quote:
Over-overmorgen naar...quote:
Same here...quote:
En als je het niet weet...dan maar een klein feestje vieren met rode wijn, fijne muziek, leuk uitzicht en...mezelf! Ha!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mwoa-mwoa, zo-zo. Eigenlijk weet ik het niet zo goed![]()
quote:
Als je hier was zou ik je fijn knuffelenquote:
http://www.ted.com/talks/(...)ess_your_friend.htmlquote:Op donderdag 19 september 2013 09:36 schreef _NZT_ het volgende:
Stress!!!!veels te druk...maak dagen van 12 uur.
Vind stress ook niet perse slecht...presteer ik altijd het beste. Maar er zit wel een grens aan (persoonlijk voor mij) en die is voor mij nu wel overschreden... Ach ja, is nog maar voor 2 weekjes en dan weer beetje normale werk en studie druk.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
http://www.ted.com/talks/(...)ess_your_friend.html
Het kijken waard vond ik
gelukkig heb je bijna nooit ergens last vanquote:Op donderdag 19 september 2013 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb het de laatste twee dagen zo ontzettend koud. Bah.
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over 12 uur ben ik op Schiphol, onderweg naar mijn gewonnen reis naar Istanbul
Thanksquote:Op donderdag 19 september 2013 19:10 schreef _Dido_ het volgende:
Goed! Lekker druk dagje gehad, nu eindelijk thuis en aan t koken
Viel Spass, Neo!
Zenuwachtig zijn...kutste gevoel wat er isquote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik moet een belangrijke (voor mij) beslissing maken, maar ben echt zenuwachtig van wat er komen gaat als ik het wel/niet doe. Meh.
Jazekerrrr, moet er dus nog even over nadenken (nouja, dat doe ik al voor de laatste 2 maanden ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn...kutste gevoel wat er is
Het klinkt erger dan het is hoor, ik heb nog wel wat reserves, maar het moest er sowieso van komen ooit.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jeetje.. Dat klinkt ellendig ja haha
Knap dat je die stap gezet hebtquote:Op donderdag 19 september 2013 22:25 schreef Andromache het volgende:
en beetje gek doch verfrist. ben in mijn nieuwe woonplaats waar ik na 2 maanden nog nie-mand ken in mijn eentje een wijn-koffie-bar-dingachtig iets ingestapt. het was wel gezellig mensen kijken maar na 10 minuten toch maar naar huis gegaan want ja, in je eentje, he, en de rest van de mensen is er al met iemand anders.
ik ga gewoon stamgast worden
Ik doe dat echt heel vaakquote:Op donderdag 19 september 2013 22:25 schreef Andromache het volgende:
en beetje gek doch verfrist. ben in mijn nieuwe woonplaats waar ik na 2 maanden nog nie-mand ken in mijn eentje een wijn-koffie-bar-dingachtig iets ingestapt. het was wel gezellig mensen kijken maar na 10 minuten toch maar naar huis gegaan want ja, in je eentje, he, en de rest van de mensen is er al met iemand anders.
ik ga gewoon stamgast worden
Ja, dat gevoel herkennen we allemaal, zenuwachtig zijn vind ik 1 van de vervelendste eigenschappen omdat het zo lang duurt voordat het eenmaal zover is.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik moet een belangrijke (voor mij) beslissing maken, maar ben echt zenuwachtig van wat er komen gaat als ik het wel/niet doe. Meh.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 05:16 schreef kuolema het volgende:
Best. Klaarwakker. Maar ik doe verstandig en ga toch maar eens naar bed.
Dit komt me zo bekend voor.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben blij! Ik heb wat van mijn oude impulsaankopen verkocht via marktplaats, en het zal wel schraal klinken, maar daarmee kan ik hopelijk mijn zorgverzekering deze maand betalen(werkloos zijn is een bitch)
Geredquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:02 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Je hebt het geredOf bedoel je 's avonds?
Have fun!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ondanks een enigszins duf hoofd, maarrrr.. lekker gehatseflatst en straks op weg naar een concertjedus verder best prima
Takk!quote:
& Takk!quote:
Wat ga je er aan doen?quote:
Dat klinkt wel heel drastisch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef Miesjel het volgende:
Mag ik een ander leven? Ik vind deze niet leuk meer.
Hier moet ik om lachenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Geschrokken. Net de grootste spin die ik ooit gezien heb gevonden in de garageEn voordat ik 'm dood heb kunnen maken met haarspray zat ie al achter een kast
dus nu ben ik bang dat ie vannacht m'n slaapkamer in kruipt
Haarspray?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Geschrokken. Net de grootste spin die ik ooit gezien heb gevonden in de garageEn voordat ik 'm dood heb kunnen maken met haarspray zat ie al achter een kast
Ja, hij was zo groot dat ie *splash* zou doen als ik er met een schoen op zou slaan (buiten dat: ik durfde niet zo dichtbij te komen). Dus ik dacht ik spuit er haarspray op, dat is plakkerig en hopelijk gaat ie er dood vanquote:
Hij gaat je te grazen nemen vannacht. Pas maar opquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Nee! Niet vergassen met haarlak!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef CherryOnTop het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dat was een leuke avond gister, MúmWel heel
nu, maar er staat weer wat leuks op het programma dat ik niet wil overslaan.
Als ik jouw username zie lees ik op de een of andere manier altijd alleen sexkonijn..quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dat was een leuke avond gister, MúmWel heel
nu, maar er staat weer wat leuks op het programma dat ik niet wil overslaan.
balen is dat altijd he, dat het zo lang voor sommige dingen moet duren voor je erachter komt wat het is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef pietkanarie het volgende:
Beetje geschrokken maar wel opgelucht.
Heb me een tijdje terug laten prikken op lyme... Arts belde vannochtend met de uitslag. Bevestigd met duidelijke cijfers. Ik heb dus lyme. Nu snap ik waarom ik de laatste jaren zo moe, duizelig en verward was.
Er moet nog worden bekeken welke behandeling geschikt is en dan kan dat beestje hopelijk voorgoed worden uitgeroeid
Goed bezig vind ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:41 schreef formerjellybean het volgende:
Toch wel prettig in krappe tijden toch een klein extraatje te hebben gespaard via gewoon wat mail & klik programma's en dat vandaag dus hebben kunnen aanvragen om te storten op bank .
Ga eens voor de verandering dat op de spaarrekening zetten en van af blijven , het geeft me even wat meer lucht dat het voor de verandering toch wel al is het een klein bedrag geld binnenkomt, in plaats steeds vanaf gaat.
Geeft even veel meer lucht
Kan behoorlijk de verkeerde kant op gaan die ziekte. Hoe nemen ze dat waar trouwens?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef pietkanarie het volgende:
Beetje geschrokken maar wel opgelucht.
Heb me een tijdje terug laten prikken op lyme... Arts belde vannochtend met de uitslag. Bevestigd met duidelijke cijfers. Ik heb dus lyme. Nu snap ik waarom ik de laatste jaren zo moe, duizelig en verward was.
Er moet nog worden bekeken welke behandeling geschikt is en dan kan dat beestje hopelijk voorgoed worden uitgeroeid
quote:
Je bent wat je leest, toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als ik jouw username zie lees ik op de een of andere manier altijd alleen sexkonijn..hahaha
En dat.quote:
Tandpasta, maar alleen als je het er gelijk op smeert helpt dat.quote:Op maandag 23 september 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Koortslipeten doet pijn
Wat kan ik t beste doen om t zsm te laten genezen?
Soms heb je 't niet in de hand. In februari ben ik ook gewisseld van baan omdat ik er klaar mee was. De volgende was helaas nog ergerquote:Op maandag 23 september 2013 20:09 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Beetje dubbel..zowel vrouwlief als ik zijn een beetje klaar met onze baan, maar om nou allebei tegelijk te gaan switchen is vast ook geen goed plan. Zucht. Moedeloos word ik er van.
*POEF!*quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef theKiD het volgende:
Beetje zenuwachtigMaar wel erg veel zin!
Sollicitatie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
*POEF!*
Ik ben weer terug in de realiteit.Zoals ik al verwachtte, helaas pindakaas.
even mezelf quotenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Opgelucht en gespannen tegelijk. Scriptie ingeleverd. Nu begint het grote wachten! En op woensdag begin ik al op mijn promotieplek. No rest for the wicked!
Praten ?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even mezelf quotenzit weer in de post-inleverpaniek/-adrenalinerush en kan niet slapen
Tussen jou en iemand anders of in het algemeen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Andromache het volgende:
niet zo goed. alsof het niet goed zit... ofzo...
Ben je tevreden over je eindresultaat? Zou je dingen nog anders willen doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even mezelf quotenzit weer in de post-inleverpaniek/-adrenalinerush en kan niet slapen
Opteer voor een bak koffie als hij het niet druk heeft nu.quote:Op woensdag 25 september 2013 04:03 schreef Mishu het volgende:
Ok de reception guy van mijn hostel en ik vinden elkaar duidelijk leuk na een random gesprek over engelse literatuur. Nu zijn we heeloongemakkelijk rond elkaar aan het doen. Ik zit nu in de lobby en hij kwam net naar me toe maar ging toen weer terug.
Wat moet ik doen volgens jullie? Het is nu te ongemakkelijk al om nu nog zijn achternaam op een kinda casual manier te vragen.
Mn vriendinnen uit dit hostel zijn allemaal al weg vandaar dat ik jullie nu inschakel
Hij heeft het best druk en er staat een collega bij nou die compleet doorheeft dat we elkaar leuk vindenquote:Op woensdag 25 september 2013 04:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Opteer voor een bak koffie als hij het niet druk heeft nu.
Hij is meer dan academischquote:Op woensdag 25 september 2013 04:42 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, ik had geen idee waar je precies uit zou hangen, voor het zelfe geld zat je in Londen waar het nu ook diep in de nacht is. Die collega en bril lijken me trouwens geen belemmering.
Ging jij trouwens niet voor niet minder dan academisch?
Pics van je brilquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Loom en behoorlijk moe van een lange middag sauna, jammer genoeg wel innerlijk onrustig.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Raene het volgende:
Ik voel me echt zo ongelooflijk zwaar klote, super tof dat ik er met niemand over kan praten omdat ik naar mijn gevoel al te vaak loop te zeuren... en dus krop ik het maar weer op...
FML.
.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef einschtein het volgende:
Like total crap. Ben overal wel een beetje klaar mee, ugh.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Bagger, hoofdpijn, kut training, alleen
quote:
Komt goed iedereen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk niet zo goed. ik ben bang voor het onderzoek in de oogkliniek.
Wat gaan ze doen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk niet zo goed. ik ben bang voor het onderzoek in de oogkliniek.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Oma is sinds gisteren weer samen met opa. En dat gevoel is en erg klote, en erg blij.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Oma is sinds gisteren weer samen met opa. En dat gevoel is en erg klote, en erg blij.
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Gecondoleerd..quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Sterkte! En een mooie memorabele uitvaart gewenst!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
*Knuffel*quote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het om een vriendinnetje te hebben
Yup, ik ook, dat altijd achterliggende gevoelquote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor een goed doel gaan lopen! Zo is m'n vader ook aan een startbewijs gekomen in 2012.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterkte! En een mooie memorabele uitvaart gewenst!
Ik voel me een klein beetje teleurgesteldVandaag gehoord dat ik uitgeloot ben voor de London Marathon van 2014. Had vooral meegedaan om te zien of het zou lukken, wilde gaan trainen en zien waar 't eindigt en anders netjes deferren, maar toch vind ik 't ergens jammer. Nou ja, 2015 dan maar!
(al ken ik mensen die al 10 keer zijn uitgeloot
)
Hier ook. (Een vriendje dan)quote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |