Dezelfde als zondag alleen dan met Nelom LB en Indi - Mathijsen CVquote:
Mag het hopen ja, of gewoon zodra we met twee doelpunten verschil voor staan.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wie weet komt hij er in de 60e minuut in voor Mathijsen
Niet slecht, maar ik denk toch dat Van Geel gefrustreerd raakt van het feit dat AC MIlan BMI maar niet oppikt voor een miljoentje of 8 als ik dit lees.quote:Feyenoord maakt winst van 2,7 miljoen euro bekend
Gepubliceerd: 25 september 2013 15:02 | Laatst gewijzigd: 25 september 2013 17:24
Feyenoord heeft over het afgelopen seizoen een netto winst geboekt van 2,7 miljoen euro.
Dat blijkt woensdag uit een voorpublicatie van de jaarcijfers. In het seizoen daarvoor schreef de Rotterdamse volksclub ook al zwarte cijfers.
Volgens algemeen directeur Eric Gudde is het positieve resultaat evenals vorig jaar vooral toe te schrijven aan een hogere omzet en een opnieuw strakke begrotingsdiscipline.
Dit in combinatie met de goede sportieve prestaties, met de derde plaats in de competitie als eindklassering.
De winst had volgens Feyenoord bijna 2,5 miljoen euro hoger kunnen uitvallen, als de club niet een tweetal voorzieningen had moeten nemen. Allereerst werd Feyenoord, net als andere profclubs, zowel in 2012 als in 2013 zwaar getroffen door de 'crisisheffing' van zestien procent extra op salarissen boven 150.000 euro. Daartegen loopt nog een bezwaar van Feyenoord
Daarnaast heeft de directie een bedrag gereserveerd voor het aandeel van Feyenoord in de ontwikkelingskosten van een nieuw stadion. De eerdere verwoede pogingen tot nieuwbouw strandden in juli in de gemeenteraad.
8,9 miljoen
De strakke bedrijfsvoering de laatste jaren bij Feyenoord heeft in elk geval tot een drastische reductie van de schulden geleid. In juni 2010 was het eigen vermogen nog 35 miljoen negatief.
Bij sluiting van het boekjaar 2012/2013 bedroeg dit tekort nog maar 6,2 miljoen euro. De totale schuldenlast is eveneens sterk afgenomen, van 43 miljoen in juni 2010 naar zo’n 8,9 miljoen in juni 2013.
''Zuinig zijn, steeds zoeken naar nieuwe omzetkansen en met beperkte middelen proberen toch boven verwachting te presteren, dat is wat we nu al een paar jaar op rij succesvol doen. Ons streven voor het lopende seizoen zal niet anders zijn'', stelde Gudde, die met Feyenoord inmiddels stevig in de veilige categorie 2 van de licentiecommissie van de KNVB is ingedeeld.
Nu pas?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ik begin trouwens te denken dat De Vrij mentaal niet geschikt is voor topvoetbal.
Ja, is dat zo gek? Heb nog niemand anders die mening eerder horen uitspreken.quote:
Was het fijn onder je steen?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, is dat zo gek? Heb nog niemand anders die mening eerder horen uitspreken.
Als centrale verdediger naast een leider als Ron Vlaar kan hij prima zijn carriere bij Feyenoord afmaken. Verder zal hij het niet schoppen, nee. Type Keesie van Wonderen. Alleen misschien een klasse minder.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ik begin trouwens te denken dat De Vrij mentaal niet geschikt is voor topvoetbal.
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Helemaal zwart met witte strepen - dezelfde strepen als het lichtblauwe uitshirt van 2 jaar geleden.
Waar het vandaan komt, geen idee.
Jep, niet echt mooi ofzo. Voorlopig zullen we zo'n 3e tenue niet nodig hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt op een trainingsshirtje.
Ach, hij is gewoon een gevoelige, lieve jongen. Een verademing tussen al die wannabe-macho's en gangsterrappers in het moderne topvoetbal wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef TC03 het volgende:
Ja echt een verademing die blunders.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon een gevoelige, lieve jongen. Een verademing tussen al die wannabe-macho's en gangsterrappers in het moderne topvoetbal wat mij betreft.
En die blunders hebben volgens jou te maken met een zwakke mentaliteit cq mentale gesteldheid?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja echt een verademing die blunders.
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
En die blunders hebben volgens jou te maken met een zwakke mentaliteit cq mentale gesteldheid?
Is Immers dan ook mentaal ongeschikt voor topvoetbal, of vanwege andere gronden?quote:
Immers is mentaal ongeschikt om te leven.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Immers dan ook mentaal ongeschikt voor topvoetbal, of vanwege andere gronden?
Weet ik veel.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is Immers dan ook mentaal ongeschikt voor topvoetbal, of vanwege andere gronden?
Hij wordt ook opgenaaid door zijn coach. Heeft vaak met een wisselende partner te maken. Achter hem staat niet een 'zekerheidje'. De kern: Hij is nog jong en mag een dipje hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Die blunders van de Vrij zijn sowieso dingen van grofweg het laatste half jaar. Daarvoor speelde hij gewoon goed. Het is niet alsof hij toen een killermentaliteit had ofzo.
Wie dan? Clasie? Mathijsen? Schaken? Pelle die enkel Engels spreekt?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
Hij had gewoon nooit aanvoerder moeten worden.
Bas van Noortwijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie dan? Clasie? Mathijsen? Schaken? Pelle die enkel Engels spreekt?
Pelle dusquote:Op donderdag 26 september 2013 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pelle natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Meer man dan bij de joden en lampjes bij elkaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef eight het volgende:
Respect dat het stadion haast vol is voor een doordeweekse avond tegen Dordrecht![]()
Tuurlijk is De Kuip gevuld.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef eight het volgende:
Respect dat het stadion haast vol is voor een doordeweekse avond tegen Dordrecht![]()
Deze aantallen halen de joden nog niet op zondagmiddag half 3 tegen een eredivisie subtopper.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef Katth het volgende:
[..]
Meer man dan bij de joden en lampjes bij elkaar.
Het is weer armoe troef idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Als Dordtenaar vind ik het wel leuk dat Dordt niet wordt weggespeeld, maar ik had toch liever gehad dat Feyenoord vanavond wat aan het zelfvertrouwen zou werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |