Soms heb je 't niet in de hand. In februari ben ik ook gewisseld van baan omdat ik er klaar mee was. De volgende was helaas nog ergerquote:Op maandag 23 september 2013 20:09 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Beetje dubbel..zowel vrouwlief als ik zijn een beetje klaar met onze baan, maar om nou allebei tegelijk te gaan switchen is vast ook geen goed plan. Zucht. Moedeloos word ik er van.
*POEF!*quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef theKiD het volgende:
Beetje zenuwachtigMaar wel erg veel zin!
Sollicitatie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
*POEF!*
Ik ben weer terug in de realiteit.Zoals ik al verwachtte, helaas pindakaas.
even mezelf quotenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Opgelucht en gespannen tegelijk. Scriptie ingeleverd. Nu begint het grote wachten! En op woensdag begin ik al op mijn promotieplek. No rest for the wicked!
Praten ?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even mezelf quotenzit weer in de post-inleverpaniek/-adrenalinerush en kan niet slapen
Tussen jou en iemand anders of in het algemeen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Andromache het volgende:
niet zo goed. alsof het niet goed zit... ofzo...
Ben je tevreden over je eindresultaat? Zou je dingen nog anders willen doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even mezelf quotenzit weer in de post-inleverpaniek/-adrenalinerush en kan niet slapen
Opteer voor een bak koffie als hij het niet druk heeft nu.quote:Op woensdag 25 september 2013 04:03 schreef Mishu het volgende:
Ok de reception guy van mijn hostel en ik vinden elkaar duidelijk leuk na een random gesprek over engelse literatuur. Nu zijn we heeloongemakkelijk rond elkaar aan het doen. Ik zit nu in de lobby en hij kwam net naar me toe maar ging toen weer terug.
Wat moet ik doen volgens jullie? Het is nu te ongemakkelijk al om nu nog zijn achternaam op een kinda casual manier te vragen.
Mn vriendinnen uit dit hostel zijn allemaal al weg vandaar dat ik jullie nu inschakel
Hij heeft het best druk en er staat een collega bij nou die compleet doorheeft dat we elkaar leuk vindenquote:Op woensdag 25 september 2013 04:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Opteer voor een bak koffie als hij het niet druk heeft nu.
Hij is meer dan academischquote:Op woensdag 25 september 2013 04:42 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, ik had geen idee waar je precies uit zou hangen, voor het zelfe geld zat je in Londen waar het nu ook diep in de nacht is. Die collega en bril lijken me trouwens geen belemmering.
Ging jij trouwens niet voor niet minder dan academisch?
Pics van je brilquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Loom en behoorlijk moe van een lange middag sauna, jammer genoeg wel innerlijk onrustig.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Raene het volgende:
Ik voel me echt zo ongelooflijk zwaar klote, super tof dat ik er met niemand over kan praten omdat ik naar mijn gevoel al te vaak loop te zeuren... en dus krop ik het maar weer op...
FML.
.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef einschtein het volgende:
Like total crap. Ben overal wel een beetje klaar mee, ugh.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Bagger, hoofdpijn, kut training, alleen
quote:
Komt goed iedereen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk niet zo goed. ik ben bang voor het onderzoek in de oogkliniek.
Wat gaan ze doen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk niet zo goed. ik ben bang voor het onderzoek in de oogkliniek.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Oma is sinds gisteren weer samen met opa. En dat gevoel is en erg klote, en erg blij.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Oma is sinds gisteren weer samen met opa. En dat gevoel is en erg klote, en erg blij.
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Gecondoleerd..quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
Sterkte! En een mooie memorabele uitvaart gewenst!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef theKiD het volgende:
*Knuffel*quote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het om een vriendinnetje te hebben
Yup, ik ook, dat altijd achterliggende gevoelquote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het om een vriendinnetje te hebben
Voor een goed doel gaan lopen! Zo is m'n vader ook aan een startbewijs gekomen in 2012.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterkte! En een mooie memorabele uitvaart gewenst!
Ik voel me een klein beetje teleurgesteldVandaag gehoord dat ik uitgeloot ben voor de London Marathon van 2014. Had vooral meegedaan om te zien of het zou lukken, wilde gaan trainen en zien waar 't eindigt en anders netjes deferren, maar toch vind ik 't ergens jammer. Nou ja, 2015 dan maar!
(al ken ik mensen die al 10 keer zijn uitgeloot
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |