Je snapt dat dit programma er eentje is waarin het nieuws op een grappige manier voorbij komt? En dat de opmerkingen een poging tot humor zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:51 schreef waxmask het volgende:
Coke maakt meer kapot dan je lief is Babke...
"Dan ga je toch naar Frankrijk (op verlof) " neem nog een snats ....
quote:
Ze meende het, daarom ook de correctie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Je snapt dat dit programma er eentje is waarin het nieuws op een grappige manier voorbij komt? En dat de opmerkingen een poging tot humor zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |