Niet echt veel problemen mee gehad. Speelt volgens mij wel OK. Wel al een paar dagen niet meer gespeeld omdat ik het een klein beetje eentonig begin te worden, en irritant wanneer je opeens weer door een of ander maf beest gegrepen wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
Draait Far Cry 3 bij jullie goed? Qua drops? en schokken door het beeld
Naar mijn idee was FC2 zelfs soepeler
Awesome!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
de ps+ titels van volgende maand![]()
[ afbeelding ]
MGR:Rquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Onimusha is helaas helemaal dood dacht ik...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef Drankster het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de Onimusha franchise? Deel 3 was awesome, een van de beste ik-koop-dit-spel-om-het-hoesje aankoop ooit
ik had nog overwogen om revengeance te kopen, goed dat ik dat toen niet heb gedaan! :p en over remember me zijn de meningen zo verdeeld, kan ik zonder extra kosten zelf ervaren waarom dat isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Hell yeah. Nu bezig met deeltje 1,5. Dit is erg goed nieuws.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
![]()
En ook al bevestigd voor europa, want het word gereleased Globaal in 2014.
teaser site; http://www.square-enix.co.jp/kingdom/khhd2/
Nice! Ik heb 1FM uitgespeeld, de days sectie ook, maar re:COM vind ik zo kut.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hell yeah. Nu bezig met deeltje 1,5. Dit is erg goed nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag me ook af of BBS online MP heeft, want je kon wel online via ad-hoc in het orgineel haha.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 10:06:03 ]
Hoop kalenderjaar 2014 en niet SE's fiscaal jaar (april 2014 - maart 2015)quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
![]()
En ook al bevestigd voor europa, want het word gereleased Globaal in 2014.
teaser site; http://www.square-enix.co.jp/kingdom/khhd2/
Waarschijnlijk 2014 hoor. Dan komt in 2015 kh3. :-) Maar waarscijnlijk pas in september hier, achja..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoop kalenderjaar 2014 en niet SE's fiscaal jaar (april 2014 - maart 2015)
Ze zullen het wel spreiden: begin 2014 FFXV, lente FFX/X-2 en herfst KH2.5quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2014 hoor. Dan komt in 2015 kh3. :-) Maar waarscijnlijk pas in september hier, achja..
Je bedoeld XII-3 ipv XV? FFX-X2 komt 26 december uit in japan. Dus misschien redden ze dit jaar nog..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zullen het wel spreiden: begin 2014 FFXV, lente FFX/X-2 en herfst KH2.5
Eh, XIII-3 inderdaad (XV heeft nog geen datum?).quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je bedoeld XII-3 ipv XV? FFX-X2 komt 26 december uit in japan. Dus misschien redden ze dit jaar nog..
Ik denk dat die pas in 2015 komt. Hij was ook niet getoond tijdens de TGS als ik het me goed herinner. Misschien tijdens jump fiesta komende december..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Eh, XIII-3 inderdaad (XV heeft nog geen datum?).
Ik ben nu ook met 1.5 bezig, alleen ik erger me (net als bij 1 op de PS2 destijds) nog steeds suf aan de bediening/cameraquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hell yeah. Nu bezig met deeltje 1,5. Dit is erg goed nieuws.
Ik heb 2 nooit gespeeld, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu ook met 1.5 bezig, alleen ik erger me (net als bij 1 op de PS2 destijds) nog steeds suf aan de bediening/cameraDat was in 2 echt zoveel fijner!
Wat moet je nog betalen voor die games dan als je PS+ hebt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
gezien de reviews: nee. Het wappert alle kanten op qua cijfer. Ikzelf ben echt tevreden hoe het geworden is, maar ik lees ook negatieve reviews. Tja, het is ook erg lastig vergelijken met iets. CoD is dan een stuk makkelijker te vergelijken met zijn voorlopers en alle andere shooters. Gelukkig is er van deze game dan wel een demo, dus je kunt wel wat zelf proberen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik trouwens de enige die lichtelijk teleurgesteld is in Beyond 2 Souls?
Vind het wel ok, maar het komt lang niet in de buurt van Heavy Rain.
Ik ben ondertussen nu meer dan een jaar lid: schaf meteen een zooi vrije dagen aan, je krijgt een backlog van heb ik jouw daarquote:
Gisteren uitgespeeld. Ik vond ze allebei erg goed. De lage cijfers van Beyond vat ik niet zo, had er een super tijd mee. Enige echte nadeel vond ik dat de slowmotion actions nogal onduidelijk waren, je weet niet altijd welke kant je op moet qua reacties. Maar de sfeer en het verhaal maakten voor mij alles goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik trouwens de enige die lichtelijk teleurgesteld is in Beyond 2 Souls?
Vind het wel ok, maar het komt lang niet in de buurt van Heavy Rain.
Haha, door gta 5 loop ik 1 maand achter met de ps plus gamesquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen nu meer dan een jaar lid: schaf meteen een zooi vrije dagen aan, je krijgt een backlog van heb ik jouw daar
Het is nog niet exact bekend wanneer FF 15 uitkomt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze zullen het wel spreiden: begin 2014 FFXV, lente FFX/X-2 en herfst KH2.5
FFX-X2 komt zelf in twin pack ! special set inclusief handdoek !quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je bedoeld XII-3 ipv XV? FFX-X2 komt 26 december uit in japan. Dus misschien redden ze dit jaar nog..
Erg herkenbaar. Jodie maakt een slaande beweging naar iemand met een mes in zijn handen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Dutchguy het volgende:
Enige echte nadeel vond ik dat de slowmotion actions nogal onduidelijk waren, je weet niet altijd welke kant je op moet qua reacties.
Ik heb de limited edition gepreorderdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is nog niet exact bekend wanneer FF 15 uitkomt.
[..]
FFX-X2 komt zelf in twin pack ! special set inclusief handdoek !
Welke?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb de limited edition gepreorderd
Klopt, ik vond Heavy Rain ook intenser qua verhaal. Ik ergerde me wel aan een bepaald gat in de plotline maar het verhaal boeide me meer. Had ook dat WTF momentje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Jodie maakt een slaande beweging naar iemand met een mes in zijn handen.
Je kunt gokken wat ze willen. Of je slaat en je werkt de vijand van je af. Of je slaat en je raakt daardoor het mes. Dus ik doe maar gewoon wat en hopen dat het het goede is.
Of je ziet dat iets omlaag valt en Jodie loopt daar onder. Je weet dat je wegmoet. Je kunt vooruit duwen of juist achteruit duwen, beide een slagingskans want je staat er recht onder. Gokken dus weer.
Wat ik bij Heavy Rain vooral had, en bij deze game niet is dat je je echt verplaatst in de hoofdrolspelers omdat je het gevoel hebt dat jij beslissingen voor hun genomen hebt waardoor ze in een bepaalde situatie beland zijn en je je daar verantwoordelijk voor voelt en ze wilt redden.
Toen ik er achter kwam wie de killer was dacht ik: nee... NEEE.. WTF!!. Zelden meegemaakt in een game, zo'n moment.
Beyond had dat ook wel in mindere mate. Maar minder vaak en minder goed als ik dat in Heavy Rain had. Wat Heavy Rain verder sterk maakte was het feit dat het hele gewone mensen zijn die in absurde situaties terechtkomen. Jodie is bovennatuurlijk en zeker niet normaal.
lekker goedkoopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29136
Verwijder je de game data en dan heb je hem nooit meer gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:35 schreef Slayage het volgende:
waarom zit mijn ps3 een last of us (eu) update uit te voeren, ik heb die game wel gehad, op disc maar ik heb em niet meer
omdat ik save games heb krijg ik die updates?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verwijder je de game data en dan heb je hem nooit meer gehad.
Nee, je hebt game data. Die zit nog een optie hoger in het menu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ik save games heb krijg ik die updates?
ik zie het idd, maar heeft dat invloed op mijn save games of is het gewoon info waar niks mee wordt gedaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, je hebt game data. Die zit nog een optie hoger in het menu.
Dat zijn de game updates. De patches en troep. Kan gewoon weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zie het idd, maar heeft dat invloed op mijn save games of is het gewoon info waar niks mee wordt gedaan?
dan ga ik een hele hoop troep weggooien nu, dit heb ik namelijk nooit eerder gedaan sinds ik de ps3 met gow 3 had aangeschaftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de game updates. De patches en troep. Kan gewoon weg.
Die heb ik regelmatig ontdaan van gamedata waarvan ik de games niet meer heb of zeker niet meer speel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan ga ik een hele hoop troep weggooien nu, dit heb ik namelijk nooit eerder gedaan sinds ik de ps3 met gow 3 had aangeschaft
Ik had de Kingdom Hearts LE voor 35,- of 37,- bij Zavvi. Wel een weekje moeten wachten, maar dat scheelt ook weer wat natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
kingdom hearts LE kostte ook zoveel.
Ja en ik wou op launch spelen, scheelt wel geld maar goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik had de Kingdom Hearts LE voor 35,- of 37,- bij Zavvi. Wel een weekje moeten wachten, maar dat scheelt ook weer wat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |