abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:23:58 #141
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_131743009
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_131787862
Er was laatst(?) een Belgisch-sprekende man te gast, die had na een Engels woord de grap "Als er bij ons ergens een A staat, dan spreken we dat ook uit als een A". Waarop Harm vroeg 'Hoe zeg je dan "I am happy?"' waarop de Belg weer reageerde "Ik ben blij". Weet iemand wie dat was, want ik kan hem niet terugvinden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door WebHawk op 02-10-2013 20:08:54 ]
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_131788077
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef WebHawk het volgende:
Er was laatst(?) een Belg te gast, die had na een Engels woord de grap "Als er bij ons ergens een A staat, dan spreken we dat ook uit als een A". Waarop Harm vroeg 'Hoe zeg je dan "I am happy?"' waarop de Belg weer reageerde "Ik ben blij". Weet iemand wie dat was, want ik kan hem niet terugvinden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim Helsen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Helsen
pi_131788080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef WebHawk het volgende:
Er was laatst(?) een Belg te gast, die had na een Engels woord de grap "Als er bij ons ergens een A staat, dan spreken we dat ook uit als een A". Waarop Harm vroeg 'Hoe zeg je dan "I am happy?"' waarop de Belg weer reageerde "Ik ben blij". Weet iemand wie dat was, want ik kan hem niet terugvinden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim Helsen
pi_131788131
Uiteraard! Thx! ( nu alleen nog een download zien te vinden :+, wil hem aan een Belgische kennis laten zien )
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_131788140
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef KoningPils het volgende:

[..]

:(
2 seconden
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 20:10:32 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_131788153
la maar, lezen Karina :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:13:34 #149
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_131788280
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
la maar, lezen Karina :')
Vieze edit :6
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 20:13:57 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_131788293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Vieze edit :6
:D sorry schat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:14:35 #151
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_131788315
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef Karina het volgende:

[..]

:D sorry schat.
Ik was helemaal blij, krijg je een edit te zien :(

* ClapClapYourHands logt uit
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:16:58 #152
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_131788418
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik was helemaal blij, krijg je een edit te zien :(

* ClapClapYourHands logt uit
Als dat het enige is wat er voor nodig is....

Dit gaan we onthouden
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 12:26:28 #153
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_131870352
Ik hoop op een leuke afl. vanavond *O*
pi_131884878
Doorrrr
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:23 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_131884915
KUT te laat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:24 #156
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131884917
doorr
graag op anoniem
pi_131884918
Goede intrograpjes _O- _O-
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:34 #158
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131884921
Jos Verstappen grappen _O_
pi_131884924
Veegwagen :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:42 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131884927
Veegwagen :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:42 #161
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131884928
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
KUT te laat.
je bent niet de enige :)
graag op anoniem
pi_131884934
Goed begin :D
pi_131884935
Student...
pi_131884947
Sjeeew wat is die verlept zeg die cokesnol.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:32:26 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_131884951
Tijd niet gezien die Bral.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:32:46 #166
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131884965
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef waxmask het volgende:
Sjeeew wat is die verlept zeg die cokesnol.
Is ook bijna 40 hoor.

Edit 45 dus :@
pi_131884983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Is ook bijna 40 hoor.
Nah die ene cougar bij Mathijs gisteren van boven de 50 zag er beter uit...Mijn moeder van 60....
pi_131884989
Niet eens een grap als de tros word genoemd :{
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:02 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_131884995
He bah grappige kinderen -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131884999
Oooh ik krijg jeuk van deze kinderen. Gadver.
pi_131885000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:33 schreef remcoP het volgende:
Niet eens een grap als de tros word genoemd :{
idd, beetje jammer.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:20 #172
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885004
oh nee kinderen
graag op anoniem
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:21 #173
123170 alors
zlata1234
pi_131885005
Dat accent :')
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:27 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885010
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
He bah grappige kinderen -O-
Iedereen ook verplicht lachen he :r
pi_131885015
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
He bah grappige kinderen -O-
"grappig" :')
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:45 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef alors het volgende:
Dat accent :')
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885032
start aids now _O-
pi_131885037
Start aids now :')
pi_131885049
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Iedereen ook verplicht lachen he :r
Bij Mathijs moet je ook joelen en fluiten he Karina? :{w :{w
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:35:31 #180
123170 alors
zlata1234
pi_131885056
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:35:43 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885065
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Bij Mathijs moet je ook joelen en fluiten he Karina? :{w :{w
Ik heb noch gejoeld noch gefloten wax ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885067
Wat een gefrustreerd figuur die Bral
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:36:20 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.
Of hij hield zich vroeger in? Ik vind het wel sexy op een of andere manier :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885100
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
pi_131885123
Woezel en Pip _O_
pi_131885128
Foezel en Pip voor 18+ :')
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:37:23 #187
123170 alors
zlata1234
pi_131885130
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
We zijn nog geen vijf minuten bezig man :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131885131
Mensen die moeten lachen om: Jij doet ook wel eens iets met kinderen toch? ;(
pi_131885142
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:37:45 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885144
Raoul :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:05 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885156
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
:')
pi_131885157
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:

[..]

We zijn nog geen vijf minuten bezig man :')
Wat is ze grappig he... _O- _O- _O-
pi_131885174
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
Valt reuze mee :)
pi_131885175
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef waxmask het volgende:
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
waar is hier? Ik zie het overal :D
pi_131885187
Het is niet echt Lord Of The Rings of Harry Potter he die Woezer en Kut?
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:54 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885188
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waar is hier? Ik zie het overal :D
Ik heb er nog NOOIT van gehoord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:59 #197
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885190
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef waxmask het volgende:

[..]

Wat is ze grappig he... _O- _O- _O-
Alles hoeft toch ook niet grappig te zijn.
pi_131885200
Haha _O-
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:06 #199
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885203
_O-.
pi_131885205
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waar is hier? Ik zie het overal :D
Brabant en Limburg
pi_131885214
Boem en dan is-ie dood _O-
pi_131885215
Goeie grappen :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:33 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885220
Godver.
pi_131885232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Alles hoeft toch ook niet grappig te zijn.
Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
pi_131885236
Er zit altijd één aflevering per seizoen tussen waarbij alle grappen van Harm goed zijn, dat is dus deze. _O_
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:58 #206
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131885237
BAM Headshot
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:00 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885238
Ik verheug me al op de Henkie grappen.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:08 #208
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885242
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
-O- daar word ik niet vrolijk van

ik vind nederland 2 stom
graag op anoniem
pi_131885247
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb er nog NOOIT van gehoord.
Ik zal de doelgroep wel zijn :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:53 #210
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885264
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
DWHN is satire, als je alleen wilt lachen moet je maar IHVH kijken. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')