Ze zijn alleen de gameplay vergeten bij Ico.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook ga halen. Ico zou ik zeker een kans geven als je van deze games houdt. Echt een game met prachtige beelden en sfeer.
Totaal met je oneens. Ico barst van de puzzles.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn alleen de gameplay vergeten bij Ico.
Overigens, als je Rain eenmaal uitgespeeld hebt, kun je tijdens het opnieuw spelen zgn. 'memories' verzamelen. Elke memory is een korte toevoeging aan het verhaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar Rain is kort, maar wel leuk. Maar had meer emotie verwacht.
Dit is per spel. Het systeem zijn de letters inderdaad klein. Bij sommige spellen ( Gta V ) is de tekst ook klein. Bij andere spellen ( kingdom hearts ) is het weer te groot. Kan je zelfniks aan veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net m'n PS3 aangesloten aan m'n tv met een HDMI kabel maar nu zijn de letters best klein, als ik naar beeldinstellingen ga en dan op automatisch aanpassen klik krijg ik een schermpje met ''Kunt u deze tekst lezen [JA] of [NEE]. Dan druk ik op nee en gebeurt er verder niets? Is er een manier om alles wat groter te krijgen? Op zich kan ik de tekst wel lezen maar het zou beter zijn als het wat groter was.
die van heavy rain destijds welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:43 schreef chibibo het volgende:
Ik vraag me af of de trailer voor Beyond: Two Souls ook in de bioscoop te zien zal zijn. De gametrailers die ik tot nu toe in de bios heb gezien waren vrijwel allemaal kut; die van Beyond heeft echter veel meer dat 'bioscoopfilmtrailer'-gevoel.
Wat een game he, ik had dat gevoel ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ruk. The last of us uitgespeeld.......ik wilde dat t doorging....
graphics zijn overratedquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Ang3l het volgende:
De demo van Beyond viel qua graphics meteen tegen, na TLOU
Niet qua characters. In de demo iig niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
Huh..beyond ziet er wel beter uit dan tlou op sommige punten.
Je haalt eigenlijk precies aan wat ook voor mij heikele punten waren. Ik wacht denk ik nog even af met Beyond,quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
De volgende dag, een heldere blik.....
Misschien had ik iets te hoge verwachtingen van Beyond, en een demo kan natuurlijk geen volledig beeld geven. Maar:
• De character modellen vielen me na TLOU een beetje tegen. Wat vlak/glad
• Ik vond de besturing van Aiden best wel ongemakkelijk (maar dat kan wennen zijn)
• Ik vind de vertragingen voor de keuzes een beetje irritant
Dus helemaal enthousiast ben ik niet geworden van de demo eerlijk gezegd.
Is nou beyond 2 souls hetzelfde als Heavy rain of is het meer actie en minder verhaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Misschien had ik iets te hoge verwachtingen van Beyond, en een demo kan natuurlijk geen volledig beeld geven. Maar:
• Ik vond de besturing van Aiden best wel ongemakkelijk (maar dat kan wennen zijn)
Moeilijk te zeggen uit een demo. Zat wel actie in, maar veel meer dan "beweeg je stickje hier rechts en links" was 't niet. Maar goed, dat vond ik van heavy Rain op zich ook niet echt vervelend of storend, is gewoon een ander soort spel. Inteeractieve film.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Is nou beyond 2 souls hetzelfde als Heavy rain of is het meer actie en minder verhaal?
Besturing van Aiden vond ik ook niet helemaal top maar die vertragingen vond ik juist vet gedaan. Houd zo veel meer snelheid in de game dan bvb heavy rain.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Dat vond ik dus juist niet. Ben je aan het rennen over een trein, vertraagt ie om de minuut. Alsof je door dikke stroop rende. Bij HR had je dan gewoon een quicktime keuze, en nu is die er ook, maar in de vertraging. Geeft je meer tijd voor een keuze, wat handig kan zijn... maar op welke manier zorgt vertraging in godsnaam voor MEER snelheid?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Besturing van Aiden vond ik ook niet helemaal top maar die vertragingen vond ik juist vet gedaan. Houd zo veel meer snelheid in de game dan bvb heavy rain.
Ik vond Heavy rain wel iets unieks, vooral het verhaal dan. Als Beyond 2 sould hetzelfde is ga ik doe ook wel halen denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen uit een demo. Zat wel actie in, maar veel meer dan "beweeg je stickje hier rechts en links" was 't niet. Maar goed, dat vond ik van heavy Rain op zich ook niet echt vervelend of storend, is gewoon een ander soort spel. Inteeractieve film.
Pauzeerde heavy rain niet tijdens de qte's? De game 'wachtte' op je input.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik dus juist niet. Ben je aan het rennen over een trein, vertraagt ie om de minuut. Alsof je door dikke stroop rende. Bij HR had je dan gewoon een quicktime keuze, en nu is die er ook, maar in de vertraging. Geeft je meer tijd voor een keuze, wat handig kan zijn... maar op welke manier zorgt vertraging in godsnaam voor MEER snelheid?
Nee volgens mij niet, al begin ik nu te twijfelen. Volgens mij had ik vaak zat dat ik te laat was met drukken en dus een knal tegen m'n knop kreeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Pauzeerde heavy rain niet tijdens de qte's? De game 'wachtte' op je input.
dat staat me bij. Dit voelt veel dynamischer naar mijn idee.
Ze wachten zeker niet. De auto ontwijk scene voor een trophy was dan ook flink frustrerendquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, al begin ik nu te twijfelen. Volgens mij had ik vaak zat dat ik te laat was met drukken en dus een knal tegen m'n knop kreeg.
Nou, dat. En Beyond vertraagd dus op die momenten zodat je meer tijd hebt voor je "keuze". Tenminste, in de gedeeltes die in de demo zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze wachten zeker niet. De auto ontwijk scene voor een trophy was dan ook flink frustrerend
Het kan zijn dat HR ook iets wat vertraagde. Dat weet ik even niet meer. Maar pauzeren zeker niet en zeker ook niet altijd vertragen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat. En Beyond vertraagd dus op die momenten zodat je meer tijd hebt voor je "keuze". Tenminste, in de gedeeltes die in de demo zitten.
Ik kan het mis hebben natuurlijk. Toch vind ik deze manier wel leuker, geen directe knop die aangewezen wordt maar juist kijken of verwachten waar je heen moet. Ik vond het heel leuk spelen. Moet echter 2e deel nog doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat HR ook iets wat vertraagde. Dat weet ik even niet meer. Maar pauzeren zeker niet en zeker ook niet altijd vertragen.
Hoe bedoel je geen directe knop? Ik heb de demo niet gespeeld (en ga het ook niet doen).quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben natuurlijk. Toch vind ik deze manier wel leuker, geen directe knop die aangewezen wordt maar juist kijken of verwachten waar je heen moet. Ik vond het heel leuk spelen. Moet echter 2e deel nog doen.
er staat niet in het scherm wat je in moet drukken. Je volgt de beweging van de armen en reageert daar op met de rechter stick. Dus geen iconen voor deze acties maar eigen interpretatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen directe knop? Ik heb de demo niet gespeeld (en ga het ook niet doen).
Bij HR was het ook per keer verschillend. Anders kon je de combinatie uit je hoofd leren en als het goed is kon dat dus juist niet.
Het blijft natuurlijk wel ... druk nu op x, y of z maar wel elke keer een andere.
Mja, of er nu een pijltje naar links staat, of het beeld vertraagd en je ziet het been naar links gaan en DUS is het het pijltje naar links.... Dat eerste is idd net iets voorgekauwder, maar een enorm verschil vind ik t niet. Wel dus dat het beeld vertraagt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
er staat niet in het scherm wat je in moet drukken. Je volgt de beweging van de armen en reageert daar op met de rechter stick. Dus geen iconen voor deze acties maar eigen interpretatie.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
http://www.geeksaresexy.n(...)s-alphabet-pictures/
Het voordeel is dat je meer naar de karakters in actie kijkt in plaats van dat je zoekt of wacht op een knipperend icoon op het scherm. Op die manier zit je er misschien net wat meer in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, of er nu een pijltje naar links staat, of het beeld vertraagd en je ziet het been naar links gaan en DUS is het het pijltje naar links.... Dat eerste is idd net iets voorgekauwder, maar een enorm verschil vind ik t niet. Wel dus dat het beeld vertraagt.
Alleen vergiste ik me in de datum en is het 8 oktober. Dus nog een nachtje slapenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:24 schreef VulpX het volgende:
Pheno, waar blijft de review, het is 17.00 geweest !!
Haha, ok prima, dan zien we het morgen wel verschijnen. Roy heeft al verklapt dat je het GOTY materiaal vind, zelfs na TLOU. Dat zet me toch wel weer aan het twijfelen of ik met deze game de PS3 vaarwel moet zeggenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen vergiste ik me in de datum en is het 8 oktober. Dus nog een nachtje slapenHet staat al ingesteld, dus klokslag 17:00 is ie online op onze sites.
Mooi bundeltje indeedquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Slayage het volgende:
PlayStation 3 500 GB + Beyond: Two Souls + The Last of Us
¤ 299,-
wat een bundel!
Dat had mijn phat al dus ik neem aan van wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi bundeltje indeed![]()
Heeft de gewone PS3 Slim eigenlijk ook een draadloze netwerkkaart zoals de SuperSlim?
Lampje betekent dat je controller aan staat. Bij player 1 staat ie bij de 1, bij player 2 dus bij nummer 2, etc etc. Zo kun je makkelijk zien wie welke controller heeft, en dus player 1/2/3/4 is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zit het met die lampjes van die dualshock 3 controller? Er zitten 4 lampjes en 1tje is altijd rood, wanneer gaan die andere lampjes aan? Is dat als je meerdere controllers hebt/gebruikt?
Okee, bedankt. Ik heb maar één controllerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lampje betekent dat je controller aan staat. Bij player 1 staat ie bij de 1, bij player 2 dus bij nummer 2, etc etc. Zo kun je makkelijk zien wie welke controller heeft, en dus player 1/2/3/4 is.
Als ie knippert is je controller bijna leeg.
Dat doet het ook. Op soms een hik na, maar fuck, wat boeit dat in zo'n game.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat ziet dat Beyond Two Souls er goed uit man.
Ik heb de demo gespeeld, maar ondanks dat de sfeer mij zeer goed beviel staat de gameplay mij zo enorm tegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat ziet dat Beyond Two Souls er goed uit man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |