Je snapt dat dit programma er eentje is waarin het nieuws op een grappige manier voorbij komt? En dat de opmerkingen een poging tot humor zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:51 schreef waxmask het volgende:
Coke maakt meer kapot dan je lief is Babke...
"Dan ga je toch naar Frankrijk (op verlof) " neem nog een snats ....
quote:
Ze meende het, daarom ook de correctie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Je snapt dat dit programma er eentje is waarin het nieuws op een grappige manier voorbij komt? En dat de opmerkingen een poging tot humor zijn?
Dat zeg ik pas als me pa en ma weg zijn....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
Het is gewoon een Babyboomer, foute mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |