abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131885711
Coke maakt meer kapot dan je lief is Babke...

"Dan ga je toch naar Frankrijk (op verlof) " neem nog een snats .... 8)7
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:52:04 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885726
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:52:20 #243
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885737
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
Zelfde humor als die kinderen.
pi_131885747
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
Babette is zangeres... _O-
pi_131885769
Volkert, de nieuwe Moszkowicz _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:09 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Zelfde humor als die kinderen.
Om te janken.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:13 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885779
_O- Ik was het.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:18 #248
123170 alors
zlata1234
pi_131885783
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Ooooh, Sjaak is cabaretier. Lachen man.
Humor om te lachen.

In Den Haag blijkbaar.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:27 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885791
'Ik was het' _O-
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:53:37 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_131885800
Oh ik ben de enige die Sjaak wel leuk vind geloof ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131885803
Ik durf te wedden dat Volkert veiliger kan rondlopen in dit land dan een pedofiel...
pi_131885809
Harm _O-
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:11 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885819
Harm :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:25 #254
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885828
Harm. :D.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:32 #255
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885835
Die grappen van Harm _O- _O-
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:33 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885839
Hilbrand Nawijn _O_
pi_131885840
_O- Haha
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:35 #258
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885841
baas _O_ _O_
graag op anoniem
pi_131885843
Nawijn, thanks to Volkert... _O- _O-
pi_131885844
Hilbrand Nawijn _O_
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:48 #261
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_131885847
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Hilbrand Nawijn _O_
wat een held _O_
graag op anoniem
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:54:49 #262
14505 OProg
A Life in Music
pi_131885850
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:51 schreef waxmask het volgende:
Coke maakt meer kapot dan je lief is Babke...

"Dan ga je toch naar Frankrijk (op verlof) " neem nog een snats .... 8)7
Je snapt dat dit programma er eentje is waarin het nieuws op een grappige manier voorbij komt? En dat de opmerkingen een poging tot humor zijn?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_131885863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die grappen van Harm _O- _O-
dat waren een paar zeer sterke op 'n rij _O_
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:55:17 #264
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131885867
Nu wordt Henkie afgemaakt
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:55:19 #265
14505 OProg
A Life in Music
pi_131885868
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef snellejelle het volgende:
Hilbrand Nawijn :') :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_131885873
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef OProg het volgende:

[..]

Je snapt dat dit programma er eentje is waarin het nieuws op een grappige manier voorbij komt? En dat de opmerkingen een poging tot humor zijn?
Ze meende het, daarom ook de correctie.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:55:38 #267
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131885879
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef KingRoland het volgende:

[..]

wat een held _O_
Geweldig die optredens toen :D
pi_131885895
Henkie, Henkie, Henkie *O*

Er viel niks uit te leggen, niets.
pi_131885936
Nee want het is strafbaar.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:57:20 #270
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131885938
Ik kan die Sjaak niet serieus nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')