abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:35:43 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885065
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Bij Mathijs moet je ook joelen en fluiten he Karina? :{w :{w
Ik heb noch gejoeld noch gefloten wax ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885067
Wat een gefrustreerd figuur die Bral
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:36:20 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:35 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij het nu veel erger dan vroeger. Beetje aanstellerig, kijk mij eens Haags zijn.
Of hij hield zich vroeger in? Ik vind het wel sexy op een of andere manier :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885100
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
pi_131885123
Woezel en Pip _O_
pi_131885128
Foezel en Pip voor 18+ :')
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:37:23 #187
123170 alors
zlata1234
pi_131885130
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
We zijn nog geen vijf minuten bezig man :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131885131
Mensen die moeten lachen om: Jij doet ook wel eens iets met kinderen toch? ;(
pi_131885142
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:37:45 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885144
Raoul :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:05 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885156
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
:')
pi_131885157
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef alors het volgende:

[..]

We zijn nog geen vijf minuten bezig man :')
Wat is ze grappig he... _O- _O- _O-
pi_131885174
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef waxmask het volgende:
En dan dadelijk de kak stem van Babke... :X Maar wederom de vrouw die amper iets zegt....
Valt reuze mee :)
pi_131885175
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:37 schreef waxmask het volgende:
Woezel en Frut/....iets typisch voor het Gooi...hier zie je die zooi niet liggen.
waar is hier? Ik zie het overal :D
pi_131885187
Het is niet echt Lord Of The Rings of Harry Potter he die Woezer en Kut?
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:54 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885188
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waar is hier? Ik zie het overal :D
Ik heb er nog NOOIT van gehoord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:59 #197
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885190
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef waxmask het volgende:

[..]

Wat is ze grappig he... _O- _O- _O-
Alles hoeft toch ook niet grappig te zijn.
pi_131885200
Haha _O-
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:06 #199
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885203
_O-.
pi_131885205
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waar is hier? Ik zie het overal :D
Brabant en Limburg
pi_131885214
Boem en dan is-ie dood _O-
pi_131885215
Goeie grappen :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:33 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885220
Godver.
pi_131885232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Alles hoeft toch ook niet grappig te zijn.
Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
pi_131885236
Er zit altijd één aflevering per seizoen tussen waarbij alle grappen van Harm goed zijn, dat is dus deze. _O_
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:58 #206
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131885237
BAM Headshot
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:00 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885238
Ik verheug me al op de Henkie grappen.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:08 #208
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885242
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
-O- daar word ik niet vrolijk van

ik vind nederland 2 stom
graag op anoniem
pi_131885247
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb er nog NOOIT van gehoord.
Ik zal de doelgroep wel zijn :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:53 #210
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885264
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
DWHN is satire, als je alleen wilt lachen moet je maar IHVH kijken. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')