abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:30:14 #101
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659057
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef zoem het volgende:
Dat was toch een oad-bus? :P
Jup _O-
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:31:37 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_131659125
Acda had ook een spijkerhemd aan moeten doen. Nu klopt het niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131659268
Hoezo alles moet kapot _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:35:37 #104
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659307
_O- Kurwa Polen
pi_131659309
Polengrap _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:35:48 #106
111843 Cassius
Something's fucky
pi_131659316
Jemig _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:38:40 #107
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659409
Wel leuke gasten iig.
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:47:34 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_131659722
IKEA grap :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:47:41 #109
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659724
_O- Oad
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:47:42 #110
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131659725
Harm _O-
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:48:51 #111
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659764
Taakstraf als bankje.
pi_131659893
Pindakaasvloer :')
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:52:46 #113
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659912
_O- Harm
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:57:58 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_131660042
Ik moest lachen om Acda :o
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:59:42 #115
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131660092
_O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:06:37 #116
111843 Cassius
Something's fucky
pi_131660312
Papayasalade _O-
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 23:07:34 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_131660347
_O- dat kroketverhaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131660350
Mooie tirade van Heertje
pi_131660360
Raoul _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:08:14 #120
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131660377
Heertje neemt ook altijd wel iets mee he _O-
pi_131660552
Tegen dat jukbeen _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:14:36 #122
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131660570
Zware gesprekken
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 23:15:31 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_131660603
_O- met zijn lul twittert
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131660604
Met zn lul twittert :D
pi_131660605
Dekker _O- _O- _O-
graag op anoniem
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:15:41 #126
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131660609
_O- Beatrixgrappen.
pi_131660610
Troonafstand _O_
pi_131660683
Matige eindgrappen
  zondag 29 september 2013 @ 14:02:32 #131
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_131671718
Minste aflevering van het seizoen tot nu toe
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_131671800
Beetje gezapig inderdaad. Die Tim Oliehoek bewust maar weer eens dat het een oppervlakkige mongool is en die andere heb ik ook amper iets zien toevoegen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 29 september 2013 @ 21:20:39 #134
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131688318
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2013 14:05 schreef Seam het volgende:
Beetje gezapig inderdaad. Die Tim Oliehoek bewust maar weer eens dat het een oppervlakkige mongool is en die andere heb ik ook amper iets zien toevoegen.
Hij voegde niet bijzonder veel toe. Maar het was al stukken beter als wat er de vorige keer zat.
pi_131688619
Het herhalen van dezelfde video met steeds een ander grapje wordt nu wel erg vervelend. Nu deden ze dat met de man die op Polen zat te schelden. Op een gegeven moment moet je daar gewoon mee ophouden... maar aan het gelach in de studio te horen, vindt men het nog steeds leuk?
  † In Memoriam † zondag 29 september 2013 @ 23:01:30 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131694334
quote:
Helaas weer moeten missen, thanx! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 29 september 2013 @ 23:02:12 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131694369
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef Desunoto het volgende:
Het herhalen van dezelfde video met steeds een ander grapje wordt nu wel erg vervelend. Nu deden ze dat met de man die op Polen zat te schelden. Op een gegeven moment moet je daar gewoon mee ophouden... maar aan het gelach in de studio te horen, vindt men het nog steeds leuk?
Ik ben daar idd niet kapot van.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131713845
Heb tot nu toe alleen de laatste twee afleveringen bekeken maar viel een beetje tegen. Wat is de beste episode tot nu toe? Dan kijk ik die gewoon om te compenseren :P
pi_131714160
Ik vond die aflevering met Ajouad El Miloudi een paar weken terug erg grappig. :)

Maar goed, ik vond die van dit weekend eigenlijk ook best prima, eindelijk met Acda die ook eens wat fatsoenlijks in te brengen heeft. :)
pi_131715650
Die met Sierd en de eerste vond ik het beste tot nu toe.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:23:58 #141
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_131743009
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_131787862
Er was laatst(?) een Belgisch-sprekende man te gast, die had na een Engels woord de grap "Als er bij ons ergens een A staat, dan spreken we dat ook uit als een A". Waarop Harm vroeg 'Hoe zeg je dan "I am happy?"' waarop de Belg weer reageerde "Ik ben blij". Weet iemand wie dat was, want ik kan hem niet terugvinden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door WebHawk op 02-10-2013 20:08:54 ]
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_131788077
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef WebHawk het volgende:
Er was laatst(?) een Belg te gast, die had na een Engels woord de grap "Als er bij ons ergens een A staat, dan spreken we dat ook uit als een A". Waarop Harm vroeg 'Hoe zeg je dan "I am happy?"' waarop de Belg weer reageerde "Ik ben blij". Weet iemand wie dat was, want ik kan hem niet terugvinden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim Helsen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Helsen
pi_131788080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef WebHawk het volgende:
Er was laatst(?) een Belg te gast, die had na een Engels woord de grap "Als er bij ons ergens een A staat, dan spreken we dat ook uit als een A". Waarop Harm vroeg 'Hoe zeg je dan "I am happy?"' waarop de Belg weer reageerde "Ik ben blij". Weet iemand wie dat was, want ik kan hem niet terugvinden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim Helsen
pi_131788131
Uiteraard! Thx! ( nu alleen nog een download zien te vinden :+, wil hem aan een Belgische kennis laten zien )
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_131788140
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef KoningPils het volgende:

[..]

:(
2 seconden
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 20:10:32 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_131788153
la maar, lezen Karina :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:13:34 #149
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_131788280
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
la maar, lezen Karina :')
Vieze edit :6
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 20:13:57 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_131788293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Vieze edit :6
:D sorry schat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:14:35 #151
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_131788315
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef Karina het volgende:

[..]

:D sorry schat.
Ik was helemaal blij, krijg je een edit te zien :(

* ClapClapYourHands logt uit
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:16:58 #152
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_131788418
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik was helemaal blij, krijg je een edit te zien :(

* ClapClapYourHands logt uit
Als dat het enige is wat er voor nodig is....

Dit gaan we onthouden
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 12:26:28 #153
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_131870352
Ik hoop op een leuke afl. vanavond *O*
pi_131884878
Doorrrr
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:23 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_131884915
KUT te laat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:24 #156
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131884917
doorr
graag op anoniem
pi_131884918
Goede intrograpjes _O- _O-
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:34 #158
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131884921
Jos Verstappen grappen _O_
pi_131884924
Veegwagen :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:42 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131884927
Veegwagen :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:31:42 #161
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131884928
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
KUT te laat.
je bent niet de enige :)
graag op anoniem
pi_131884934
Goed begin :D
pi_131884935
Student...
pi_131884947
Sjeeew wat is die verlept zeg die cokesnol.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:32:26 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_131884951
Tijd niet gezien die Bral.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:32:46 #166
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131884965
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef waxmask het volgende:
Sjeeew wat is die verlept zeg die cokesnol.
Is ook bijna 40 hoor.

Edit 45 dus :@
pi_131884983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Is ook bijna 40 hoor.
Nah die ene cougar bij Mathijs gisteren van boven de 50 zag er beter uit...Mijn moeder van 60....
pi_131884989
Niet eens een grap als de tros word genoemd :{
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:02 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_131884995
He bah grappige kinderen -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131884999
Oooh ik krijg jeuk van deze kinderen. Gadver.
pi_131885000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:33 schreef remcoP het volgende:
Niet eens een grap als de tros word genoemd :{
idd, beetje jammer.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:20 #172
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885004
oh nee kinderen
graag op anoniem
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:21 #173
123170 alors
zlata1234
pi_131885005
Dat accent :')
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:27 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885010
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
He bah grappige kinderen -O-
Iedereen ook verplicht lachen he :r
pi_131885015
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
He bah grappige kinderen -O-
"grappig" :')
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:34:45 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef alors het volgende:
Dat accent :')
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885032
start aids now _O-
pi_131885037
Start aids now :')
pi_131885049
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Iedereen ook verplicht lachen he :r
Bij Mathijs moet je ook joelen en fluiten he Karina? :{w :{w
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:35:31 #180
123170 alors
zlata1234
pi_131885056
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:35:43 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885065
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Bij Mathijs moet je ook joelen en fluiten he Karina? :{w :{w
Ik heb noch gejoeld noch gefloten wax ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885067
Wat een gefrustreerd figuur die Bral
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:36:20 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.
Of hij hield zich vroeger in? Ik vind het wel sexy op een of andere manier :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885100
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
pi_131885123
Woezel en Pip _O_
pi_131885128
Foezel en Pip voor 18+ :')
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:37:23 #187
123170 alors
zlata1234
pi_131885130
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
We zijn nog geen vijf minuten bezig man :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131885131
Mensen die moeten lachen om: Jij doet ook wel eens iets met kinderen toch? ;(
pi_131885142
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:37:45 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885144
Raoul :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:05 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885156
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
:')
pi_131885157
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:

[..]

We zijn nog geen vijf minuten bezig man :')
Wat is ze grappig he... _O- _O- _O-
pi_131885174
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
Valt reuze mee :)
pi_131885175
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef waxmask het volgende:
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
waar is hier? Ik zie het overal :D
pi_131885187
Het is niet echt Lord Of The Rings of Harry Potter he die Woezer en Kut?
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:54 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885188
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waar is hier? Ik zie het overal :D
Ik heb er nog NOOIT van gehoord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:59 #197
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885190
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef waxmask het volgende:

[..]

Wat is ze grappig he... _O- _O- _O-
Alles hoeft toch ook niet grappig te zijn.
pi_131885200
Haha _O-
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:06 #199
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885203
_O-.
pi_131885205
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waar is hier? Ik zie het overal :D
Brabant en Limburg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')