ahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
kingdom hearts LE kostte ook zoveel.
Ik ook nog nooit eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan ga ik een hele hoop troep weggooien nu, dit heb ik namelijk nooit eerder gedaan sinds ik de ps3 met gow 3 had aangeschaft
Jaloers!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jeej, Beyond 2 Souls Media Kit vandaag binnen gehad die ik had gewonnen bij PlayStation. Ben benieuwd
Dan kan je hem toch lenen over enkele dagen/weken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel enorm over Beyond. Vriend van me heeft hem gekocht en zegt dat t verhaal heel mooi is, maar hoor ook heel veel mensen er over klagen dat het minder leuk is dan Heavy Rain omdat je keuzes echt amper invloed hebben op het verhaal. Dat maakte HR zo leuk, dat het weliswaar geen "game"-game was, maar dat je de film kon beinvloeden en flink. Vrienden hadden totaal andere eindies dan ik.
Ja denk dat ik dat idd ga doen, aangezien hij 'm zo wel uitgespeeld heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je hem toch lenen over enkele dagen/weken?
Ik vind lenen met dit soort offline games vaak ideaal. Al ben ik meestal de persoon die het koopt en de andere die hem lenenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat idd ga doen, aangezien hij 'm zo wel uitgespeeld heeft.
Al ben ik nooit zo van het lenen. Ik ben een hebberd.
Maar dan mag hij m'n TLOU lenen
Ik dus ook. Lara ligt nu ook op schoot bij een ander. De hoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind lenen met dit soort offline games vaak ideaal. Al ben ik meestal de persoon die het koopt en de andere die hem lenen
Die 12 GB versie is sowieso bedoelt om óf allen blu-rays op te kijken óf uit te bereiden met een HDD. Ik zou dus sowieso eerst die 500GB HDD erbij halen. Dat het systeem aangeeft dat het te weinig ruimte heeft om te installeren heeft te maken met het dubbele ruimtegebruik van elke download, één keer voor de download en één keer voor de install.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn PS3 geeft bij systeem settings aan dat ik nog 4GB vrij heb om spellen te installeren. Echter, heb ik een spel gedownload van nog niet eens 1 GB en die valt niet te installeren omdat er geen ruimte op de HDD is..weet iemand hoe dat kan? Heb onlangs een 12GB variant gekocht omdat ik toch niet zoveel games erop zou spelen, en heb er 4 spellen geinstalleerd staan. Ben nu van plan om er 1-2 spellen bij te halen, maar dan moet ik wel zeker weten dat die 4GB die over is nog wel bruikbaar is voor gekochte games ( dus niet uit de store ). Wil binnenkort een 500GB HDD erbij kopen, maar die zijn uitverkocht in de prijsklasse wat ik er voor over heb.
http://www.nu.nl/economie(...)jhandelsverdrag.htmlquote:EU en Canada sluiten vrijhandelsverdrag
De Europese Unie en Canada hebben overeenstemming bereikt over een vrijhandelsakkoord.
Foto: ANP
De laatste puntjes op de i werden vrijdag gezet door de voorzitter van de Europese Commissie José Manuel Barroso en de Canadese premier Stephen Harper, die na afloop van het overleg het verdrag ondertekenden.
Een vrijhandelsverdrag is een pakket afspraken tussen landen om de wederzijdse handel te stimuleren. Zo wordt er onder meer afgesproken om douanetarieven te verlagen of afschaffen.
Nice. Bestel wel vaker wat bij videogamesplus. Die zetten altijd een waarde van $15,- op het pakketje, hoef je nooit debiele invoerrechten en administratiekosten te betalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef wdn het volgende:
Voor de mensen die games in Canada bestellen (zoals ik):
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)jhandelsverdrag.html
Ik ook maar die limited edition dozen zijn nogal groot en vallen opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nice. Bestel wel vaker wat bij videogamesplus. Die zetten altijd een waarde van $15,- op het pakketje, hoef je nooit debiele invoerrechten en administratiekosten te betalen.
Alleen voor PS3 en Vita interessant momenteel, bijvoorbeeld Ys LE.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in geen tijden meer bij VGP besteld omdat Nintendo 3DS een regiolock heeft en Amazon UK echt sneller is. Hoe zijn de prijzen tegenwoordig.
Als je er een 500GB HDD bij zet, worden de save-games die we nu hebben dan verwijderd, of kunnen we die wel blijven gebruiken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die 12 GB versie is sowieso bedoelt om óf allen blu-rays op te kijken óf uit te bereiden met een HDD. Ik zou dus sowieso eerst die 500GB HDD erbij halen. Dat het systeem aangeeft dat het te weinig ruimte heeft om te installeren heeft te maken met het dubbele ruimtegebruik van elke download, één keer voor de download en één keer voor de install.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die 12 GB versie is sowieso bedoelt om óf allen blu-rays op te kijken óf uit te bereiden met een HDD. Ik zou dus sowieso eerst die 500GB HDD erbij halen. Dat het systeem aangeeft dat het te weinig ruimte heeft om te installeren heeft te maken met het dubbele ruimtegebruik van elke download, één keer voor de download en één keer voor de install.
Als die savegames ook op de cloud staan,met je PSN+ accountquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je er een 500GB HDD bij zet, worden de save-games die we nu hebben dan verwijderd, of kunnen we die wel blijven gebruiken?
Domme vraag, maar hoe zet je ze op de cloud? Heb pas net een PS3, dus nog vrij nieuw ermeequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Als die savegames ook op de cloud staan,met je PSN+ account
Maak voor de zekerheid eerst wel even een backup van alles
Ga naar de Saved Data Utility (PS3)(boven je games), ga naar de gamesave die je in de cloud wil zetten. Druk op driehoekje, copy.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag, maar hoe zet je ze op de cloud? Heb pas net een PS3, dus nog vrij nieuw ermee
Het is niet moeilijk,PS+ is maar ¤50 per jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag, maar hoe zet je ze op de cloud? Heb pas net een PS3, dus nog vrij nieuw ermee
Klopt,je kan zelfs tijd instellen wanneer de saves geupload worden.(heb het tussen 08:00-10:00)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga naar de Saved Data Utility (PS3)(boven je games), ga naar de gamesave die je in de cloud wil zetten. Druk op driehoekje, copy.
Als je PS+ hebt dus.
Echt ideaal dat PS+. Jammer dat ik de voordelen pas zo laat ontdekt heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk,PS+ is maar ¤50 per jaar
[..]
Klopt,je kan zelfs tijd instellen wanneer de saves geupload worden.(heb het tussen 08:00-10:00)
¤15 voor 3 maanden is een koopjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Echt ideaal dat PS+. Jammer dat ik de voordelen pas zo laat ontdekt heb.
Absoluut. Als je ziet welke games je kunt spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤15 voor 3 maanden is een koopje
Je hebt helemaal gelijk(wel je PS+ abbo verlengen)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Absoluut. Als je ziet welke games je kunt spelen.
Wat me altijd tegenhield was dat ik dacht van al die games passen nooit op mijn harde schijf. Tot ik er achter kwam dat als je ze eenmaal gedownload hebt je ze rustig weer weg kan gooien want ze blijven voor altijd in je downloadlijst staan en kunt ze altijd weer downloaden wanneer je wil. Dat heeft me over de streep getrokken.
Tenminste, ik hoop dat ik dat goed begrepen heb.
Gelukkig hehe..heb net een jaar abo genomen dus ik kan nog even vooruit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk(wel je PS+ abbo verlengen)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig hehe..heb net een jaar abo genomen dus ik kan nog even vooruit.![]()
Enige nadeeltje vind ik de onoverzichtelijkheid van de downloadlijst. Ik heb zelf een documentje gemaakt met al mijn games (ook de games die ik buiten PS+ gekocht heb) want helaas gooit de PSN downloadlijst games, demo's, avatars en dlc allemaal door elkaar. Dan is het niet echt handig zoeken. Ik hoop dat ze dat nog een keer aanpakken maar apart van dat echt alle lof voor PS+!
Ja, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen.. Is er niet een of andere veel te patserige site waar je dat aan kan vinken? Soort van myepisodes.com maar dan voor games?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gelukkig hehe..heb net een jaar abo genomen dus ik kan nog even vooruit.![]()
Enige nadeeltje vind ik de onoverzichtelijkheid van de downloadlijst. Ik heb zelf een documentje gemaakt met al mijn games (ook de games die ik buiten PS+ gekocht heb) want helaas gooit de PSN downloadlijst games, demo's, avatars en dlc allemaal door elkaar. Dan is het niet echt handig zoeken. Ik hoop dat ze dat nog een keer aanpakken maar apart van dat echt alle lof voor PS+!
Had al gekeken maar ik heb niets gevonden. Wel dat meer er over klaagden dat het onoverzichtelijk wordt. Ik hou het zolang maar bij mijn kladje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen.. Is er niet een of andere veel te patserige site waar je dat aan kan vinken? Soort van myepisodes.com maar dan voor games?
Euhm...huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)?affiliate_id=945732
Helemaal uitverkocht!!
heb het maar hier besteld,heb gast account gebruikt maar ze ,maken alsnog een gebruikersaccount voor mij!
NInja Gaiden Sigma 2(EU): 1080P resolutie,Japanse taal (+ Engelse ondertiteling),en installatie op HDD.Ditto met Disgaea 4. Vraag me af waarom Sqaure-Enix het niet kon doen met FF13?
https://www.money2.nl/
Wil al maanden FF 13-2 kopen,maar kan niet via play-asia.Via JDJ-gaming wel gelukt.quote:
geen probleem bij mij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Meer mensen van wie de vriendenlijst opeen leeg is? Dus niet dat iedereen offline is, nee er staat geen enkele naam meer.
Van de week had ik dat ook. Gister en eergisteren stonden alle namen er weer gewoon en nu is alles weer weg.
Ik heb verder geen systeem update gedaan en ook geen nieuwe game update of patches gedownload.
Heel vreemd.
je wil weten hoe Killzone Shadowfall speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef hugecooll het volgende:
Zijn er hier nog SCEE beta testers?
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wil weten hoe Killzone Shadowfall speelt
Nee, gezien die voor PS4 isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemist
Killzone staat ook niet in de lijst btw
Lijst met actieve SCEE beta'squote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gezien die voor PS4 is
Maar welke lijstEn als je DS1 leuk vond dan is DS2 zeker wat. Van wat ik er gespeeld van heb.
neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, dat RAIN he... is dat z'n prijs een beetje waard?
Gister ff over zitten twijfelen om het toch maar te downloaden.
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.quote:
journey moet ik nog spelen, maar hij is super makkelijk en super kort, bijna geen plot, bijna geen verhaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.
Als je van games als Journey, Flower, Braid en The Unfinished Swan houdt, zul je Rain hoogstwaarschijnlijk ook waarderen. Of het je daarmee ook 15 euro waard is, dat is de vraag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |