abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131885214
Boem en dan is-ie dood _O-
pi_131885215
Goeie grappen :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:33 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885220
Godver.
pi_131885232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Alles hoeft toch ook niet grappig te zijn.
Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
pi_131885236
Er zit altijd één aflevering per seizoen tussen waarbij alle grappen van Harm goed zijn, dat is dus deze. _O_
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:39:58 #206
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131885237
BAM Headshot
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:00 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885238
Ik verheug me al op de Henkie grappen.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:08 #208
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885242
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
-O- daar word ik niet vrolijk van

ik vind nederland 2 stom
graag op anoniem
pi_131885247
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb er nog NOOIT van gehoord.
Ik zal de doelgroep wel zijn :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:40:53 #210
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885264
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dan ga je maar bij de Debat op 2 zitten o|O
DWHN is satire, als je alleen wilt lachen moet je maar IHVH kijken. ;)
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:41:16 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885281
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:40 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ik zal de doelgroep wel zijn :D
Voor dat frutten zeker ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885284
Yay Dominic West (The Wire) bij Graham....
pi_131885297
pi_131885304
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

DWHN is satire, als je alleen wilt lachen moet je maar IHVH kijken. ;)
Nee dat is lachen om niks...dat kan ik niet...
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:42:02 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885310
quote:
Nee zegt me niks.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885335
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee zegt me niks.
Als die Kane-banger het loodje niet had gelegd hadden we er ook nooit iets van gehoord...
pi_131885353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik verheug me al op de Henkie grappen.
ik ook, dat worden tien mooie minuten :D
pi_131885359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

DWHN is satire, als je alleen wilt lachen moet je maar IHVH kijken. ;)
Ik dacht dat Linda de enige was die daar van kon lachen. ;(
pi_131885398
Babette, O+.
pi_131885410
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee zegt me niks.
WoePip, zo worden ze bij ons genoemd :7
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:44:21 #221
123170 alors
zlata1234
pi_131885419
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:42 schreef waxmask het volgende:

[..]

Als die Kane-banger het loodje niet had gelegd hadden we er ook nooit iets van gehoord...
Jij :')

know'm sayin?
×
word? word.
pi_131885423
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik dacht dat Linda de enige was die daar van kon lachen. ;(
Ik zag de mondhoek van Hans van Breukelen ook nog bewegen in de laatste minuut. Meer ga je daar echt niet uit halen. Dat is LMFAO in zijn straatje...
pi_131885446
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

DWHN is satire, als je alleen wilt lachen moet je maar IHVH kijken. ;)
lachen om IHVH :')
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:45:29 #224
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885475
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik dacht dat Linda de enige was die daar van kon lachen. ;(
Iedere week kijken er 2 miljoen mensen naar die show. :{
pi_131885484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef alors het volgende:

[..]

Jij :')

[ afbeelding ]
Ach kom op ben eerlijk die was uitgerangeerd en volleerd huisvrouw geworden tot ze ziek werd en we er allemaal deelgenoot van werden, en toen begon de marketing machine te lopen.
pi_131885523
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Iedere week kijken er 2 miljoen mensen naar die show. :{
Die mensen doen gewoon niet meer mee.
pi_131885543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Iedere week kijken er 2 miljoen mensen naar die show. :{
hersendood.
pi_131885552
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ach kom op ben eerlijk die was uitgerangeerd en volleerd huisvrouw geworden tot ze ziek werd en we er allemaal deelgenoot van werden, en toen begon de marketing machine te lopen.
Wat ben jij ook een gare aap.
pi_131885571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een gare aap.
Maar wel eerlijk....
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:48:26 #230
14505 OProg
A Life in Music
pi_131885588
Linda is terug. Helaas.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:48:48 #231
123170 alors
zlata1234
pi_131885602
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:47 schreef waxmask het volgende:

[..]

Maar wel eerlijk....
gefrustreerd bedoel je.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131885611
Volkert op skivakantie....
pi_131885624
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:48 schreef alors het volgende:

[..]

gefrustreerd bedoel je.
Dat denk jij :) Cynisch hooguit... })
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:49:49 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:49:59 #235
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885641
Deruuut.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:50:23 #236
123170 alors
zlata1234
pi_131885655
Ik vind Sjaak Bral echt een kneus.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131885694
Raoul.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:51:08 #238
14505 OProg
A Life in Music
pi_131885695
In Harderwijk moeten verblijven is ook een straf.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_131885701
Raoul _O_
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:51:31 #240
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885709
hey wacht , dat zei iemand op FOK! ook. Raoul zit op FOK! :D
graag op anoniem
pi_131885711
Coke maakt meer kapot dan je lief is Babke...

"Dan ga je toch naar Frankrijk (op verlof) " neem nog een snats .... 8)7
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:52:04 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885726
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:52:20 #243
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885737
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
Zelfde humor als die kinderen.
pi_131885747
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
Babette is zangeres... _O-
pi_131885769
Volkert, de nieuwe Moszkowicz _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:09 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Zelfde humor als die kinderen.
Om te janken.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:13 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885779
_O- Ik was het.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:18 #248
123170 alors
zlata1234
pi_131885783
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
Humor om te lachen.

In Den Haag blijkbaar.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:27 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885791
'Ik was het' _O-
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:37 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885800
Oh ik ben de enige die Sjaak wel leuk vind geloof ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')