Als dat het enige is wat er voor nodig is....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij, krijg je een edit te zien
* ClapClapYourHands logt uit
Is ook bijna 40 hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef waxmask het volgende:
Sjeeew wat is die verlept zeg die cokesnol.
Nah die ene cougar bij Mathijs gisteren van boven de 50 zag er beter uit...Mijn moeder van 60....quote:
idd, beetje jammer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:33 schreef remcoP het volgende:
Niet eens een grap als de tros word genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |