Ja, leuke lijst deze maandquote:
Lekker kut op PSN update dagquote:Gepland onderhoud aan PSN op woensdag 25 september 2013 vanaf 16:00 tot 04.00.
je kan gewoon spelen en inloggen, als je deze week al online bent geweest.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan gewoon spelen en inloggen, als je deze week al online bent geweest.
WUT?quote:
Maar niet de nieuwe goodies downloaden.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan gewoon spelen en inloggen, als je deze week al online bent geweest.
quote:
Tering zegquote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, normaal gaat het trager
ik had het met een collega over deze game, hij vond dat ik em moest spelen, ik zei dat ik em dan wel zou proberen als ie op plus zou komen, twee dagen later las ik de aankondiging dat ie op plus zou komenquote:
neee, dat heb je met "gekocht" eigenlijk is het huren, als je abbo afloopt kan je ze niet meer spelenquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:59 schreef Catch22- het volgende:
Kan je die games blijven spelen als je plusabo is afgelopen? Dan doe ik dat ook even. Heb ik tenminste games om de gerepareerde consoles te testen
Heb er 1 klaar en kan de ander fiksen met de onderdelen van die gaat komen
Dacht dat die actie t/m 20 september was om aan te schaffen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:21 schreef Yi-Long het volgende:
.... met zo'n goede dienst als PSN+, heb je toch niet echt snel de behoefte om ermee te kappen, lijkt me. Ik zit er zelfs aan te denken om nu gewoon 3-4 jaar extra alvast te bestellen, met die 12+3 actie.
Oh, dan wacht ik wel gewoon op een nieuwe promotie-actie. Heeft dan geen haast.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:55 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Dacht dat die actie t/m 20 september was om aan te schaffen.
En als je weer later een abbo neemt zijn ze dan weer speelbaar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, die games kun je niet meer spelen als je abo is afgelopen.
wat vind je leuk?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand nog suggesties voor echte toppers op de PS3? Heb momenteel alleen GTAV.
Correctquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
En als je weer later een abbo neemt zijn ze dan weer speelbaar?
PSN+ aanschaffen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het beste dat ik op de PS3 gespeeld heb:quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgorde van release is het beste. Laat je niet afschrikken door de controls van mgs1 en 2, die zijn zwaar verouderd. Maar dat is een kwestie van wennen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb de Metal Gear Solid Legacy Collection vandaag binnengekregen.
Wat is de beste manier van spelen? Gewoon 1,2,3,4 (om naar ik aanneem oplopende kwaliteit in gameplay en graphics te ervaren) of is er een qua chronologie van het verhaal betere volgorde?
Dank u.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het beste dat ik op de PS3 gespeeld heb:
Uncharted 1, 2 en 3 (action/adventure)
Heavy Rain (interactieve film)
The Last Of Us (surivival horror)
Assassins Creed 2 en Brotherhood (action/adventure/sandbox)
Deus Ex Human Revolution (action RPG)
Grand Theft Auto 4 en 5 (sandbox)
Sleeping Dogs (sandbox)
Resistance 2 en 3 (first person shooter)
Dishonored (stealth/adventure)
Mass Effect 2 en 3 (action RPG)
Far Cry 3 (open world shooter)
Max Payne 3 (third person shooter)
Ni No Kuni (Japanse PRG)
Skyrim (RPG)
Portal 2 (puzzel)
L.A. Noire (tsja... action/adventure/detective)
Fallout 3 (action RPG)
Mafia 2 (sandbox/adventure)
Red Dead Redemption (sandbox)
Castlevania Lords Of Shadow (adventure/hack 'n slash)
Beste console ooit.
Maar dat dacht ik ook aan het einde van de PS2, dat het qua games nooit overtroffen ging worden.
Saints Row 3 en 4 (4 heb ik net tweedehands gekocht!quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Koop nu en begin zo snel mogelijk aan The Last of Us.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus jij gaat een spel niet spelen omdat er 0% staat?quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Als je kingdom hearts 1.5 in je ps3 stopt krijg je in je trophy lijst dan 3 games met 0% te zien? Ik wil namelijk alleen KH1 spelen en ik wil geen games met heel weinig % in mijn lijst. :p
Dan staan er 2 games met 0% in mijn lijst die ik niet wil spelen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus jij gaat een spel niet spelen omdat er 0% staat?
Eén is een film, dus in drie uur 100%quote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan staan er 2 games met 0% in mijn lijst die ik niet wil spelen.
Volgens mij zijn het 3 games. Ene is de eerste Kingdom Hearts, de tweede is een gameboy advance game en de derde een kaartgame.quote:Op maandag 30 september 2013 23:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Eén is een film, dus in drie uur 100%
Kingdom Hearts HD 1.5 Remix includes both Kingdom Hearts Final Mix and Re:Chain of Memories in high-definition and trophy support. Additionally, the collection features Kingdom Hearts 358/2 Days in a Theater Mode, spanning 2 hours and 50 minutes of HD remastered cinematics from the original game, as well as new scenes. The 358/2 Days cinematic also has trophy support.quote:Op maandag 30 september 2013 23:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het 3 games. Ene is de eerste Kingdom Hearts, de tweede is een gameboy advance game en de derde een kaartgame.
Maar het kan heel goed zijn dat ik me vergis.
Ok dus het gaat eigenlijk om 2 games en een film.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Kingdom Hearts HD 1.5 Remix includes both Kingdom Hearts Final Mix and Re:Chain of Memories in high-definition and trophy support. Additionally, the collection features Kingdom Hearts 358/2 Days in a Theater Mode, spanning 2 hours and 50 minutes of HD remastered cinematics from the original game, as well as new scenes. The 358/2 Days cinematic also has trophy support.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts_HD_1.5_Remix
vast een glitch, net als de escudo in gt3 die 800-1200 kpmph kon over de test track en ging stijgeren nadat je wat met de gear ratio's ect speelde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:49 schreef Cultuur058 het volgende:
Bah, vandaag tot een schokkende ontdekking gekomen.. hackers op Gran Turismo.
Te vinden bij de time trail van de online uitdagingen.. iemand die een 2CV met 300km/h over het circuit jaagt.. bahHad de hoop dat dergelijke praktijken niet mogelijk waren.
Was het maar zo..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vast een glitch, net als de escudo in gt3 die 800-1200 kpmph kon over de test track en ging stijgeren nadat je wat met de gear ratio's ect speelde.
het zijn 3 vakjes. Net als bij de rest van de HD collecties krijg je pas ze in je trophy list te zien als je het desbetreffende vakje ( een spel dus..) hebt aangeklikt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Als je kingdom hearts 1.5 in je ps3 stopt krijg je in je trophy lijst dan 3 games met 0% te zien? Ik wil namelijk alleen KH1 spelen en ik wil geen games met heel weinig % in mijn lijst. :p
Bij Ico en Shadow Of The Colossus worden ze allebei meteen in je lijst getoond volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
het zijn 3 vakjes. Net als bij de rest van de HD collecties krijg je pas ze in je trophy list te zien als je het desbetreffende vakje ( een spel dus..) hebt aangeklikt.
Maar de Days sectie kan je gewoon op klikken, bij chapters bovenaan beginnen en telkens skippen door op start en dan next oid te klikken. Dan bij de secret reports etc gewoon doorheen scrollen en binnen 20 procent heb je 100 %, al dan niet met platinum, maar wel met gouden trofs.
ik heb kh1 op 50 procent kwa trophys, en re:com op 15.
Bij re:com ben ik bij de 2e marluxia. Kutspel is het.Ook haal je het door elkaar. Re:com is het kaartspel wat uitkwam voor de GBA, Days kwam uit voor de DS en had een normaal systeem vond ik.
Ik ben trouwens Rain aan het downloaden.. ben benieuwd. Ik was meteen weg toen ik de eerste trailer vorig jaar zag.
Wat heeft dat laatste met Rain te maken? Ja zelfde ontwikkelaar enzo maar daar had ik het toch niet over?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bij Ico en Shadow Of The Colossus worden ze allebei meteen in je lijst getoond volgens mij.
Ik had het over KH.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste met Rain te maken? Ja zelfde ontwikkelaar enzo maar daar had ik het toch niet over?
ben bij rain bij chapter 3. Het is wel een leuk uniek spel.
Oh zo. Nee hoor. Ik heb Ico en shadow dinges gedownload, maar enkel ico staat in mijn lijst. misschien omdat het 1 download wasmaar opslaat als 2 ''verschillende'' spellen.quote:
uncharted reeks, heavy rain en god of war 3quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb van de week mijn allereerste console gekocht en tot mijn eigen verbazing is dat een PS3 geworden. Ok, tweedehands voor een zacht prijsje, maar toch.
Meteen maar een extra controller, HDMI-kabel en Last of Us gekocht. Wat een spel is dat zeg.
Er zijn echt heeeeeeeeeeeeeeel veel goede spellen voor de PS3 te koopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb van de week mijn allereerste console gekocht en tot mijn eigen verbazing is dat een PS3 geworden. Ok, tweedehands voor een zacht prijsje, maar toch.
Meteen maar een extra controller, HDMI-kabel en Last of Us gekocht. Wat een spel is dat zeg.
En? Kun je een klein tipje van de sluier oplichten zonder je hele review te spoilen, is het wat? Ik zit nog even te twijfelen over aanschaf, heb KH 1,5 HD remix nog liggen, eind van de maand BF4 en dan nog maar een maandje tot de PS4...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Bezig met Beyond. Het werd gisteren twaalf uur. Het was dat iemand met een half slaperig hoofd eens van boven riep of ik nog steeds bezig was. Dan voelt vijf uur op weer even lekker
Gisteren de demo geprobeerd en wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest verwachten maar damn. Wat een sfeer en spanning zitten er alleen al in de demo! (experiment)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Bezig met Beyond. Het werd gisteren twaalf uur. Het was dat iemand met een half slaperig hoofd eens van boven riep of ik nog steeds bezig was. Dan voelt vijf uur op weer even lekker
Staat die al op PSN?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Gisteren de demo geprobeerd en wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest verwachten maar damn. Wat een sfeer en spanning zitten er alleen al in de demo! (experiment)
Gisteren gedownload.quote:
Mooi, straks na die arbeit even checken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Gisteren gedownload.
Demo bestaat uit 2 levels, heb enkel de eerste gedaan.
helaas, inhoudelijk een embargo tot maandagavond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
En? Kun je een klein tipje van de sluier oplichten zonder je hele review te spoilen, is het wat? Ik zit nog even te twijfelen over aanschaf, heb KH 1,5 HD remix nog liggen, eind van de maand BF4 en dan nog maar een maandje tot de PS4...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Dat wordt er voor mij eentje als ie in de anabieding gaat. Trailer was mooi, of nou ja, apart. En ik hou van aparte spellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef chibibo het volgende:
Sony's Japan Studio heeft met Rain weer een pareltje afgeleverd. Grafisch geen topper, maar er wordt in combinatie met de muziek wel een prachtige sfeer neergezet. Wat wellicht een nadeel kan zijn is dat je meer door een verhaal wandelt dan een game speelt. Je kunt doodgaan (in tegenstelling tot bijv. Journey) maar moeilijk wordt het nergens.
Aanbieding of PSN+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt er voor mij eentje als ie in de anabieding gaat. Trailer was mooi, of nou ja, apart. En ik hou van aparte spellen
Dit moet ik thuis ff lezen en vertalen naar "voor dummies", want ik had dus hetzelfed dat ik die 365 dagen (of hoe ie heet) al bijna helemaal gekeken heb maar alles maar op 0% blijft staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
het zijn 3 vakjes. Net als bij de rest van de HD collecties krijg je pas ze in je trophy list te zien als je het desbetreffende vakje ( een spel dus..) hebt aangeklikt.
Maar de Days sectie kan je gewoon op klikken, bij chapters bovenaan beginnen en telkens skippen door op start en dan next oid te klikken. Dan bij de secret reports etc gewoon doorheen scrollen en binnen 20 procent heb je 100 %, al dan niet met platinum, maar wel met gouden trofs.
ik heb kh1 op 50 procent kwa trophys, en re:com op 15.
Bij re:com ben ik bij de 2e marluxia. Kutspel is het.Ook haal je het door elkaar. Re:com is het kaartspel wat uitkwam voor de GBA, Days kwam uit voor de DS en had een normaal systeem vond ik.
Ik ben trouwens Rain aan het downloaden.. ben benieuwd. Ik was meteen weg toen ik de eerste trailer vorig jaar zag.
PSN+ is voor mij niet handig, want veel te weinig tijd om alles te spelen.quote:
nee, is nog niet uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is ie al uit? Ik dacht ergens 11 okt of zo
Nou ja, toch eerst The Last of Us uitspelen. Ben geeloof ik op 75% ergens.
Oh, gij voorkruipende hoer!quote:
Maar je kunt vast bevestigen of het de hype waard is, of juist niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
helaas, inhoudelijk een embargo tot maandagavond.
Is gecensureerd toch!? Mag in de review daarom toch wel een minpuntje krijgen. Hoeft niet meegenomen te worden in de score, maar hoort wel aangekaart te worden dat we het hier over een incomplete/aangepaste game hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
helaas, inhoudelijk een embargo tot maandagavond.
juist niet. Maandag om 17:00 mag ik los.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar je kunt vast bevestigen of het de hype waard is, of juist niet?
ik denk dat er weinig mensen zijn die echt alles spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PSN+ is voor mij niet handig, want veel te weinig tijd om alles te spelen.
Ik speel ook zeker niet alles en haal zeker niet bij alles het einde maar speel wel games die ik normaal nooit had gekocht. Zoals Spec Ops The Line, wat echt een behoorlijk toffe game is!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig mensen zijn die echt alles spelen
thomas was here heb ik erg van genoten, met name het sfeertje en die heerlijke soundtrack, als ik geen psplus had, had ik em nooit gespeeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik speel ook zeker niet alles en haal zeker niet bij alles het einde maar speel wel games die ik normaal nooit had gekocht. Zoals Spec Ops The Line, wat echt een behoorlijk toffe game is!
Na regen komt zonneschijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb Rain uitgespeeld. Toch een leuk spel alleen... Kan iemand het verhaal uitleggen ? En het moraal?
Twee Franse kutkinderen hebben geen zin om naar school te gaan en doen daarom alsof ze ziek zijn. 's Nachts sluipen ze naar buiten om stiekem sigaretten te gaan roken, maar hierdoor worden ze onzichtbaar en verdwalen ze in de grote stad. Dan komen ze de geest van een grote chansonzanger tegen. Die heeft een ontzettende hekel aan kinderen en wil hen prikken met zijn lange middelvinger. Gelukkig heeft M.C. Escher een schilderij gemaakt waarin ze zich kunnen verstoppen en blokjes op zijn hoofd kunnen gooien. Daarna gaan ze clowns kijken in het circus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb Rain uitgespeeld. Toch een leuk spel alleen... Kan iemand het verhaal uitleggen ? En het moraal?
Nog niet gespeeld, speelt het een beetje als Ico?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb ico na 5 minuten weggelegd omdat ik niet wist waar ik naartoe moest. Maar Rain is kort, maar wel leuk. Maar had meer emotie verwacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, speelt het een beetje als Ico?
Ik denk dat ik hem ook ga halen. Ico zou ik zeker een kans geven als je van deze games houdt. Echt een game met prachtige beelden en sfeer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb ico na 5 minuten weggelegd omdat ik niet wist waar ik naartoe moest. Maar Rain is kort, maar wel leuk. Maar had meer emotie verwacht.
Ze zijn alleen de gameplay vergeten bij Ico.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook ga halen. Ico zou ik zeker een kans geven als je van deze games houdt. Echt een game met prachtige beelden en sfeer.
Totaal met je oneens. Ico barst van de puzzles.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn alleen de gameplay vergeten bij Ico.
Overigens, als je Rain eenmaal uitgespeeld hebt, kun je tijdens het opnieuw spelen zgn. 'memories' verzamelen. Elke memory is een korte toevoeging aan het verhaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar Rain is kort, maar wel leuk. Maar had meer emotie verwacht.
Dit is per spel. Het systeem zijn de letters inderdaad klein. Bij sommige spellen ( Gta V ) is de tekst ook klein. Bij andere spellen ( kingdom hearts ) is het weer te groot. Kan je zelfniks aan veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net m'n PS3 aangesloten aan m'n tv met een HDMI kabel maar nu zijn de letters best klein, als ik naar beeldinstellingen ga en dan op automatisch aanpassen klik krijg ik een schermpje met ''Kunt u deze tekst lezen [JA] of [NEE]. Dan druk ik op nee en gebeurt er verder niets? Is er een manier om alles wat groter te krijgen? Op zich kan ik de tekst wel lezen maar het zou beter zijn als het wat groter was.
die van heavy rain destijds welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:43 schreef chibibo het volgende:
Ik vraag me af of de trailer voor Beyond: Two Souls ook in de bioscoop te zien zal zijn. De gametrailers die ik tot nu toe in de bios heb gezien waren vrijwel allemaal kut; die van Beyond heeft echter veel meer dat 'bioscoopfilmtrailer'-gevoel.
Wat een game he, ik had dat gevoel ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ruk. The last of us uitgespeeld.......ik wilde dat t doorging....
graphics zijn overratedquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Ang3l het volgende:
De demo van Beyond viel qua graphics meteen tegen, na TLOU
Niet qua characters. In de demo iig niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
Huh..beyond ziet er wel beter uit dan tlou op sommige punten.
Je haalt eigenlijk precies aan wat ook voor mij heikele punten waren. Ik wacht denk ik nog even af met Beyond,quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
De volgende dag, een heldere blik.....
Misschien had ik iets te hoge verwachtingen van Beyond, en een demo kan natuurlijk geen volledig beeld geven. Maar:
• De character modellen vielen me na TLOU een beetje tegen. Wat vlak/glad
• Ik vond de besturing van Aiden best wel ongemakkelijk (maar dat kan wennen zijn)
• Ik vind de vertragingen voor de keuzes een beetje irritant
Dus helemaal enthousiast ben ik niet geworden van de demo eerlijk gezegd.
Is nou beyond 2 souls hetzelfde als Heavy rain of is het meer actie en minder verhaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Misschien had ik iets te hoge verwachtingen van Beyond, en een demo kan natuurlijk geen volledig beeld geven. Maar:
• Ik vond de besturing van Aiden best wel ongemakkelijk (maar dat kan wennen zijn)
Moeilijk te zeggen uit een demo. Zat wel actie in, maar veel meer dan "beweeg je stickje hier rechts en links" was 't niet. Maar goed, dat vond ik van heavy Rain op zich ook niet echt vervelend of storend, is gewoon een ander soort spel. Inteeractieve film.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Is nou beyond 2 souls hetzelfde als Heavy rain of is het meer actie en minder verhaal?
Besturing van Aiden vond ik ook niet helemaal top maar die vertragingen vond ik juist vet gedaan. Houd zo veel meer snelheid in de game dan bvb heavy rain.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Dat vond ik dus juist niet. Ben je aan het rennen over een trein, vertraagt ie om de minuut. Alsof je door dikke stroop rende. Bij HR had je dan gewoon een quicktime keuze, en nu is die er ook, maar in de vertraging. Geeft je meer tijd voor een keuze, wat handig kan zijn... maar op welke manier zorgt vertraging in godsnaam voor MEER snelheid?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Besturing van Aiden vond ik ook niet helemaal top maar die vertragingen vond ik juist vet gedaan. Houd zo veel meer snelheid in de game dan bvb heavy rain.
Ik vond Heavy rain wel iets unieks, vooral het verhaal dan. Als Beyond 2 sould hetzelfde is ga ik doe ook wel halen denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen uit een demo. Zat wel actie in, maar veel meer dan "beweeg je stickje hier rechts en links" was 't niet. Maar goed, dat vond ik van heavy Rain op zich ook niet echt vervelend of storend, is gewoon een ander soort spel. Inteeractieve film.
Pauzeerde heavy rain niet tijdens de qte's? De game 'wachtte' op je input.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik dus juist niet. Ben je aan het rennen over een trein, vertraagt ie om de minuut. Alsof je door dikke stroop rende. Bij HR had je dan gewoon een quicktime keuze, en nu is die er ook, maar in de vertraging. Geeft je meer tijd voor een keuze, wat handig kan zijn... maar op welke manier zorgt vertraging in godsnaam voor MEER snelheid?
Nee volgens mij niet, al begin ik nu te twijfelen. Volgens mij had ik vaak zat dat ik te laat was met drukken en dus een knal tegen m'n knop kreeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Pauzeerde heavy rain niet tijdens de qte's? De game 'wachtte' op je input.
dat staat me bij. Dit voelt veel dynamischer naar mijn idee.
Ze wachten zeker niet. De auto ontwijk scene voor een trophy was dan ook flink frustrerendquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, al begin ik nu te twijfelen. Volgens mij had ik vaak zat dat ik te laat was met drukken en dus een knal tegen m'n knop kreeg.
Nou, dat. En Beyond vertraagd dus op die momenten zodat je meer tijd hebt voor je "keuze". Tenminste, in de gedeeltes die in de demo zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze wachten zeker niet. De auto ontwijk scene voor een trophy was dan ook flink frustrerend
Het kan zijn dat HR ook iets wat vertraagde. Dat weet ik even niet meer. Maar pauzeren zeker niet en zeker ook niet altijd vertragen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat. En Beyond vertraagd dus op die momenten zodat je meer tijd hebt voor je "keuze". Tenminste, in de gedeeltes die in de demo zitten.
Ik kan het mis hebben natuurlijk. Toch vind ik deze manier wel leuker, geen directe knop die aangewezen wordt maar juist kijken of verwachten waar je heen moet. Ik vond het heel leuk spelen. Moet echter 2e deel nog doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat HR ook iets wat vertraagde. Dat weet ik even niet meer. Maar pauzeren zeker niet en zeker ook niet altijd vertragen.
Hoe bedoel je geen directe knop? Ik heb de demo niet gespeeld (en ga het ook niet doen).quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben natuurlijk. Toch vind ik deze manier wel leuker, geen directe knop die aangewezen wordt maar juist kijken of verwachten waar je heen moet. Ik vond het heel leuk spelen. Moet echter 2e deel nog doen.
er staat niet in het scherm wat je in moet drukken. Je volgt de beweging van de armen en reageert daar op met de rechter stick. Dus geen iconen voor deze acties maar eigen interpretatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen directe knop? Ik heb de demo niet gespeeld (en ga het ook niet doen).
Bij HR was het ook per keer verschillend. Anders kon je de combinatie uit je hoofd leren en als het goed is kon dat dus juist niet.
Het blijft natuurlijk wel ... druk nu op x, y of z maar wel elke keer een andere.
Mja, of er nu een pijltje naar links staat, of het beeld vertraagd en je ziet het been naar links gaan en DUS is het het pijltje naar links.... Dat eerste is idd net iets voorgekauwder, maar een enorm verschil vind ik t niet. Wel dus dat het beeld vertraagt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
er staat niet in het scherm wat je in moet drukken. Je volgt de beweging van de armen en reageert daar op met de rechter stick. Dus geen iconen voor deze acties maar eigen interpretatie.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
http://www.geeksaresexy.n(...)s-alphabet-pictures/
Het voordeel is dat je meer naar de karakters in actie kijkt in plaats van dat je zoekt of wacht op een knipperend icoon op het scherm. Op die manier zit je er misschien net wat meer in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, of er nu een pijltje naar links staat, of het beeld vertraagd en je ziet het been naar links gaan en DUS is het het pijltje naar links.... Dat eerste is idd net iets voorgekauwder, maar een enorm verschil vind ik t niet. Wel dus dat het beeld vertraagt.
Alleen vergiste ik me in de datum en is het 8 oktober. Dus nog een nachtje slapenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:24 schreef VulpX het volgende:
Pheno, waar blijft de review, het is 17.00 geweest !!
Haha, ok prima, dan zien we het morgen wel verschijnen. Roy heeft al verklapt dat je het GOTY materiaal vind, zelfs na TLOU. Dat zet me toch wel weer aan het twijfelen of ik met deze game de PS3 vaarwel moet zeggenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen vergiste ik me in de datum en is het 8 oktober. Dus nog een nachtje slapenHet staat al ingesteld, dus klokslag 17:00 is ie online op onze sites.
Mooi bundeltje indeedquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Slayage het volgende:
PlayStation 3 500 GB + Beyond: Two Souls + The Last of Us
¤ 299,-
wat een bundel!
Dat had mijn phat al dus ik neem aan van wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi bundeltje indeed![]()
Heeft de gewone PS3 Slim eigenlijk ook een draadloze netwerkkaart zoals de SuperSlim?
Lampje betekent dat je controller aan staat. Bij player 1 staat ie bij de 1, bij player 2 dus bij nummer 2, etc etc. Zo kun je makkelijk zien wie welke controller heeft, en dus player 1/2/3/4 is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zit het met die lampjes van die dualshock 3 controller? Er zitten 4 lampjes en 1tje is altijd rood, wanneer gaan die andere lampjes aan? Is dat als je meerdere controllers hebt/gebruikt?
Okee, bedankt. Ik heb maar één controllerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lampje betekent dat je controller aan staat. Bij player 1 staat ie bij de 1, bij player 2 dus bij nummer 2, etc etc. Zo kun je makkelijk zien wie welke controller heeft, en dus player 1/2/3/4 is.
Als ie knippert is je controller bijna leeg.
Dat doet het ook. Op soms een hik na, maar fuck, wat boeit dat in zo'n game.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat ziet dat Beyond Two Souls er goed uit man.
Ik heb de demo gespeeld, maar ondanks dat de sfeer mij zeer goed beviel staat de gameplay mij zo enorm tegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat ziet dat Beyond Two Souls er goed uit man.
Klopt. Hadden ze ook een animatie film van kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld, maar ondanks dat de sfeer mij zeer goed beviel staat de gameplay mij zo enorm tegen.
Mij ook, dus ben benieuwd naar de verhalen nu het spel eenmaal uit is!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld, maar ondanks dat de sfeer mij zeer goed beviel staat de gameplay mij zo enorm tegen.
Heb vorige week een uurtje gespeeld maar er had geen merkbare drops.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
Draait Far Cry 3 bij jullie goed? Qua drops? en schokken door het beeld
Naar mijn idee was FC2 zelfs soepeler
Ik vond de review op insidegamer wel goed... ik wil de game zeker spelen maar ik ga er niet de volle pond voor betalen. Als ie straks rond de 30 euro is ofzo dan haal ik 'm wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij ook, dus ben benieuwd naar de verhalen nu het spel eenmaal uit is!
Die dan net maar ff gelezen. 7,5, mwa.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik vond de review op insidegamer wel goed... ik wil de game zeker spelen maar ik ga er niet de volle pond voor betalen. Als ie straks rond de 30 euro is ofzo dan haal ik 'm wel.
Niet echt veel problemen mee gehad. Speelt volgens mij wel OK. Wel al een paar dagen niet meer gespeeld omdat ik het een klein beetje eentonig begin te worden, en irritant wanneer je opeens weer door een of ander maf beest gegrepen wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
Draait Far Cry 3 bij jullie goed? Qua drops? en schokken door het beeld
Naar mijn idee was FC2 zelfs soepeler
Awesome!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
de ps+ titels van volgende maand![]()
[ afbeelding ]
MGR:Rquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Onimusha is helaas helemaal dood dacht ik...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef Drankster het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de Onimusha franchise? Deel 3 was awesome, een van de beste ik-koop-dit-spel-om-het-hoesje aankoop ooit
ik had nog overwogen om revengeance te kopen, goed dat ik dat toen niet heb gedaan! :p en over remember me zijn de meningen zo verdeeld, kan ik zonder extra kosten zelf ervaren waarom dat isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Hell yeah. Nu bezig met deeltje 1,5. Dit is erg goed nieuws.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
![]()
En ook al bevestigd voor europa, want het word gereleased Globaal in 2014.
teaser site; http://www.square-enix.co.jp/kingdom/khhd2/
Nice! Ik heb 1FM uitgespeeld, de days sectie ook, maar re:COM vind ik zo kut.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hell yeah. Nu bezig met deeltje 1,5. Dit is erg goed nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag me ook af of BBS online MP heeft, want je kon wel online via ad-hoc in het orgineel haha.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 10:06:03 ]
Hoop kalenderjaar 2014 en niet SE's fiscaal jaar (april 2014 - maart 2015)quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
![]()
En ook al bevestigd voor europa, want het word gereleased Globaal in 2014.
teaser site; http://www.square-enix.co.jp/kingdom/khhd2/
Waarschijnlijk 2014 hoor. Dan komt in 2015 kh3. :-) Maar waarscijnlijk pas in september hier, achja..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoop kalenderjaar 2014 en niet SE's fiscaal jaar (april 2014 - maart 2015)
Ze zullen het wel spreiden: begin 2014 FFXV, lente FFX/X-2 en herfst KH2.5quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2014 hoor. Dan komt in 2015 kh3. :-) Maar waarscijnlijk pas in september hier, achja..
Je bedoeld XII-3 ipv XV? FFX-X2 komt 26 december uit in japan. Dus misschien redden ze dit jaar nog..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zullen het wel spreiden: begin 2014 FFXV, lente FFX/X-2 en herfst KH2.5
Eh, XIII-3 inderdaad (XV heeft nog geen datum?).quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je bedoeld XII-3 ipv XV? FFX-X2 komt 26 december uit in japan. Dus misschien redden ze dit jaar nog..
Ik denk dat die pas in 2015 komt. Hij was ook niet getoond tijdens de TGS als ik het me goed herinner. Misschien tijdens jump fiesta komende december..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Eh, XIII-3 inderdaad (XV heeft nog geen datum?).
Ik ben nu ook met 1.5 bezig, alleen ik erger me (net als bij 1 op de PS2 destijds) nog steeds suf aan de bediening/cameraquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hell yeah. Nu bezig met deeltje 1,5. Dit is erg goed nieuws.
Ik heb 2 nooit gespeeld, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu ook met 1.5 bezig, alleen ik erger me (net als bij 1 op de PS2 destijds) nog steeds suf aan de bediening/cameraDat was in 2 echt zoveel fijner!
Wat moet je nog betalen voor die games dan als je PS+ hebt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
gezien de reviews: nee. Het wappert alle kanten op qua cijfer. Ikzelf ben echt tevreden hoe het geworden is, maar ik lees ook negatieve reviews. Tja, het is ook erg lastig vergelijken met iets. CoD is dan een stuk makkelijker te vergelijken met zijn voorlopers en alle andere shooters. Gelukkig is er van deze game dan wel een demo, dus je kunt wel wat zelf proberen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik trouwens de enige die lichtelijk teleurgesteld is in Beyond 2 Souls?
Vind het wel ok, maar het komt lang niet in de buurt van Heavy Rain.
Ik ben ondertussen nu meer dan een jaar lid: schaf meteen een zooi vrije dagen aan, je krijgt een backlog van heb ik jouw daarquote:
Gisteren uitgespeeld. Ik vond ze allebei erg goed. De lage cijfers van Beyond vat ik niet zo, had er een super tijd mee. Enige echte nadeel vond ik dat de slowmotion actions nogal onduidelijk waren, je weet niet altijd welke kant je op moet qua reacties. Maar de sfeer en het verhaal maakten voor mij alles goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik trouwens de enige die lichtelijk teleurgesteld is in Beyond 2 Souls?
Vind het wel ok, maar het komt lang niet in de buurt van Heavy Rain.
Haha, door gta 5 loop ik 1 maand achter met de ps plus gamesquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen nu meer dan een jaar lid: schaf meteen een zooi vrije dagen aan, je krijgt een backlog van heb ik jouw daar
Het is nog niet exact bekend wanneer FF 15 uitkomt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zullen het wel spreiden: begin 2014 FFXV, lente FFX/X-2 en herfst KH2.5
FFX-X2 komt zelf in twin pack ! special set inclusief handdoek !quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je bedoeld XII-3 ipv XV? FFX-X2 komt 26 december uit in japan. Dus misschien redden ze dit jaar nog..
Erg herkenbaar. Jodie maakt een slaande beweging naar iemand met een mes in zijn handen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Dutchguy het volgende:
Enige echte nadeel vond ik dat de slowmotion actions nogal onduidelijk waren, je weet niet altijd welke kant je op moet qua reacties.
Ik heb de limited edition gepreorderdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is nog niet exact bekend wanneer FF 15 uitkomt.
[..]
FFX-X2 komt zelf in twin pack ! special set inclusief handdoek !
Welke?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb de limited edition gepreorderd
Klopt, ik vond Heavy Rain ook intenser qua verhaal. Ik ergerde me wel aan een bepaald gat in de plotline maar het verhaal boeide me meer. Had ook dat WTF momentje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Jodie maakt een slaande beweging naar iemand met een mes in zijn handen.
Je kunt gokken wat ze willen. Of je slaat en je werkt de vijand van je af. Of je slaat en je raakt daardoor het mes. Dus ik doe maar gewoon wat en hopen dat het het goede is.
Of je ziet dat iets omlaag valt en Jodie loopt daar onder. Je weet dat je wegmoet. Je kunt vooruit duwen of juist achteruit duwen, beide een slagingskans want je staat er recht onder. Gokken dus weer.
Wat ik bij Heavy Rain vooral had, en bij deze game niet is dat je je echt verplaatst in de hoofdrolspelers omdat je het gevoel hebt dat jij beslissingen voor hun genomen hebt waardoor ze in een bepaalde situatie beland zijn en je je daar verantwoordelijk voor voelt en ze wilt redden.
Toen ik er achter kwam wie de killer was dacht ik: nee... NEEE.. WTF!!. Zelden meegemaakt in een game, zo'n moment.
Beyond had dat ook wel in mindere mate. Maar minder vaak en minder goed als ik dat in Heavy Rain had. Wat Heavy Rain verder sterk maakte was het feit dat het hele gewone mensen zijn die in absurde situaties terechtkomen. Jodie is bovennatuurlijk en zeker niet normaal.
lekker goedkoopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29136
Verwijder je de game data en dan heb je hem nooit meer gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:35 schreef Slayage het volgende:
waarom zit mijn ps3 een last of us (eu) update uit te voeren, ik heb die game wel gehad, op disc maar ik heb em niet meer
omdat ik save games heb krijg ik die updates?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verwijder je de game data en dan heb je hem nooit meer gehad.
Nee, je hebt game data. Die zit nog een optie hoger in het menu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ik save games heb krijg ik die updates?
ik zie het idd, maar heeft dat invloed op mijn save games of is het gewoon info waar niks mee wordt gedaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, je hebt game data. Die zit nog een optie hoger in het menu.
Dat zijn de game updates. De patches en troep. Kan gewoon weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zie het idd, maar heeft dat invloed op mijn save games of is het gewoon info waar niks mee wordt gedaan?
dan ga ik een hele hoop troep weggooien nu, dit heb ik namelijk nooit eerder gedaan sinds ik de ps3 met gow 3 had aangeschaftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de game updates. De patches en troep. Kan gewoon weg.
Die heb ik regelmatig ontdaan van gamedata waarvan ik de games niet meer heb of zeker niet meer speel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan ga ik een hele hoop troep weggooien nu, dit heb ik namelijk nooit eerder gedaan sinds ik de ps3 met gow 3 had aangeschaft
Ik had de Kingdom Hearts LE voor 35,- of 37,- bij Zavvi. Wel een weekje moeten wachten, maar dat scheelt ook weer wat natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
kingdom hearts LE kostte ook zoveel.
Ja en ik wou op launch spelen, scheelt wel geld maar goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik had de Kingdom Hearts LE voor 35,- of 37,- bij Zavvi. Wel een weekje moeten wachten, maar dat scheelt ook weer wat natuurlijk.
ahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
kingdom hearts LE kostte ook zoveel.
Ik ook nog nooit eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan ga ik een hele hoop troep weggooien nu, dit heb ik namelijk nooit eerder gedaan sinds ik de ps3 met gow 3 had aangeschaft
Jaloers!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jeej, Beyond 2 Souls Media Kit vandaag binnen gehad die ik had gewonnen bij PlayStation. Ben benieuwd
Dan kan je hem toch lenen over enkele dagen/weken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel enorm over Beyond. Vriend van me heeft hem gekocht en zegt dat t verhaal heel mooi is, maar hoor ook heel veel mensen er over klagen dat het minder leuk is dan Heavy Rain omdat je keuzes echt amper invloed hebben op het verhaal. Dat maakte HR zo leuk, dat het weliswaar geen "game"-game was, maar dat je de film kon beinvloeden en flink. Vrienden hadden totaal andere eindies dan ik.
Ja denk dat ik dat idd ga doen, aangezien hij 'm zo wel uitgespeeld heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je hem toch lenen over enkele dagen/weken?
Ik vind lenen met dit soort offline games vaak ideaal. Al ben ik meestal de persoon die het koopt en de andere die hem lenenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat idd ga doen, aangezien hij 'm zo wel uitgespeeld heeft.
Al ben ik nooit zo van het lenen. Ik ben een hebberd.
Maar dan mag hij m'n TLOU lenen
Ik dus ook. Lara ligt nu ook op schoot bij een ander. De hoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind lenen met dit soort offline games vaak ideaal. Al ben ik meestal de persoon die het koopt en de andere die hem lenen
Die 12 GB versie is sowieso bedoelt om ķf allen blu-rays op te kijken ķf uit te bereiden met een HDD. Ik zou dus sowieso eerst die 500GB HDD erbij halen. Dat het systeem aangeeft dat het te weinig ruimte heeft om te installeren heeft te maken met het dubbele ruimtegebruik van elke download, één keer voor de download en één keer voor de install.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn PS3 geeft bij systeem settings aan dat ik nog 4GB vrij heb om spellen te installeren. Echter, heb ik een spel gedownload van nog niet eens 1 GB en die valt niet te installeren omdat er geen ruimte op de HDD is..weet iemand hoe dat kan? Heb onlangs een 12GB variant gekocht omdat ik toch niet zoveel games erop zou spelen, en heb er 4 spellen geinstalleerd staan. Ben nu van plan om er 1-2 spellen bij te halen, maar dan moet ik wel zeker weten dat die 4GB die over is nog wel bruikbaar is voor gekochte games ( dus niet uit de store ). Wil binnenkort een 500GB HDD erbij kopen, maar die zijn uitverkocht in de prijsklasse wat ik er voor over heb.
http://www.nu.nl/economie(...)jhandelsverdrag.htmlquote:EU en Canada sluiten vrijhandelsverdrag
De Europese Unie en Canada hebben overeenstemming bereikt over een vrijhandelsakkoord.
Foto: ANP
De laatste puntjes op de i werden vrijdag gezet door de voorzitter van de Europese Commissie José Manuel Barroso en de Canadese premier Stephen Harper, die na afloop van het overleg het verdrag ondertekenden.
Een vrijhandelsverdrag is een pakket afspraken tussen landen om de wederzijdse handel te stimuleren. Zo wordt er onder meer afgesproken om douanetarieven te verlagen of afschaffen.
Nice. Bestel wel vaker wat bij videogamesplus. Die zetten altijd een waarde van $15,- op het pakketje, hoef je nooit debiele invoerrechten en administratiekosten te betalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef wdn het volgende:
Voor de mensen die games in Canada bestellen (zoals ik):
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)jhandelsverdrag.html
Ik ook maar die limited edition dozen zijn nogal groot en vallen opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nice. Bestel wel vaker wat bij videogamesplus. Die zetten altijd een waarde van $15,- op het pakketje, hoef je nooit debiele invoerrechten en administratiekosten te betalen.
Alleen voor PS3 en Vita interessant momenteel, bijvoorbeeld Ys LE.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in geen tijden meer bij VGP besteld omdat Nintendo 3DS een regiolock heeft en Amazon UK echt sneller is. Hoe zijn de prijzen tegenwoordig.
Als je er een 500GB HDD bij zet, worden de save-games die we nu hebben dan verwijderd, of kunnen we die wel blijven gebruiken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die 12 GB versie is sowieso bedoelt om ķf allen blu-rays op te kijken ķf uit te bereiden met een HDD. Ik zou dus sowieso eerst die 500GB HDD erbij halen. Dat het systeem aangeeft dat het te weinig ruimte heeft om te installeren heeft te maken met het dubbele ruimtegebruik van elke download, één keer voor de download en één keer voor de install.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die 12 GB versie is sowieso bedoelt om ķf allen blu-rays op te kijken ķf uit te bereiden met een HDD. Ik zou dus sowieso eerst die 500GB HDD erbij halen. Dat het systeem aangeeft dat het te weinig ruimte heeft om te installeren heeft te maken met het dubbele ruimtegebruik van elke download, één keer voor de download en één keer voor de install.
Als die savegames ook op de cloud staan,met je PSN+ accountquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je er een 500GB HDD bij zet, worden de save-games die we nu hebben dan verwijderd, of kunnen we die wel blijven gebruiken?
Domme vraag, maar hoe zet je ze op de cloud? Heb pas net een PS3, dus nog vrij nieuw ermeequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Als die savegames ook op de cloud staan,met je PSN+ account
Maak voor de zekerheid eerst wel even een backup van alles
Ga naar de Saved Data Utility (PS3)(boven je games), ga naar de gamesave die je in de cloud wil zetten. Druk op driehoekje, copy.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag, maar hoe zet je ze op de cloud? Heb pas net een PS3, dus nog vrij nieuw ermee
Het is niet moeilijk,PS+ is maar ¤50 per jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag, maar hoe zet je ze op de cloud? Heb pas net een PS3, dus nog vrij nieuw ermee
Klopt,je kan zelfs tijd instellen wanneer de saves geupload worden.(heb het tussen 08:00-10:00)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga naar de Saved Data Utility (PS3)(boven je games), ga naar de gamesave die je in de cloud wil zetten. Druk op driehoekje, copy.
Als je PS+ hebt dus.
Echt ideaal dat PS+. Jammer dat ik de voordelen pas zo laat ontdekt heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk,PS+ is maar ¤50 per jaar
[..]
Klopt,je kan zelfs tijd instellen wanneer de saves geupload worden.(heb het tussen 08:00-10:00)
¤15 voor 3 maanden is een koopjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Echt ideaal dat PS+. Jammer dat ik de voordelen pas zo laat ontdekt heb.
Absoluut. Als je ziet welke games je kunt spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤15 voor 3 maanden is een koopje
Je hebt helemaal gelijk(wel je PS+ abbo verlengen)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Absoluut. Als je ziet welke games je kunt spelen.
Wat me altijd tegenhield was dat ik dacht van al die games passen nooit op mijn harde schijf. Tot ik er achter kwam dat als je ze eenmaal gedownload hebt je ze rustig weer weg kan gooien want ze blijven voor altijd in je downloadlijst staan en kunt ze altijd weer downloaden wanneer je wil. Dat heeft me over de streep getrokken.
Tenminste, ik hoop dat ik dat goed begrepen heb.
Gelukkig hehe..heb net een jaar abo genomen dus ik kan nog even vooruit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk(wel je PS+ abbo verlengen)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig hehe..heb net een jaar abo genomen dus ik kan nog even vooruit.![]()
Enige nadeeltje vind ik de onoverzichtelijkheid van de downloadlijst. Ik heb zelf een documentje gemaakt met al mijn games (ook de games die ik buiten PS+ gekocht heb) want helaas gooit de PSN downloadlijst games, demo's, avatars en dlc allemaal door elkaar. Dan is het niet echt handig zoeken. Ik hoop dat ze dat nog een keer aanpakken maar apart van dat echt alle lof voor PS+!
Ja, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen.. Is er niet een of andere veel te patserige site waar je dat aan kan vinken? Soort van myepisodes.com maar dan voor games?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig hehe..heb net een jaar abo genomen dus ik kan nog even vooruit.![]()
Enige nadeeltje vind ik de onoverzichtelijkheid van de downloadlijst. Ik heb zelf een documentje gemaakt met al mijn games (ook de games die ik buiten PS+ gekocht heb) want helaas gooit de PSN downloadlijst games, demo's, avatars en dlc allemaal door elkaar. Dan is het niet echt handig zoeken. Ik hoop dat ze dat nog een keer aanpakken maar apart van dat echt alle lof voor PS+!
Had al gekeken maar ik heb niets gevonden. Wel dat meer er over klaagden dat het onoverzichtelijk wordt. Ik hou het zolang maar bij mijn kladje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen.. Is er niet een of andere veel te patserige site waar je dat aan kan vinken? Soort van myepisodes.com maar dan voor games?
Euhm...huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)?affiliate_id=945732
Helemaal uitverkocht!!
heb het maar hier besteld,heb gast account gebruikt maar ze ,maken alsnog een gebruikersaccount voor mij!
NInja Gaiden Sigma 2(EU): 1080P resolutie,Japanse taal (+ Engelse ondertiteling),en installatie op HDD.Ditto met Disgaea 4. Vraag me af waarom Sqaure-Enix het niet kon doen met FF13?
https://www.money2.nl/
Wil al maanden FF 13-2 kopen,maar kan niet via play-asia.Via JDJ-gaming wel gelukt.quote:
geen probleem bij mij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Meer mensen van wie de vriendenlijst opeen leeg is? Dus niet dat iedereen offline is, nee er staat geen enkele naam meer.
Van de week had ik dat ook. Gister en eergisteren stonden alle namen er weer gewoon en nu is alles weer weg.
Ik heb verder geen systeem update gedaan en ook geen nieuwe game update of patches gedownload.
Heel vreemd.
je wil weten hoe Killzone Shadowfall speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef hugecooll het volgende:
Zijn er hier nog SCEE beta testers?
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wil weten hoe Killzone Shadowfall speelt
Nee, gezien die voor PS4 isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemist
Killzone staat ook niet in de lijst btw
Lijst met actieve SCEE beta'squote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gezien die voor PS4 is
Maar welke lijstEn als je DS1 leuk vond dan is DS2 zeker wat. Van wat ik er gespeeld van heb.
neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, dat RAIN he... is dat z'n prijs een beetje waard?
Gister ff over zitten twijfelen om het toch maar te downloaden.
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.quote:
journey moet ik nog spelen, maar hij is super makkelijk en super kort, bijna geen plot, bijna geen verhaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.
Als je van games als Journey, Flower, Braid en The Unfinished Swan houdt, zul je Rain hoogstwaarschijnlijk ook waarderen. Of het je daarmee ook 15 euro waard is, dat is de vraag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.
Ik krijg nog steeds een beetje kippevel als ik recensies van Journey leesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Slayage het volgende:
eurogamer is bezig met een games of the generation reeks en daar zit uiteraard ook the last of us tussen, ook journey trouwens :p
http://www.eurogamer.net/(...)ation-the-last-of-us
Of me opwarmen aan iemandquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Beetje off-topic, maar misschien toch wel leuk....
Utrecht en Eindhoven in The Last of Us stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Dark Souls 1 nou echt zo'n frustrerend moeilijk spel als beweerd wordt eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemist
Killzone staat ook niet in de lijst btw
Heb je niet in wallpaper formaat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhmm Dark Souls 1 was wel relatief moeilijk, Demon Souls (het vervolg) was dan weer erg makkelijk vergeleken met Dark Souls 1. Ik hoop dan ook dat Demon Souls 2 weer moeilijk wordt. Als je PSN Plus hebt, mag je ook meedoenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is Dark Souls 1 nou echt zo'n frustrerend moeilijk spel als beweerd wordt eigenlijk?
Geen idee waarom het maar 3 uur is op een fucking zondagmorgen maar jaquote:PlayStation Plus users now invited to the Dark Souls II Beta!
Posted By: PlayStation Beta Team Posted On: 23/10/2013
We are pleased to announce that The Dark Souls II Beta has now expanded to PlayStation Plus users to help further test the online functionality and servers in the next Beta Test session.
The next Beta Test session is scheduled to run at the same time globally on October 27th from 07:00 - 10:00 AM GMT / 08:00 - 11:00 AM GMT+1.
Thanks for your participation!
quote:
Ik vergeet altijd welke eerst wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht dat Dark Souls juist een vervolg op Demon Souls was.
Ziet er wel tof uit. Goed, weer een paar spellen erbij op de lange lijst 'nog te kopen spellen'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd welke eerst was![]()
Demon Souls
Dark Souls
Dark Souls 2
blijkbaar ja
moeten ze maar een duidelijker verschil maken
Toen de EU-versie eindelijk uitkwam, was ik er al maanden klaar mee
Maar het feit dat het alleen maar moeilijker wordt als je doodgaat + dat het erg donker is, maakt het 'frustrerend' om te spelen
Zo donker is het bijvoorbeeld:
(kort oud filmpje dat ik had geüpload)
Je ziet alleen z'n ogen oplichten, maar als je dichtbij genoeg staat om aangevallen te worden, dan is ie eigenlijk heel groot
Wel echt een aanrader
Nee helaas, van Roy Korpel. Heb er aan zitten denken de Eindhoven versie op canvas te bestellen. Vind m erg mooi!quote:
Als je DA Origins hebt gespeeld dan moet je DA 2 skippen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Demon Souls, Dark Souls, Dragon Age 2, Dragons Dogma Dark Arisen, Kingdoms of Amalur Reckoning, Two Worlds 2.
Zitten daar nog spellen tussen die tegenvallen (qua gameplay en graphics) of zijn ze allemaal wel de aanschaf waard?
Wrom? Ik heb beide gespeeld hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je DA Origins hebt gespeeld dan moet je DA 2 skippen.
Je kan je HDD gewoon overzetten, de PS3 formatteert hem dan wel geloof ik. Dus alle data is weg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef Raantje het volgende:
Mijn dikke PS3 is kapot, en ik heb nu een nieuwe met 12GB gekocht. Het lukt helaas niet meer om de oude aan de praat te krijgen voor een back-up van de 250gb HDD die daarin zit. Kan ik de HDD wel gewoon overzetten in de nieuwe of moet die eerst geformatteerd worden?
Niks aan te doen helaas.. Thx!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Je kan je HDD gewoon overzetten, de PS3 formatteert hem dan wel geloof ik. Dus alle data is weg.
Ik ook. Ik wou dat die singleplayer DLC nu eens kwam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef Ixnay het volgende:
The Last Of Us vind ik de beste game van 2013. Kan ik nu wel zeggen nu Watch Dogs is uitgesteld.
Ik heb hem ook niet gekocht. Hopelijk komt hij een keer op PS+. Dan ga ik hem zeker proberen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, dat RAIN he... is dat z'n prijs een beetje waard?
Gister ff over zitten twijfelen om het toch maar te downloaden.
3 maanden voor 15 euro of 1 jaar voor 50 euro?Waarbij je ook nog eens al je savegames in cloud wordt opgeslagen!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:01 schreef maniack28 het volgende:
Heeft PSN Plus nog zin om aan te schaffen? Ik heb net een PS3 gefixed (voor titels als Heavy Rain, The Last of Us etc.). Zag dat Uncharted met Plus in ieder geval gratis is, maar geen idee hoe lang ze nog titels blijven toevoegen.
Verder best tevreden over de PS3, menutjes wat simpel (ivm xbox). Ik vind het allemaal net wat minder fancy en de wachttijden voor het installeren zijn echt argggggggh! Netflix en Twonky werken dan weer veel sneller dus.
PLay.com! Dus die moet je wel binnen krijgen voor maart 2014.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:45 schreef Dagger87 het volgende:
Ik heb net dragons crown besteld voor maar 22 euro zonder verzendkosten. Lekker cheap. Alleen deze week. http://www.play-asia.com/dragons-crown-paOS-13-49-en-70-4swz.html
Ik heb geen haast. Ze zeggen 21 dagen. Speel nu Kingdom hearts hd remix 1.5, heb nog beyond two souls liggen. Verder is mijn 2e levering van de ps4 verplaatst naar de 1e levering, dus 29 november. En ik game niet eens zoveel. Wel leuk dat er genoeg coole games zijn / komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
PLay.com! Dus die moet je wel binnen krijgen voor maart 2014.![]()
Zulke slechte levertijden ervaring met dat bedrijf.
Al een tijdje op de PS3 staan via PS+... Nog goedkoperquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:45 schreef Dagger87 het volgende:
Ik heb net dragons crown besteld voor maar 22 euro zonder verzendkosten. Lekker cheap. Alleen deze week. http://www.play-asia.com/dragons-crown-paOS-13-49-en-70-4swz.html
quote:Your Amazon.co.uk order of "Kingdom Hearts 1.5..." has been dispatched
Voeg mij maar toequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Alleen maar assholes in dat GTA online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |