Als dat het enige is wat er voor nodig is....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij, krijg je een edit te zien
* ClapClapYourHands logt uit
Is ook bijna 40 hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef waxmask het volgende:
Sjeeew wat is die verlept zeg die cokesnol.
Nah die ene cougar bij Mathijs gisteren van boven de 50 zag er beter uit...Mijn moeder van 60....quote:
idd, beetje jammer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:33 schreef remcoP het volgende:
Niet eens een grap als de tros word genoemd
Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.quote:
Ik heb noch gejoeld noch gefloten waxquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij Mathijs moet je ook joelen en fluiten he Karina?![]()
Of hij hield zich vroeger in? Ik vind het wel sexy op een of andere manierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.
We zijn nog geen vijf minuten bezig manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke...Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke...Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
Wat is ze grappig he...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
We zijn nog geen vijf minuten bezig man
Valt reuze meequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke...Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
waar is hier? Ik zie het overalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef waxmask het volgende:
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
Ik heb er nog NOOIT van gehoord.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waar is hier? Ik zie het overal
Brabant en Limburgquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waar is hier? Ik zie het overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |