Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wil weten hoe Killzone Shadowfall speelt
Nee, gezien die voor PS4 isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemist
Killzone staat ook niet in de lijst btw
Lijst met actieve SCEE beta'squote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gezien die voor PS4 is
Maar welke lijstEn als je DS1 leuk vond dan is DS2 zeker wat. Van wat ik er gespeeld van heb.
neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, dat RAIN he... is dat z'n prijs een beetje waard?
Gister ff over zitten twijfelen om het toch maar te downloaden.
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.quote:
journey moet ik nog spelen, maar hij is super makkelijk en super kort, bijna geen plot, bijna geen verhaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.
Als je van games als Journey, Flower, Braid en The Unfinished Swan houdt, zul je Rain hoogstwaarschijnlijk ook waarderen. Of het je daarmee ook 15 euro waard is, dat is de vraag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
de screenshots deden me twijfelen. Hoopte op iets in de trant van journey.
Ik krijg nog steeds een beetje kippevel als ik recensies van Journey leesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Slayage het volgende:
eurogamer is bezig met een games of the generation reeks en daar zit uiteraard ook the last of us tussen, ook journey trouwens :p
http://www.eurogamer.net/(...)ation-the-last-of-us
Of me opwarmen aan iemandquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Beetje off-topic, maar misschien toch wel leuk....
Utrecht en Eindhoven in The Last of Us stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Dark Souls 1 nou echt zo'n frustrerend moeilijk spel als beweerd wordt eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of Dark Souls 2 wat was, aangezien ik blijkbaar de eerste dag heb gemist
Killzone staat ook niet in de lijst btw
Heb je niet in wallpaper formaat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhmm Dark Souls 1 was wel relatief moeilijk, Demon Souls (het vervolg) was dan weer erg makkelijk vergeleken met Dark Souls 1. Ik hoop dan ook dat Demon Souls 2 weer moeilijk wordt. Als je PSN Plus hebt, mag je ook meedoenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is Dark Souls 1 nou echt zo'n frustrerend moeilijk spel als beweerd wordt eigenlijk?
Geen idee waarom het maar 3 uur is op een fucking zondagmorgen maar jaquote:PlayStation Plus users now invited to the Dark Souls II Beta!
Posted By: PlayStation Beta Team Posted On: 23/10/2013
We are pleased to announce that The Dark Souls II Beta has now expanded to PlayStation Plus users to help further test the online functionality and servers in the next Beta Test session.
The next Beta Test session is scheduled to run at the same time globally on October 27th from 07:00 - 10:00 AM GMT / 08:00 - 11:00 AM GMT+1.
Thanks for your participation!
quote:
Ik vergeet altijd welke eerst wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht dat Dark Souls juist een vervolg op Demon Souls was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |