Mooi, straks na die arbeit even checken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Gisteren gedownload.
Demo bestaat uit 2 levels, heb enkel de eerste gedaan.
helaas, inhoudelijk een embargo tot maandagavond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
En? Kun je een klein tipje van de sluier oplichten zonder je hele review te spoilen, is het wat? Ik zit nog even te twijfelen over aanschaf, heb KH 1,5 HD remix nog liggen, eind van de maand BF4 en dan nog maar een maandje tot de PS4...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Bezig met Beyond. Het werd gisteren twaalf uur. Het was dat iemand met een half slaperig hoofd eens van boven riep of ik nog steeds bezig was. Dan voelt vijf uur op weer even lekker
Dat wordt er voor mij eentje als ie in de anabieding gaat. Trailer was mooi, of nou ja, apart. En ik hou van aparte spellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef chibibo het volgende:
Sony's Japan Studio heeft met Rain weer een pareltje afgeleverd. Grafisch geen topper, maar er wordt in combinatie met de muziek wel een prachtige sfeer neergezet. Wat wellicht een nadeel kan zijn is dat je meer door een verhaal wandelt dan een game speelt. Je kunt doodgaan (in tegenstelling tot bijv. Journey) maar moeilijk wordt het nergens.
Aanbieding of PSN+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt er voor mij eentje als ie in de anabieding gaat. Trailer was mooi, of nou ja, apart. En ik hou van aparte spellen
Dit moet ik thuis ff lezen en vertalen naar "voor dummies", want ik had dus hetzelfed dat ik die 365 dagen (of hoe ie heet) al bijna helemaal gekeken heb maar alles maar op 0% blijft staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
het zijn 3 vakjes. Net als bij de rest van de HD collecties krijg je pas ze in je trophy list te zien als je het desbetreffende vakje ( een spel dus..) hebt aangeklikt.
Maar de Days sectie kan je gewoon op klikken, bij chapters bovenaan beginnen en telkens skippen door op start en dan next oid te klikken. Dan bij de secret reports etc gewoon doorheen scrollen en binnen 20 procent heb je 100 %, al dan niet met platinum, maar wel met gouden trofs.
ik heb kh1 op 50 procent kwa trophys, en re:com op 15.
Bij re:com ben ik bij de 2e marluxia. Kutspel is het.Ook haal je het door elkaar. Re:com is het kaartspel wat uitkwam voor de GBA, Days kwam uit voor de DS en had een normaal systeem vond ik.
Ik ben trouwens Rain aan het downloaden.. ben benieuwd. Ik was meteen weg toen ik de eerste trailer vorig jaar zag.
PSN+ is voor mij niet handig, want veel te weinig tijd om alles te spelen.quote:
nee, is nog niet uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is ie al uit? Ik dacht ergens 11 okt of zo
Nou ja, toch eerst The Last of Us uitspelen. Ben geeloof ik op 75% ergens.
Oh, gij voorkruipende hoer!quote:
Maar je kunt vast bevestigen of het de hype waard is, of juist niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
helaas, inhoudelijk een embargo tot maandagavond.
Is gecensureerd toch!? Mag in de review daarom toch wel een minpuntje krijgen. Hoeft niet meegenomen te worden in de score, maar hoort wel aangekaart te worden dat we het hier over een incomplete/aangepaste game hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
helaas, inhoudelijk een embargo tot maandagavond.
juist niet. Maandag om 17:00 mag ik los.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar je kunt vast bevestigen of het de hype waard is, of juist niet?
ik denk dat er weinig mensen zijn die echt alles spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PSN+ is voor mij niet handig, want veel te weinig tijd om alles te spelen.
Ik speel ook zeker niet alles en haal zeker niet bij alles het einde maar speel wel games die ik normaal nooit had gekocht. Zoals Spec Ops The Line, wat echt een behoorlijk toffe game is!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig mensen zijn die echt alles spelen
thomas was here heb ik erg van genoten, met name het sfeertje en die heerlijke soundtrack, als ik geen psplus had, had ik em nooit gespeeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik speel ook zeker niet alles en haal zeker niet bij alles het einde maar speel wel games die ik normaal nooit had gekocht. Zoals Spec Ops The Line, wat echt een behoorlijk toffe game is!
Na regen komt zonneschijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb Rain uitgespeeld. Toch een leuk spel alleen... Kan iemand het verhaal uitleggen ? En het moraal?
Twee Franse kutkinderen hebben geen zin om naar school te gaan en doen daarom alsof ze ziek zijn. 's Nachts sluipen ze naar buiten om stiekem sigaretten te gaan roken, maar hierdoor worden ze onzichtbaar en verdwalen ze in de grote stad. Dan komen ze de geest van een grote chansonzanger tegen. Die heeft een ontzettende hekel aan kinderen en wil hen prikken met zijn lange middelvinger. Gelukkig heeft M.C. Escher een schilderij gemaakt waarin ze zich kunnen verstoppen en blokjes op zijn hoofd kunnen gooien. Daarna gaan ze clowns kijken in het circus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb Rain uitgespeeld. Toch een leuk spel alleen... Kan iemand het verhaal uitleggen ? En het moraal?
Nog niet gespeeld, speelt het een beetje als Ico?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb ico na 5 minuten weggelegd omdat ik niet wist waar ik naartoe moest. Maar Rain is kort, maar wel leuk. Maar had meer emotie verwacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, speelt het een beetje als Ico?
Ik denk dat ik hem ook ga halen. Ico zou ik zeker een kans geven als je van deze games houdt. Echt een game met prachtige beelden en sfeer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb ico na 5 minuten weggelegd omdat ik niet wist waar ik naartoe moest. Maar Rain is kort, maar wel leuk. Maar had meer emotie verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |