aftersummer cut son?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kom ik aan met mn 700 kcal farfelle, dat cut.
Nu ik het nogmaals lees wel idd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jep, op zijn channel zie je steeds meer crossfit gerelateerde filmpjes voorbij komen qua trainingen. Hij gaat ook echt meedoen, als je dat nog niet uit mijn post had gehaald?
Ohyeah. Gaat goed. Even doorbikkelen tot mijn verjaardag (half oktober).quote:
Hehe ja, ff doorbijten dan..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ohyeah. Gaat goed. Even doorbikkelen tot mijn verjaardag (half oktober).
Edit: Nadeel, bordje leeg en knorrende maag
inb4 winter bulkquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ohyeah. Gaat goed. Even doorbikkelen tot mijn verjaardag (half oktober).
Edit: Nadeel, bordje leeg en knorrende maag
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef fathank het volgende:
Trouwens die 6 tientjes is voor studenten. Ben je geen student 75 euro
Pleurt op man gek dan ben je echt niet lekker bij je paasei als je dat gaat betalen. 4 of 5 tientjes voor een gym met fatsoenlijke faciliteiten oke. Maar een ruimte met een paar touwtjes aan het plafond en een paar rekstokken 75 euro betalen. Doe eens ff normaal
Ik heb wel eens wat rond gezocht, maar er is niks te vinden volges mij.Toch? Niet zoals je hierboven beschrijft, maar gewoon een plek met een zooi power caches en genoeg bars en platen enzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Waarom zijn er in NL niet van die megasportscholen met en KT super-de-luxe-compleet en Crossfit en aparte KT voor beginners/vrouwen en alle groepslessen incl pilates en yoga en strongmen meuk en kettlebells/bulgarian bags/indian clubs etc en sauna gedoe? Dan heb ik er wel 50 euro/maand voor over.
Dat is dus precies het probleem / mijn klacht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat rond gezocht, maar er is niks te vinden volges mij.Toch? Niet zoals je hierboven beschrijft, maar gewoon een plek met een zooi power caches en genoeg bars en platen enzo.
Ik kan ze niet vinden in nederland.
Ik heb het heel erg bij mn bovenbenen. Is niet erger geworden gelukkig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:27 schreef esv7 het volgende:
Damn, heb nu hier striae zinds niet zo lang:
[ afbeelding ].
Het stuk richting de oksel zie je nauwelijks alleen ik hoop echt dat het niet naar elkaar toe gaat trekkenkut striae.
6day double Splitt Zyzz' schemaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Hiatus het volgende:
Een ecto vriend van me is begonnen met trainen en wil buff worden. 1.95 m skinny af.
Wat voor schema zal ik hem aanraden?
Maar 1000 mg?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef fathank het volgende:
[..]
6day double Splitt Zyzz' schema
5000 kcal
300gr eiwitten
1000 mg test per week
Ik kan via deze website wel sportscholen die op powerlifting gericht zijn vinden. http://www.powerliftingwatch.com/node/4420quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dus precies het probleem / mijn klacht.
Je vergeet de coke.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef fathank het volgende:
[..]
6day double Splitt Zyzz' schema
5000 kcal
300gr eiwitten
1000 mg test per week
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
Kasten, ik heb een probleem.
Het is nu on-season, heb training op dinsdag en donderdag, zaterdag wedstrijd.
Nu fitness is normaal op maandag-woensdag-vrijdag, maar dat is dus iedere keer de dag voor ijshockey. Deze week gewoon doorgegaan met fitness (full-body), opzich merkte ik bij het trainen van het bovenlichaam niet erg veel, maar ik ging echt niet lekker door benen
Zou ik dan gewoon benen skippen, of hebben jullie een oplossing?
Ja het was serieus gewoon tering irritant, met sprinten ging ik echt stuk, heb normaal nooit zo'n brandend gevoel in m'n benenquote:
skip legday memes onder deze lijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja het was serieus gewoon tering irritant, met sprinten ging ik echt stuk, heb normaal nooit zo'n brandend gevoel in m'n benen![]()
Hoor normaal bij de snellere, de laatste trainingen met hit-run oefening echt een van de laatste
Was te verwachten, geen enkel begrip en meteen "skip leg-day" memes postenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
skip legday memes onder deze lijn
Doe het dan minder zwaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was te verwachten, geen enkel begrip en meteen "skip leg-day" memes posten
Het gaat er gewoon om dat ik er echt last van heb als ik m'n benen serieus train en de dag erna moet hockeyen. Komt waarschijnlijk doordat geen van jullie weet hoe het voelt om met volle bepakking steeds te moeten sprinten.
Gast, m'n benen zijn 3x meer ontwikkeld dan m'n armen. Al train ik een jaar lang alleen armen zullen ze waarschijnlijk nog steeds in proportie zijnquote:
Doe het lichter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, m'n benen zijn 3x meer ontwikkeld dan m'n armen. Al train ik een jaar lang alleen armen zullen ze waarschijnlijk nog steeds in proportie zijn
Als het kon bleef ik gewoon m'n benen goed trainen, of een van jullie moet met een vervangende oefening komen oid, vandaar m'n vraag.
High rep low weight?quote:
Ja, is ook beter voor sporten waarbij je veel moet bewegen. Voetballers of Rugby'ers squatten ook niet met een enorm gewicht.quote:
het vreet alles wat je tegenkomt schemaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Hiatus het volgende:
Een ecto vriend van me is begonnen met trainen en wil buff worden. 1.95 m skinny af.
Wat voor schema zal ik hem aanraden?
gewoon niet zo pussy zijn em toch 1x pw je squats doen. Zou ze op maandag doen, ben je met je wedstrijd weer hersteld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was te verwachten, geen enkel begrip en meteen "skip leg-day" memes posten
Komt waarschijnlijk doordat geen van jullie weet hoe het voelt om met volle bepakking steeds te moeten sprinten.
Het gaat er gewoon om dat ik er echt last van heb als ik m'n benen serieus train en de dag erna moet hockeyen.
Dit is het enige goede advies.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
gewoon niet zo pussy zijn em toch 1x pw je squats doen. Zou ze op maandag doen, ben je met je wedstrijd weer hersteld.
Rightquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, is ook beter voor sporten waarbij je veel moet bewegen. Voetballers of Rugby'ers squatten ook niet met een enorm gewicht.
Benen op zondag. Dan niet huilen dat je last hebt van zaterdag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, m'n benen zijn 3x meer ontwikkeld dan m'n armen. Al train ik een jaar lang alleen armen zullen ze waarschijnlijk nog steeds in proportie zijn
Als ik nu m'n bovenarm naast m'n onderbeen hou is het nog steeds bijna 2x zo dik.
Als het kon bleef ik gewoon m'n benen goed trainen, of een van jullie moet met een vervangende oefening komen oid, vandaar m'n vraag.
Weekend is de gym dichtquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Push. het volgende:
[..]
Right
[..]
Benen op zondag. Dan niet huilen dat je last hebt van zaterdag.
Andere gym?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Weekend is de gym dicht
Anders deed ik t idd zondag.
Monday legday kan ook nog. Alleen dinsdag even doorbijten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Weekend is de gym dicht
Anders deed ik t idd zondag.
Te skir voor dubbele aboquote:
voor fitnessvragen is er het fitness topicquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
Kasten, ik heb een probleem.
Het is nu on-season, heb training op dinsdag en donderdag, zaterdag wedstrijd.
Nu fitness ik normaal op maandag-woensdag-vrijdag, maar dat is dus iedere keer de dag voor ijshockey. Deze week gewoon doorgegaan met fitness (full-body), opzich merkte ik bij het trainen van het bovenlichaam niet erg veel, maar ik ging echt niet lekker door benen
Zou ik dan gewoon benen skippen, of hebben jullie een oplossing?
je moet ook aan je rust denken, dadelijk ben je overtrained en dat wil je niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja het was serieus gewoon tering irritant, met sprinten ging ik echt stuk, heb normaal nooit zo'n brandend gevoel in m'n benen![]()
Hoor normaal bij de snellere, de laatste trainingen met hit-run oefening echt een van de laatste
Is dit allemaal te verhelpen? Heb ze ook alle 5.quote:Op woensdag 25 september 2013 03:43 schreef star_gazer het volgende:
Wat mij opvalt trouwens is hoe weinig aandacht mensen geven aan hun postuur. Als er iets bepalend is voor je aesthetics (en je lange termijn gezondheid), is het wel je postuur. Vaak kun je met een paar simpele stretches een hoop bereiken.
Hier een simpel, maar goed artikel over de verschillende problemen, Best confronterend; ik heb in principe alle vijfhttp://www.builtlean.com/2011/11/28/posture-problems/
Dan koop je goedkopere auto. Op je 18e een Alfa 159 willen rijden maar geen fatsoenlijke gym daardoor kunnen betalenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Te skir voor dubbele abo
Maar ik zal ze anders idd gewoon maadag trainen, en t gezeik dinsdag voor lief nemen
Lees het artikel. Staan wat suggesties in.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:05 schreef Atemno het volgende:
[..]
Is dit allemaal te verhelpen? Heb ze ook alle 5.
Indien dit waar is inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan koop je goedkopere auto. Op je 18e een Alfa 159 willen rijden maar geen fatsoenlijke gym daardoor kunnen betalen
Punt 1 kan je zelf weinig aandoen. Zo'n beetje de enige oplossing is zooltjes of met blote voeten lopen (buitenquote:Op woensdag 25 september 2013 07:05 schreef Atemno het volgende:
[..]
Is dit allemaal te verhelpen? Heb ze ook alle 5.
Een goede regel hierbij is dat je voor 1 push 2 pull oefeningen doet in de gym.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:50 schreef Verbosity het volgende:
Geronde schouders/hunchback en antepositie(voorwaartse houding) van het hoofd gaan vaak samen met een inactieve levensstijl. Vooral bij mensen die veel zittend werk doen komt dit voor. Kracht training kan hierbij averechts werken, aangezien ook veel mensen de borstspieren meer trainen in vergelijking tot de (boven) rug spieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |