vanavond iig maar ff éénvandaag kijken, gaat wel weer komisch worden denk ik.
k thxquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verbaasd, dat mensen er van opkijken, wat je maar wil. Mij om het even.
Wat er nieuw is? Dat de PVV altijd loopt te brallen over dat andere politici niets doen voor hun centen, maar nu (who would have thought so) het zelf ook doen.quote:
Dit nieuws vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef JeMoeder het volgende:
Het nieuws is dus verachtelijk hypocriet gedrag van de PVV.
Zeg ik dat ik dat nieuws vind? Jij vraagt waarom het nieuws zou zijn, dan leg ik je uit waarom dat eventueel zo zou zijn.quote:
quote:Volgens Ter Linden heeft de PVV trekken van een sekte. Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen, constateert hij. Bovendien bestaat er ,,een ziekelijke verering'' van de ,,Grote Blonde Leider'' . ,,Mensen die zijn foto op hun bureau naast de foto van hun familie hebben staan, dat vind ik bizar.''
Bron
Retorische vragen zijn soms lastig te onderscheiden heb ik al door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik dat nieuws vind? Jij vraagt waarom het nieuws zou zijn, dan leg ik je uit waarom dat eventueel zo zou zijn.
Geen idee. Stem niet links.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee en wat dan nog?Wat een probleem zeg. Het zit links Nederland zeker wel hoog dat de PVV het zo goed op dit moment...
Ok.quote:
? Hoezo zou ik links stemmen. De PVV is achterbaks bezig, wil ze echt een 'volkspartij' zijn, dan kan ze dat beter niet doen, aangezien 'het volk'quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee en wat dan nog?Wat een probleem zeg. Het zit links Nederland zeker wel hoog dat de PVV het zo goed op dit moment...
D66 is links?quote:
D66 is niet de partij waarover het gaat.quote:
Collectief?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een vieze nestbevuiler is die Ter Linden. Laten we door zijn brievenbus gaan pissen!
Dat geldt niet alleen voor de PVV trouwens, ik denk dat dit voor alle PP geldt. Naast de PVV die claimt dit soort praktijken te hekelen en er ook andere partijen van beschuldigd, valt de hypocrisie van de andere partijen nog mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Ulx het volgende:
Ik ben dus wel benieuwd wat voor corruptie door deze dappere jonge homoseksueel zal worden aangetoond. Ik denk heel wat, men hoeft maar naar de gemiddelde PVV'er op dit forum te kijken om te zien dat alles wat fout is wèl mag als de PVV het doet. Dus geef je zulke mensen macht, dan is de kans op corruptie natuurlijk erg groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |