Dezelfde als zondag alleen dan met Nelom LB en Indi - Mathijsen CVquote:
Mag het hopen ja, of gewoon zodra we met twee doelpunten verschil voor staan.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wie weet komt hij er in de 60e minuut in voor Mathijsen
Niet slecht, maar ik denk toch dat Van Geel gefrustreerd raakt van het feit dat AC MIlan BMI maar niet oppikt voor een miljoentje of 8 als ik dit lees.quote:Feyenoord maakt winst van 2,7 miljoen euro bekend
Gepubliceerd: 25 september 2013 15:02 | Laatst gewijzigd: 25 september 2013 17:24
Feyenoord heeft over het afgelopen seizoen een netto winst geboekt van 2,7 miljoen euro.
Dat blijkt woensdag uit een voorpublicatie van de jaarcijfers. In het seizoen daarvoor schreef de Rotterdamse volksclub ook al zwarte cijfers.
Volgens algemeen directeur Eric Gudde is het positieve resultaat evenals vorig jaar vooral toe te schrijven aan een hogere omzet en een opnieuw strakke begrotingsdiscipline.
Dit in combinatie met de goede sportieve prestaties, met de derde plaats in de competitie als eindklassering.
De winst had volgens Feyenoord bijna 2,5 miljoen euro hoger kunnen uitvallen, als de club niet een tweetal voorzieningen had moeten nemen. Allereerst werd Feyenoord, net als andere profclubs, zowel in 2012 als in 2013 zwaar getroffen door de 'crisisheffing' van zestien procent extra op salarissen boven 150.000 euro. Daartegen loopt nog een bezwaar van Feyenoord
Daarnaast heeft de directie een bedrag gereserveerd voor het aandeel van Feyenoord in de ontwikkelingskosten van een nieuw stadion. De eerdere verwoede pogingen tot nieuwbouw strandden in juli in de gemeenteraad.
8,9 miljoen
De strakke bedrijfsvoering de laatste jaren bij Feyenoord heeft in elk geval tot een drastische reductie van de schulden geleid. In juni 2010 was het eigen vermogen nog 35 miljoen negatief.
Bij sluiting van het boekjaar 2012/2013 bedroeg dit tekort nog maar 6,2 miljoen euro. De totale schuldenlast is eveneens sterk afgenomen, van 43 miljoen in juni 2010 naar zo’n 8,9 miljoen in juni 2013.
''Zuinig zijn, steeds zoeken naar nieuwe omzetkansen en met beperkte middelen proberen toch boven verwachting te presteren, dat is wat we nu al een paar jaar op rij succesvol doen. Ons streven voor het lopende seizoen zal niet anders zijn'', stelde Gudde, die met Feyenoord inmiddels stevig in de veilige categorie 2 van de licentiecommissie van de KNVB is ingedeeld.
Nu pas?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ik begin trouwens te denken dat De Vrij mentaal niet geschikt is voor topvoetbal.
Ja, is dat zo gek? Heb nog niemand anders die mening eerder horen uitspreken.quote:
Was het fijn onder je steen?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, is dat zo gek? Heb nog niemand anders die mening eerder horen uitspreken.
Als centrale verdediger naast een leider als Ron Vlaar kan hij prima zijn carriere bij Feyenoord afmaken. Verder zal hij het niet schoppen, nee. Type Keesie van Wonderen. Alleen misschien een klasse minder.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ik begin trouwens te denken dat De Vrij mentaal niet geschikt is voor topvoetbal.
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Helemaal zwart met witte strepen - dezelfde strepen als het lichtblauwe uitshirt van 2 jaar geleden.
Waar het vandaan komt, geen idee.
Jep, niet echt mooi ofzo. Voorlopig zullen we zo'n 3e tenue niet nodig hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt op een trainingsshirtje.
Ach, hij is gewoon een gevoelige, lieve jongen. Een verademing tussen al die wannabe-macho's en gangsterrappers in het moderne topvoetbal wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ja echt een verademing die blunders.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon een gevoelige, lieve jongen. Een verademing tussen al die wannabe-macho's en gangsterrappers in het moderne topvoetbal wat mij betreft.
En die blunders hebben volgens jou te maken met een zwakke mentaliteit cq mentale gesteldheid?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja echt een verademing die blunders.
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
En die blunders hebben volgens jou te maken met een zwakke mentaliteit cq mentale gesteldheid?
Is Immers dan ook mentaal ongeschikt voor topvoetbal, of vanwege andere gronden?quote:
Immers is mentaal ongeschikt om te leven.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Immers dan ook mentaal ongeschikt voor topvoetbal, of vanwege andere gronden?
Weet ik veel.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Immers dan ook mentaal ongeschikt voor topvoetbal, of vanwege andere gronden?
Hij wordt ook opgenaaid door zijn coach. Heeft vaak met een wisselende partner te maken. Achter hem staat niet een 'zekerheidje'. De kern: Hij is nog jong en mag een dipje hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Die blunders van de Vrij zijn sowieso dingen van grofweg het laatste half jaar. Daarvoor speelde hij gewoon goed. Het is niet alsof hij toen een killermentaliteit had ofzo.
Wie dan? Clasie? Mathijsen? Schaken? Pelle die enkel Engels spreekt?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
Hij had gewoon nooit aanvoerder moeten worden.
Bas van Noortwijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie dan? Clasie? Mathijsen? Schaken? Pelle die enkel Engels spreekt?
Pelle dusquote:Op donderdag 26 september 2013 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pelle natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Meer man dan bij de joden en lampjes bij elkaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef eight het volgende:
Respect dat het stadion haast vol is voor een doordeweekse avond tegen Dordrecht![]()
Tuurlijk is De Kuip gevuld.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef eight het volgende:
Respect dat het stadion haast vol is voor een doordeweekse avond tegen Dordrecht![]()
Deze aantallen halen de joden nog niet op zondagmiddag half 3 tegen een eredivisie subtopper.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef Katth het volgende:
[..]
Meer man dan bij de joden en lampjes bij elkaar.
Het is weer armoe troef idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Als Dordtenaar vind ik het wel leuk dat Dordt niet wordt weggespeeld, maar ik had toch liever gehad dat Feyenoord vanavond wat aan het zelfvertrouwen zou werken...
Hoezo? Als Immers niet weer zo'n briljante assist geeft scoort Pelle gewoon niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef eight het volgende:
Meer dan ooit zijn we afhankelijk van Pelle
Als je 20 van zulke briljante assists aan Immers geeft, scoort hij ook gewoon niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Als Immers niet weer zo'n briljante assist geeft scoort Pelle gewoon niet.
Lex = Rex.
Dan zijn het geen assists, slimmequote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je 20 van zulke briljante assists aan Immers geeft, scoort hij ook gewoon niet.
Immers is idd "the glue that holds everything together"quote:Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Als Immers niet weer zo'n briljante assist geeft scoort Pelle gewoon niet.
Lex = Rex.
Kongolo is linksbenig, zal wel redenatie van Koeman zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Is Kongolo geblesseerd of waarom komt van Beek erin?
Onze van Gaal copycat wil meer roulerenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Oh joh, ik dacht dat hij rechts was.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:48 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Kongolo is linksbenig, zal wel redenatie van Koeman zijn
okquote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat hij rechts was.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Maar hij laat Mathijsen en BMI ook samen spelen en die zijn allebei links. Hij vergooit echt het talent van Kongoloquote:Op donderdag 26 september 2013 21:48 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Kongolo is linksbenig, zal wel redenatie van Koeman zijn
Huh? Ik alleen maar dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Hij heeft ook wel uitstraling vind ik, voor zo'n jonge speler.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek is er wel een met de juiste instelling.
Ook nog eens knap lelijk beetje nerveus eerste wedstrijd. Mooie harde verdediger van maken.
En Janmaat. Is weer eens wat anders dan een hengst naar voren.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:30 schreef Katth het volgende:
Driehoekje Mulder, BMI en Mathijsen ja....
Logisch, slechter kan immers nietquote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Als Immers achter Vilhena speelt, spelen ze beiden beter.
Mag ook wel een keer he.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Katth het volgende:
Immers speelt echt wel goeie pot hoor
Volgens mij is Immers de enige die dit seizoen een beetje z'n best doet.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Sloggi het volgende:
Was dat nou een assist van Van Beek?
Hij speelt nu tegen de koploper. Immers moet je ook niet laten opdraven tegen de Roda JC's van deze wereld. Sommigen noemen Immers daarom verwaand. Ik noem dit een teken van klasse, bravoure en soevereiniteit.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Katth het volgende:
Immers speelt echt wel goeie pot hoor
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, slechter kan immers niet
Yepquote:Op donderdag 26 september 2013 22:54 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Wordt er vanavond nog geloot?
Niet meer, maar dat boeit de KNVB niks.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord speelt toch geen europees?
treurig..quote:Op donderdag 26 september 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet meer, maar dat boeit de KNVB niks.
Dus we kunnen elkaar alleen in de finale tegenkomen die dan (hoe kan het ook anders) over 2 duels wordt gespeeld?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet meer, maar dat boeit de KNVB niks.
Wat een dijenkletser.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:58 schreef Max23 het volgende:
Was toch leuk geweest als het interview zo was begonnen:
Vraag aan Ronald Koeman: Wat was de basis van deze overwinning?
We hebben vanavond met zijn allen groenten van HAK gegeten
Uh, nee. Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Dus we kunnen elkaar alleen in de finale tegenkomen die dan (hoe kan het ook anders) over 2 duels wordt gespeeld?
Ik hoopte dat Kongolo en/of Sleegers erin zouden komen, dat Kongolo er niet in kwam na de wissel van Mathijssen > Van Beek snap ik wel, maar zat Sleegers überhaupt bij de selectie? Als je hem tegen Dordrecht nog niet inbrengt kun je hem beter uitlenen aan Excelsior. Dat zal in de winterstop alsnog wel gebeuren.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:57 schreef Pascalus het volgende:
Waarom kwamen Clasie en Boëtius erin? Laat Vormer en Schaken gewoon die wedstrijd uitspelen, dan krijgen Boëtius en Clasie hun rust voor aankomende zondag.
Klopt, dat is mijn conclusie.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat zeg ik helemaal niet.
Aha.quote:
Vraagteken was misplaatst jaquote:Op donderdag 26 september 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Vreemde conclusie, zo in de vorm van een vraag.
Die overigens ook van geen kant klopt.
Maar oke.
Niet eens bij de betweters?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vanaf volgende week zit ik aan tafel bij astro tv
Ze zijn best goed te versmaden die XXL's. Je hebt er ook mexicano-varianten van bij sommige snackbarsquote:Op donderdag 26 september 2013 23:18 schreef Grifte het volgende:
Toch nog gezwicht voor de Frikandel XXL![]()
De vliegende tackle van Lex![]()
Prima avondje, al was het (zeker de eerste helft) weer niet best
Die hitler was verschrikkelijk aan het fluiten, om de minuut lag het spel stil. Ok vaak lichte overtredingen, maar laat gewoon doorgaan man.quote:
Terecht. Pelle heeft te mooi haar voor dit niveau. Ik geloof dat er 3 scheidsrechters in het betaald voetbal aanwezig zijn die homosensueel zijn en waar gewoon een stuk jaloezie zit.quote:
Zou nu iets minder schandalig zijn, gezien de selecties nu niet zo ver uit elkaar liggen als toentertijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Dus we kunnen elkaar alleen in de finale tegenkomen die dan (hoe kan het ook anders) over 2 duels wordt gespeeld?
Je weet toch nog helemaal niet of Van Beek echt wel zo goed is, toen De Vrij als centrale verdediger ging spelen was iedereen ook zo in de gloria (toekomstige verdediger van Arsenal blablabla), nu brandt een groot deel hem al af. Wel goed dat we alweer een goede jonge verdediger klaar hebben staan die je zonder aarzelen op kunt stellen mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
Niet best, wel paar lichtpuntjes:
- Schaken
- Van Beek. Opvolger van De Vrij.
Die man kan niets fout doenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:51 schreef PollosHermanos het volgende:
Martin van Yellowman trekt ff als een baas een amateurclub naar de Kuip, hij heeft z'n zaakjes gewoon weer goed voor elkaar
Even balletje laten vallen om sneaky even te lotingfixen, zo rolt hijquote:Op donderdag 26 september 2013 23:51 schreef PollosHermanos het volgende:
Martin van Yellowman trekt ff als een baas een amateurclub naar de Kuip, hij heeft z'n zaakjes gewoon weer goed voor elkaar
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Even balletje laten vallen om sneaky even te lotingfixen, zo rolt hij
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Even balletje laten vallen om sneaky even te lotingfixen, zo rolt hij
Sleegers was, en is nog steeds, geblesseerd.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Kongolo en/of Sleegers erin zouden komen, dat Kongolo er niet in kwam na de wissel van Mathijssen > Van Beek snap ik wel, maar zat Sleegers überhaupt bij de selectie? Als je hem tegen Dordrecht nog niet inbrengt kun je hem beter uitlenen aan Excelsior. Dat zal in de winterstop alsnog wel gebeuren.
Dat heb ik even gemist dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sleegers was, en is nog steeds, geblesseerd.
Zat me alleen maar te vermaken met wat voor een figuren er op Z4 staan. Mijn god, wat een treurnis.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar goed, vandaag viel nog mee op sommige punten. Al was de amusementswaarde niet dermate hoog
Nepfan! Jood! Teletekstsupporter...quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:57 schreef TC03 het volgende:
Kijk ik een keer niet, speelt Schaken een goede wedstrijd.
Is dat die keeper die bij de 3-0 de bal losliet omdat hij zo hard was?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:58 schreef PollosHermanos het volgende:
FC Dordrecht-coach Harry van den Ham heeft Feyenoord na de onderlinge bekerwedstrijd van advies voorzien. Volgens de oefenmeester doen de Rotterdammers er goed aan om na dit seizoen Warner Hahn op te halen in Dordrecht. De goalie voorkwam dat de Jupiler League-club donderdagavond met meer dan een 3-0 nederlaag naar huis werd gestuurd.
"Ik zou het wel weten als ik bij Feyenoord zou werken. Dan zou ik onze doelman Warner Hahn na dit seizoen ophalen. Hij is dan transfervrij. In deze wedstrijd heeft hij zeker drie, vier goals voorkomen. Hij verdient een groot compliment", vertelde Van den Ham na de wedstrijd aan collega Ronald Koeman.
Op zijn beurt ging de trainer van Feyenoord niet in op de tip. "We hebben jonge en goede keepers voldoende bij Feyenoord. Als ik nu mijn interesse in Hahn zou uitspreken, zou dat betekenen dat ik ontevreden ben over onze eerste keeper Erwin Mulder. En dat ben ik niet", liet Koeman weten.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)et-hahn-ophalen.html
Is hij echt zo goed? Heb hem alleen gisteravond zien spelen, wel een paar aardige reddingen maar ken hem verder niet.
Jupiler League kent andere standaarden, maar ja... dat was die keepquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat die keeper die bij de 3-0 de bal losliet omdat hij zo hard was?
Hij is nog altijd geen Vermeer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat die keeper die bij de 3-0 de bal losliet omdat hij zo hard was?
quote:Feyenoord en Boldking hand in hand
Feyenoord gaat samenwerken met scheermessenmerk Boldking. Dankzij de samenwerking kunnen supporters zich voortaan voordelig scheren met een Feyenoord-Boldking scheermes, voor tot wel de helft van de prijs van vergelijkbare scheermessen.
Via Boldking krijg je maandelijks of tweemaandelijks voor 10 euro vier mesjes thuisgestuurd. Bij bestelling van de scheermesjes via www.boldking.com/feyenoord sponsor je niet alleen de club, maar krijg je ook je eigen scheerhouder met daarop de Feyenoord ‘F’. De service is op elk moment stop te zetten of te pauzeren via de website of via je smartphone.
Als je dan toch langs gaat, kan je ook wel even wat verder naar het noorden rijden, daar word je ook allerhartelijkst ontvangenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:34 schreef Haringkop het volgende:
Mocht je overigens nog vragen hebben over boldking, bellen kan altijd: 020-2610058
Of ga gewoon even langs..
Hoogoorddreef 141
1101 BB Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Haha het lijkt wel Football Manager.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:58 schreef PollosHermanos het volgende:
FC Dordrecht-coach Harry van den Ham heeft Feyenoord na de onderlinge bekerwedstrijd van advies voorzien. Volgens de oefenmeester doen de Rotterdammers er goed aan om na dit seizoen Warner Hahn op te halen in Dordrecht. De goalie voorkwam dat de Jupiler League-club donderdagavond met meer dan een 3-0 nederlaag naar huis werd gestuurd.
"Ik zou het wel weten als ik bij Feyenoord zou werken. Dan zou ik onze doelman Warner Hahn na dit seizoen ophalen. Hij is dan transfervrij. In deze wedstrijd heeft hij zeker drie, vier goals voorkomen. Hij verdient een groot compliment", vertelde Van den Ham na de wedstrijd aan collega Ronald Koeman.
Op zijn beurt ging de trainer van Feyenoord niet in op de tip. "We hebben jonge en goede keepers voldoende bij Feyenoord. Als ik nu mijn interesse in Hahn zou uitspreken, zou dat betekenen dat ik ontevreden ben over onze eerste keeper Erwin Mulder. En dat ben ik niet", liet Koeman weten.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)et-hahn-ophalen.html
Is hij echt zo goed? Heb hem alleen gisteravond zien spelen, wel een paar aardige reddingen maar ken hem verder niet.
nee, maar doordat ik deze voorspelling goed heb, geeft dat meer vertrouwen over mijn voetbalkennis.quote:
quote:Op
vrijdag 27 september 2013 08:25 schreef Bombvis het volgende:
Iemand een idee wat gebeurde bij de uitgang van vak W1/X daar? Stond weer allemaal politie, klein vechtpartijtje nog met diezelfde politie, maar snapte niet zo goed waarom.
Zelfde trouwens als in de rust, was er in W1 ook allemaal commotie, maar geen idee waarom.
twitter:Markla94 twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 10:43:10Supporter die gisteren na #FEYdor door ME belaagd werd met pepperspray ligt in het ziekenhuis. Hoe lang duurt deze waanzin nog voort? reageer retweet
Verhoek wordt wel verdacht veel voor promotiemateriaal gebruikt.quote:
Raar ja, alsof de gemiddelde supporter zich wil associeren met een mislukte invaller en een totale nobody.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:20 schreef Maoist het volgende:
[..]
Verhoek wordt wel verdacht veel voor promotiemateriaal gebruikt.
Armenteros lijkt hier wel op een zwerver en Te Vrede kijkt of hij net 3 hoeren heeft geneukt.
Beetje goedkoop
Inderdaad zeg. Trouwens wel mooi dat Pelle zich niet leent voor dit soort onzin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Raar ja, alsof de gemiddelde supporter zich wil associeren met een mislukte invaller en een totale nobody.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:43 schreef Bombvis het volgende:
Als je dan toch langs gaat, kan je ook wel even wat verder naar het noorden rijden, daar word je ook allerhartelijkst ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boldking is verre van een a-merk en zullen ook wel niet al te veel betaald hebben voor deze promotie. Dan kom je vanzelf bij deze 3 spelers uitquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Raar ja, alsof de gemiddelde supporter zich wil associeren met een mislukte invaller en een totale nobody.
Te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:Markla94 twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 10:43:10Supporter die gisteren na #FEYdor door ME belaagd werd met pepperspray ligt in het ziekenhuis. Hoe lang duurt deze waanzin nog voort? reageer retweet
Als ze dit nog even doorzetten, gaat het een keer héél lelijk mis. Kunnen ze weer gaan janken over hoe ze kampen met PTSS, alvorens de media weer gaan roepen dat we 'tuig' zijn.quote:
Zijn sinds HvH en het Maasgebouw compleet ontspoord.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:05 schreef Gert het volgende:
De Rotterdamse politie komt wel érg vaak in het nieuws wegens gewelddadig optreden zeg. Nou snap ik best dat je in een stad als Rotjeknor niet over je heen moet laten lopen, maar ze lijken doorgeslagen. Het is zélf tuig.
Ze hebben binnen de politiekorpsen ook die reputatie. Sprak een tijd geleden iemand die werkzaam is bij het district Gelderland-Zuid en die gaf aan dat voor de lastige klusjes eigenlijk altijd wanneer nodig is Rijnmond wordt gevraagd omdat die wel van wanten weten. Veel van die gasten zitten ook bij speciale arrestatieteams enzo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:05 schreef Gert het volgende:
De Rotterdamse politie komt wel érg vaak in het nieuws wegens gewelddadig optreden zeg. Nou snap ik best dat je in een stad als Rotjeknor niet over je heen moet laten lopen, maar ze lijken doorgeslagen. Het is zélf tuig.
Ik zal maar niets zeggen over het soort wedstrijdjes die die gasten houden, als ook vermeende links met duistere zaakjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben binnen de politiekorpsen ook die reputatie. Sprak een tijd geleden iemand die werkzaam is bij het district Gelderland-Zuid en die gaf aan dat voor de lastige klusjes eigenlijk altijd wanneer nodig is Rijnmond wordt gevraagd omdat die wel van wanten weten. Veel van die gasten zitten ook bij speciale arrestatieteams enzo.
Ah, en ze hebben dan dus ook een reputatie "hoog" te houden..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben binnen de politiekorpsen ook die reputatie. Sprak een tijd geleden iemand die werkzaam is bij het district Gelderland-Zuid en die gaf aan dat voor de lastige klusjes eigenlijk altijd wanneer nodig is Rijnmond wordt gevraagd omdat die wel van wanten weten. Veel van die gasten zitten ook bij speciale arrestatieteams enzo.
Nog steeds van die doodschop in de voorbereiding?quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sleegers was, en is nog steeds, geblesseerd.
Eerlijk gezegd deed alles me pijn aan de ogen, wat was het gisteren droevig zegquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
Wat een dramatische linkerflank gisteren zeg. Het deed gewoon pijn aan mijn ogen.
Eerste kwartier was hoopgevend. Zoals bij eigenlijk bijna iedere wedstrijd dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd deed alles me pijn aan de ogen, wat was het gisteren droevig zeg
Nee dat is bald.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bold kan ook 'kaal' betekenen.
Eh...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bold kan ook 'kaal' betekenen.
Dan sluipt "de angst in de ploeg". Nee, het is iets onbegrijpelijks inderdaad, na een kwartier mislukt alles spontaan, worden de meest vreemde ballen gegeven (die terugspeelbal van Schaken die 1e helft, vol in de voeten van de spits). Maar eind van de 2e helft leek meer op gallery-play, tiki-taka van Barça stelt er niks bij voorquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste kwartier was hoopgevend. Zoals bij eigenlijk bijna iedere wedstrijd dit seizoen.Geen idee wat er daarna steeds gebeurt.
Daarom werd er bij mij op het vak ook enorm gejuicht om de 2-0, wisten we in ieder geval zeker dat het geen verlening zou worden en dat we niet nóg een half uur zo'n drama zouden moeten bekijkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste kwartier was hoopgevend. Zoals bij eigenlijk bijna iedere wedstrijd dit seizoen.Geen idee wat er daarna steeds gebeurt.
twitter:RemcoRavenhorst twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 19:30:41"Omdat de KNVB het wil" aandragen als argument voor nieuwbouw is als gebruiken Telegraaf als bron aanscherping voetbalwet. Waanzin! #BALV reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:39 schreef Happel het volgende:
Algemene aandeelhouders vergadering Stadion Feyenoord N.V. is nu bezig.
Wat een pareltjes komen daar weer langs zeg...twitter:RemcoRavenhorst twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 19:30:41"Omdat de KNVB het wil" aandragen als argument voor nieuwbouw is als gebruiken Telegraaf als bron aanscherping voetbalwet. Waanzin! #BALV reageer retweet
Ik verbaas me er ook nog steeds over.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ongelofelijk dat die directie gewoon zo door kan blijven gaan. Zo lang die er zit hoef je in ieder geval niet bang te zijn ooit structureel bij de top te gaan horen.
Knieblessure volgens fcupdate.nl, dus daar zou het best mee te maken kunnen hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:55 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Nog steeds van die doodschop in de voorbereiding?
quote:
quote:
Kwam dit echt van de directie?quote:
Bij Vitesse zijn er nog zo'n tienduizend kaarten te verkrijgen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef Grifte het volgende:
Met 8 man ruim een half uur wachten, zijn de laatste 350/1120 kaarten voor Vitesse-uit binnen een seconde weg, niemand een uitkaartje godverdomme.
Feijenoord, waarom heb je zo'n trouw publiek
En daar kom je nu pas achter? Feyenoord is allang geen topclub meer. Een gewone grote club met zeer loyaal publiek,dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ongelofelijk dat die directie gewoon zo door kan blijven gaan. Zo lang die er zit hoef je in ieder geval niet bang te zijn ooit structureel bij de top te gaan horen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter? Feyenoord is allang geen topclub meer. Een gewone grote club met zeer loyaal publiek,dat dan weer wel.
Het is net alsof ik weer terug ben in klas 2 van het voortgezet onderwijs.quote:
B1 wel weer gewonnen:quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:50 schreef satecl het volgende:
Ik kom net bij de A1 vandaan. Maar verwacht daar maar geen spelers van die doorstromen. Idrissi misschien. Verder is dat team echt om van te huilen. 4-2 verloren van Utrecht.
Lol inderdaad. Net als: Feyenoord kan morgen goede zaken doen en op 2 punten van psv komen, maar het zou weer typisch Feyenoord zijn als men er niet van profiteert.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgekost en dramatisch gespeeld bij Feyenoord, niet te hanteren, speelde 1 leuke wedstrijd, elke actie mislukte, elke voorzet vloog de tribune in, dus.... hoeveel scoort ie er zondag? Het blijft Feyenoord.
Warner Hahn is een eckte Ajacied.quote:Op zondag 29 september 2013 11:39 schreef PIETR het volgende:
Gewoon die gozer van Dordrecht halen. Topkeeper.
In ieder geval keeper van Ajax geweest.quote:Op zondag 29 september 2013 11:47 schreef PIETR het volgende:
Ow? Zie dat ie geboren is in Rotterdam ..
quote:Op zondag 29 september 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Warner Hahn is een eckte Ajacied.
Dat is niet hetzelfde, Stijntje.quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval keeper van Ajax geweest.
Afkloppen heeft niet geholpen. Gaat weer traag nu.quote:Op zondag 29 september 2013 14:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voetbal ziet er zelfs goed uit tot nu toe. (Even afkloppen.)
Tering, wat een mazzel zeg.quote:
Feyenoord en vrijetrappen...quote:Op zondag 29 september 2013 14:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vilhenamet die vrije trappen...
Straks schiet hij 'm erin en gaat ie de hele wereld over. 5 miljoen views op YT en 30 miljoen transfer naar Arsenal.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef mega-worstje het volgende:
jezus pelle doe t eens op een andere manier
Behalve als Arsenal kijkt hoe vaak hij zo'n omhaal probeert.quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Straks schiet hij 'm erin en gaat ie de hele wereld over. 5 miljoen views op YT en 30 miljoen transfer naar Arsenal.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vilhena slechtste man tot nu toe, samen met Schaken.
Precies, alsof een jeugdleerling van Kasparov zijn koning opoffert.quote:Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij gaat Koeman bij iedere vrije trap een beetje dood van binnen
Je wilt niet weten hoe laag mijn verwachtingspatroon isquote:
Nee bewust afgelegd denk ik. Hij kon er niet bij om hem goed te schieten.quote:Op zondag 29 september 2013 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Goaltjes hoor
Was dat nou gewoon geen mislukt schot bij de 1-0 van Immers?![]()
Heb alleen 1e helft gemist, hoe speelde Feyenoord?
Valt sowieso de laatste paar wedstrijden wel mee met hemquote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef PIETR het volgende:
Vind dat Immers goed speelt vandaag. Mag ook een keer gezegt worden.
Precies, dit ADO is zo ongelofelijk slecht dat je vertrouwen kunt tanken. Iedereen een keer scoren, heerlijk voor 't vertrouwen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Zo dom he. Typisch een pot die je als je gewoon zo blijft spelen als de eerste 10 minuten met 5 of 6 - 0 wint. Zou perfect zijn, vooral voor het zelfvertrouwen. Maar wat doen ze; ze zakken in. God wat was ik pissig toen ik voor de zoveelste keer Mulder zag twijfelen wat hij in godsnaam moest doen. Zet gewoon door, maak die goals, en ga met een heerlijk gevoel naar de volgende uitwedstrijd. Stelletje amateurs.
Tweede spits. Maar dat komt ook omdat ADO niks klaarmaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Speelt Immers als bijna tweede spits of staat ie centraal op t middenveld?
Alleen maar goed. Nu moet Bakkal aan de bak.quote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Valt sowieso de laatste paar wedstrijden wel mee met hem
Mooi, kan ie niet meer scoren.quote:
Precies, zulk matig spel en dan zo doodeenvoudig winnen. Op 50% kun je ook nog de 4-0 en 5-0 maken.quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef mega-worstje het volgende:
Het kost ook gewoon helemaal geen moeite tegen dit ado.
Maar ook dit soort wedstrijden moet je gewoon volle kracht gaan en 7-0 / 8-0 op het scorebord zettenquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, zulk matig spel en dan zo doodeenvoudig winnen. Op 50% kun je ook nog de 4-0 en 5-0 maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |