even mezelf quotenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Opgelucht en gespannen tegelijk. Scriptie ingeleverd. Nu begint het grote wachten! En op woensdag begin ik al op mijn promotieplek. No rest for the wicked!
Praten ?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even mezelf quotenzit weer in de post-inleverpaniek/-adrenalinerush en kan niet slapen
Tussen jou en iemand anders of in het algemeen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Andromache het volgende:
niet zo goed. alsof het niet goed zit... ofzo...
Ben je tevreden over je eindresultaat? Zou je dingen nog anders willen doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even mezelf quotenzit weer in de post-inleverpaniek/-adrenalinerush en kan niet slapen
Opteer voor een bak koffie als hij het niet druk heeft nu.quote:Op woensdag 25 september 2013 04:03 schreef Mishu het volgende:
Ok de reception guy van mijn hostel en ik vinden elkaar duidelijk leuk na een random gesprek over engelse literatuur. Nu zijn we heeloongemakkelijk rond elkaar aan het doen. Ik zit nu in de lobby en hij kwam net naar me toe maar ging toen weer terug.
Wat moet ik doen volgens jullie? Het is nu te ongemakkelijk al om nu nog zijn achternaam op een kinda casual manier te vragen.
Mn vriendinnen uit dit hostel zijn allemaal al weg vandaar dat ik jullie nu inschakel
Hij heeft het best druk en er staat een collega bij nou die compleet doorheeft dat we elkaar leuk vindenquote:Op woensdag 25 september 2013 04:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Opteer voor een bak koffie als hij het niet druk heeft nu.
Hij is meer dan academischquote:Op woensdag 25 september 2013 04:42 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, ik had geen idee waar je precies uit zou hangen, voor het zelfe geld zat je in Londen waar het nu ook diep in de nacht is. Die collega en bril lijken me trouwens geen belemmering.
Ging jij trouwens niet voor niet minder dan academisch?
Pics van je brilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |