Ik pak je bier wel af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Wat jij wil Hap. Als je maar niet denkt dat ik je ga afkopen met muntjes zoals HMF.
Aha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Netflix gaat maar tot seizoen 4
Maar ik twijfel sowieso om hem nog verder te kijken.
Je durft niet eens te meeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Happel is stiekem mijn Fok!-maatje. Hij weigert het enkel nog uit te spreken.
Ik heb geen Fok maatjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Happel is stiekem mijn Fok!-maatje. Hij weigert het enkel nog uit te spreken.
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je durft niet eens te meeten.
Dat moet je niet willen idd. Al die enge mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.
GGMM is er een meester in om dingen te laten passen die in eerste instantie veel te groot lijken. Wacht nou maar af.quote:
Is dit weer een homo erotische opmerking, ecto?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM is er een meester in om dingen te laten passen die in eerste instantie veel te groot lijken. Wacht nou maar af.
Je in elkaar laten slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.
Je kunt hem ook heterotisch opvatten, maar ik snap dat bovenstaande optie wat beter bij jouw belevingswereld aansluit. Geen probleem verder, ik accepteer je zoals je bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dit weer een homo erotische opmerking, ecto?
Van het kauwgom kauwen ja, we geloven je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn kaken doen pijn van het kauwgom kauwen.
Ik zie je morgen wel weer lieverd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook heterotisch opvatten, maar ik snap dat bovenstaande optie wat beter bij jouw belevingswereld aansluit. Geen probleem verder, ik accepteer je zoals je bent.
Ik wou niet gelijk weer over je moeder beginnen, maar je laat me weer weinig keuze.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van het kauwgom kauwen ja, we geloven je.
In alle woede je wijsvinger niet in bedwang kunnen houden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie je morgen wel weer lieverd.
Jammer dat je m'n opmerking homo-erotisch opvat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou niet gelijk weer over je moeder beginnen, maar je laat me weer weinig keuze.
Ik probeer de homogeniteit een beetje te bewaren voor wat betreft interpretatievormen. Happel geeft aan zich fijner te voelen bij die opvatting, dus dan ga ik daar in mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je m'n opmerking homo-erotisch opvat.
Ik heb me alleen maar aan jou aangepast. Jou gayness straalt gewoon van je af. Geeft niks hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
rpretatievormen. Happel geeft aan zich fijner te voelen bij die opvatting, dus dan ga ik daar in mee.
Ben niet veel jonger dan Happel maar zou niet zo snel GTA spellen. Als je de mensen in de rij zag zijn het over het algemeen ook capuchonjongeren van hooguit 20 die die game spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof gamen leeftijdsgebonden is
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb me alleen maar aan jou aangepast. Jou gayness straalt gewoon van je af. Geeft niks hoor.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je staat constant met 2 bier in je klauwen.
Ouderen zijn gewoon verstandiger. Die pre-orderen zoiets gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet veel jonger dan Happel maar zou niet zo snel GTA spellen. Als je de mensen in de rij zag zijn het over het algemeen ook capuchonjongeren van hooguit 20 die die game spelen.
Aldus de man wiens gaydar het altijd bij het juiste eind heeft. Nogmaals, het geeft niks.quote:
Dus je geeft het toe?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouderen zijn gewoon verstandiger. Die pre-orderen zoiets gewoon.
[..]
Aldus de man wiens gaydar het altijd bij het juiste eind heeft. Nogmaals, het geeft niks.
Waarom vat jij het altijd vijandig op? Je gedraagt je hier niets anders dan ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
Hap, waarom toch zo vijandig. Elke keer begin je er zelf weer mee. Voor mij hoeft het niet. De spanning is weer om te snijden.
Maar jij bent dan ook jong van geest Happel (lees: kinderachtig)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouderen zijn gewoon verstandiger. Die pre-orderen zoiets gewoon.
[..]
Aldus de man wiens gaydar het altijd bij het juiste eind heeft. Nogmaals, het geeft niks.
Truce.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom vat jij het altijd vijandig op? Je gedraagt je hier niets anders dan ik.
Beter dan een zuurpruim.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Elan het volgende:
Maar jij bent dan ook jong van geest Happel (lees: kinderachtig)
Ja.. dit Ajax had ze wel verslagen riep iemand hier net nogquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef Elan het volgende:
Pijnlijk voor die Turkjes.
Houden ze wel mooi hun bek morgen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dit Ajax had ze wel verslagen riep iemand hier net nog
Wat ben ik toch veelzijdig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook daar ken je prima voor doorgaan.
Zeker weten.quote:
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker weten.
Helaas zijn de meeste van je kwalificaties alleen nou niet bepaald positief.
Nageboorte van Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zwaar hoofd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Wat zou zo'n Mulder nou krijgen voor dat gebazel aan de tafel van de NOS?
Je moet hem eens aanhoren het zijn louter onnozele opmerkingen die iedereen kan bedenken. Niet eens inhoudelijk over de tactiek of zoquote:
Vertel me wat. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem eens aanhoren het zijn louter onnozele opmerkingen die iedereen kan bedenken. Niet eens inhoudelijk over de tactiek of zo,
Sucks man. Sinds vandaag?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrij naast familielid ligt op IC
Nee hele week al, was vanochtend en gisteren stabiel dus van IC af. Hoor net dat het weer helemaal mis is. Klote.quote:
Sterkte iig man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hele week al, was vanochtend en gisteren stabiel dus van IC af. Hoor net dat het weer helemaal mis is. Klote.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Life is good man.
Fucked up van je fam op ic
Thanksquote:
Thanks en slaapzequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte ermee, Inso.
Ik nok 'em af voor vandaag, alvast welterusten allemaal
Thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje moe.
Ik lees nu dat van je familielid. Sterkte!
Hallo Tyron, hier Inso.quote:
hallo insoquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Hallo Tyron, hier Inso.
Ik heb mijn best gedaan, maar... wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:27 schreef Adames het volgende:
briljante website uit breaking bad
[ afbeelding ]
urlquote:Op woensdag 18 september 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar... wat?
gebeurt de bestequote:Op woensdag 18 september 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg het voor elkaar om over je tekst heen te lezen.
Ik wil mijn dank uitspreken dat je om zoiets het vertrouwen in mij niet direct opgeeft. Ik zal in het vervolg zorgvuldiger omgaan met je posts.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je geen droom meer noemen, is toch wel categorie nachtmerrie
Vandaag de grote dag jongens.quote:
Ik eet wel vaker picanhaquote:Op woensdag 18 september 2013 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Vandaag de grote dag jongens.
Die jager?quote:Op woensdag 18 september 2013 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heftig verhaal daar in Oostenrijk.
Ik heb het niet zo gevolgd maar wat me meteen opvalt is de domheid van oom agent in dit soort gevallen, zal in Nederland niet veel van Oostenrijk verschillen.quote:
Girls & Panzers the video gamequote:Belarusian video game and Japanese anime with German title brought together by shared love of tanks
As an admittedly old-school gamer, I sometimes have a hard time grasping the appeal of modern video games designed with light users in mind. Lining up sparkly jewels in Bejeweled? Growing tomatoes in Farmville? Where’s the excitement in that?
Likewise, the trends of modern anime can be difficult to understand, with a glut of shows lacking any discernible concept beyond “cute girls hang out together, and occasionally participate in school club activities.”
If you ask me, both of these entertainment fields could do with a lot more stuff blowing up. Thankfully, that’s just what we can expect from the new collaboration between online game World of Tanks and anime franchise Girls und Panzer.
Created by Belarusian developer Wargaming.net, World of Tanks is one of the world’s most popular online multiplayer games, boasting over 70 million registered accounts. It’s tempting to dismiss this number as inflated, since the game’s free-to-play structure means some users probably have multiple profiles. World of Tanks’ popularity is genuine though, as the title has set multiple online gaming records for having the largest number of players simultaneously signed in to a single server.
World of Tanks owes its success to two key factors. The first is the game’s extremely simple control scheme. Players use the W, A, S, and D keys on their keyboard to rotate their tank and move it forwards or backwards. The mouse is used to aim the tank’s cannon, which is fired with a left click. That’s all there is to it, and anyone can be blasting away in a matter of seconds.
Second is World of Tanks’ egalitarian pricing system. Savvy gamers know that “free-to-play” is often just video game industry code for “pay-to-win.” You may be able to get started for free, but in many games the best powers and character upgrades are only available by spending real money, so to stay competitive, or at least spare yourself a lot of grinding and frustration, you have to fork over your hard-earned cash. If you insist on playing for free, you’re basically playing as target practice for other users who bought their way to the top.
World of Tanks takes a far more egalitarian approach. Yes, Wargaming.net is happy to take your money if you want to buy extra parts with which to customize your tank, but even then the game is balanced in such a way that players who haven’t purchased any upgrades at all still have a fighting chance.
Although gamers around the world have been enjoying World of Tanks since its launch in 2010, it was only this month that a localized version was made available in Japan. In celebration, Wargaming.net has teamed up with anime franchise Girls und Panzer for a series of crossover promotions.
Broadcast last year, Girls und Panzer is set in a high school in Japan’s rural Ibaraki Prefecture. The protagonists spend their hours after class engrossed in their extracurricular activity: holding group tank battles with teams from other local schools, all with adorable names such as the Duck Team and the Angler Fish Team. Hitting the anime trifecta of cute girls, earnest sporting activities, and detailed military paraphernalia, Girls und Panzer was one of the most popular series of the Fall 2012 season.
In order to help new World of Tanks players get started, the cast of Girls und Panzer are appearing in a free online manga to explain the characteristics of the game’s extensive tank roster. The first issue is viewable now, and new installments will be uploaded periodically, so fans will want to check back at the comic’s index page often to get the scoop on some of the game’s 300-plus tanks from the US, UK, USSR, France, Germany, and China.
The World of Tanks/Girls und Panzer synergy will continue at Tokyo Game Show 2013, which kicks off tomorrow in Chiba Prefecture’s Makuhari Messe convention center. Voice actresses from the anime, including Mika Kikuchi, Mami Ozaki, and Ikumi Nakagami, will be on hand to greet guests on September 21 and 22. As always with the Tokyo Game Show, expect huge crowds and lots of standing in line. Please be patient, and remember that should the mass of humanity pressing in from all sides start to get you riled up, Wargaming.net has a nice, free stress reliever waiting for you in the form of World of Tanks.
Allemaal de schuld van GTA V!quote:Op woensdag 18 september 2013 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heftig verhaal daar in Oostenrijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.Welk zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Lijk gevonden in huis schutter Oostenrijk
De Oostenrijkse politie heeft dinsdagavond laat een verkoold lichaam gevonden in de boerderij waar een 55-jarige man zich had verschanst die drie agenten en een ambulancechauffeur heeft doodgeschoten.
Lijk gevonden in huis schutter Oostenrijk
Fotoserie De politie vermoedt dat het om het lijk van de schutter gaat, aldus een woordvoerder.
Het lichaam is verminkt waardoor het onherkenbaar is en de politie laat het DNA ervan analyseren om vast te stellen of het daadwerkelijk om de gezochte man gaat. Dit onderzoek kan meerdere dagen in beslag nemen, zei de woordvoerder.
Pantservoertuigen
Honderden agenten hadden de boerderij in Melk sinds dinsdagochtend omsingeld tot ze 's avonds met hulp van pantservoertuigen van het leger het huis bestormden. Op dat moment had de schutter al uren geen levensteken meer gegeven.
De doorzoeking van het pand duurde de hele avond. De politie vond het lijk uiteindelijk in een verstopte ruimte in de boerderij, die alleen via een geheime deur te bereiken was.
In de ruimte woedde brand toen de agenten wilden binnengaan. Na het bluswerk werd het verkoolde lichaam ontdekt.
Stroperij
Het drama begon toen twee politieagenten de man wilden aanhouden in de nacht van maandag op dinsdag in een bos bij het dorp Annaberg in de deelstaat Neder-Oostenrijk. De 55-jarige zou zich al jaren schuldig maken aan stroperij.
Toen ze hem wilden controleren, sloeg de man op de vlucht en schoot op de agenten. Een van hen raakte ernstig gewond en stierf twee uur later in het ziekenhuis. Toen ambulancebroeders de gewonde agent wilden verzorgen, schoot de man op hen en doodde de chauffeur van de wagen.
De vermeende stroper vluchtte te voet en stuitte enkele kilometers verder weer op een politiewagen. Hij schoot een van de agenten dood en dwong de ander hem naar zijn boerderij in het district Melk te vervoeren. Agenten vonden in de politiewagen het lijk van hun gegijzelde collega.
Eenschquote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen![]()
Alle muggen en mugachtigen moeten dood.
Hmmm lekkahquote:Op woensdag 18 september 2013 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rioollek op kantoor. Jezus man![]()
nou! Dat je dat zeg, doe normaal manquote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen![]()
Alle muggen en joden moeten dood.
Bakkes, Schelvis.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou! Dat je dat zeg, doe normaal man
evacuerenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rioollek op kantoor. Jezus man![]()
Anders escaleert het uit de hand.quote:
lekker met de los santos new era stylenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat er nog een CE van GTA V klaarligt voor me, voor het bedrag van 69eur ipv 110
CE?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat er nog een CE van GTA V klaarligt voor me, voor het bedrag van 69eur ipv 110
nee, ik ben blankquote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker met de los santos new era stylen
Collectors Editionquote:
denken dat je niet met de new era kan stylen als je blank bentquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik ben blank
maar wel leuk voor in de toekomst op Ebay te gooien, ongeopend uiteraard
nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat je niet met de new era kan stylen als je blank bent![]()
Hoe lang blijf je totaal weg?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hotelletje geboekt in Tokyo. Het komt nu echt al dichtbij he mensen. Zijn jullie weer fijn even van me af
Mijne gisteren verkocht voor 260 euro.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
mooiquote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hotelletje geboekt in Tokyo. Het komt nu echt al dichtbij he mensen. Zijn jullie weer fijn even van me af
GOED OM TE HOREN LR!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Ik ben al 4 maanden niet naar de kapper geweest. Ik wil graag op jou lijken.
Via MP ?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:39 schreef Elan het volgende:
nu verkopen, over een paar jaar krijg je er niets meer voor.
Had de CE van GTA IV met boek en alles ook bewaard kreeg er u
puick planquote:
Ik vraag me af hoe westerse mensen de Japanse media beoordelen aangezien misschien 1% van de wereldbevolking buiten Japan japans spreekt.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
waar sta jij op de weeaboo meter knut
Knut zijn sympathie voor Japanners is de enige reden dat ik ze niet per direct op mijn uitroei lijst zet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hoef ik geen Japans voor te kunnen
Kutvolk is hetquote:Op woensdag 18 september 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zijn sympathie voor Japanners is de enige reden dat ik ze niet per direct op mijn uitroei lijst zet.
De Marokkanen van Azië zijn toch echt Chinezen. Asociaal volk is dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutvolk is het.
Beetje de Marokkanen van Azië met hun debiele eer en eetgewoonten.
Mja, dat is een beetje hetzelfde als Nederland beoordelen op SBS6.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hoef ik geen Japans voor te kunnen
Zou hij een werthers original in zijn mond hebben?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Doorgetwitterd door een Russische politicus.![]()
En dit ja. Jappaners de marokanen van Azie noemenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Marokkanen van Azië zijn toch echt Chinezen. Asociaal volk is dat.
Lekker. Ik heb nog steeds 2 kleine kinderen waarmee ik niet langer dan 4, misschien 5 uur durf te vliegen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker, wij gaan 3 weken naar Brasil 1 t/m 22-02
Die hebben inderdaad geen manieren geleerdquote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slaap pilletjequote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb nog steeds 2 kleine kinderen waarmee ik niet langer dan 4, misschien 5 uur durf te vliegen.
Vakantie of zakelijk?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker, wij gaan 3 weken naar Brasil 1 t/m 22-02
Doe ze in zo'n hondenbench in het ruim.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb nog steeds 2 kleine kinderen waarmee ik niet langer dan 4, misschien 5 uur durf te vliegen.
Dan zit mijn vrouw er mee te kijken.quote:
Dat vind ik dan weer zielig voor die andere beesten die daar onderin zitten.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe ze in zo'n hondenbench in het ruim.
Echt niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hola al geïnstalleerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb dus een griepje en ben thuis. Dan is dat Netflix wel lekker. Ben nu SoA aan het kijken.
Maar die series kun je toch ook gewoon in HD downloaden?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb dus een griepje en ben thuis. Dan is dat Netflix wel lekker. Ben nu SoA aan het kijken.
Chinezen hebben gewoon geen manieren. En ze stinken over het algemeen enorm.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet.
Enige dat Chinezen slecht doen is absurd veel gokken.
Japanners zijn allemaal smerige sadisten.
Was in de oorlog al zo toen ze hele volksstammen jonge Chinese meisjes verkrachten onder de vlag van het keizerrijk en is nu niet anders.
Als je een debiel filmpje ziet op internet over "eating life frog" "killing bunnies/kittens/puppy's with heels" kun je er donder op zeggen dat het uit Japan afkomstig is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet.
Enige dat Chinezen slecht doen is absurd veel gokken.
Japanners zijn allemaal smerige sadisten.
Was in de oorlog al zo toen ze hele volksstammen jonge Chinese meisjes verkrachten onder de vlag van het keizerrijk en is nu niet anders.
Als je een debiel filmpje ziet op internet over "eating life frog" "killing bunnies/kittens/puppy's with heels" kun je er donder op zeggen dat het uit Japan afkomstig is.
Wat?quote:
Ja dat kan ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar die series kun je toch ook gewoon in HD downloaden?
95% van de Chinezen zijn onderontwikkelde boeren dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Chinezen hebben gewoon geen manieren. En ze stinken over het algemeen enorm.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Sjaak nog ban eigenlijk?
Marokkanen zijn per definitie wel slecht? Ik ben eens in Marokko op vakantie geweest. Goeie tijd gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
95% van de Chinezen zijn onderontwikkelde boeren dus dat zou zomaar kunnen.
Maakt ze nog geen slechte mensen.
Al zijn beiden landen eigenlijk veel te groot om over een kam te scheren, maar sadisme is wel de rode draad in Japan.
Download maar eens Japanse porno, loopt 9/10 x uit op de vernedering van iemand (meestal de vrouw)
Omdat dat is wat men hier in het westen wil zien als men zoekt naar Japanse pornoquote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
95% van de Chinezen zijn onderontwikkelde boeren dus dat zou zomaar kunnen.
Maakt ze nog geen slechte mensen.
Al zijn beiden landen eigenlijk veel te groot om over een kam te scheren, maar sadisme is wel de rode draad in Japan.
Download maar eens Japanse porno, loopt 9/10 x uit op de vernedering van iemand (meestal de vrouw)
Raar is dat eigenlijk. In eigen land doen ze wel normaal terwijl hier merendeel van de jongeren crimineel is.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Marokkanen zijn per definitie wel slecht? Ik ben eens in Marokko op vakantie geweest. Goeie tijd gehad.
Ik kijk soberzo geen porno, dus Japanse porno ken ik niet.
Komt omdat wij ze besmetten met hersenaids.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk. In eigen land doen ze wel normaal terwijl hier merendeel van de jongeren crimineel is.
Sjaakquote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En Sjaak is tof Elan, loop niet te haten
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef AFCNiels het volgende:
Het is toch wat allemaal met Raffie.
[ afbeelding ]
Wat een bende. Zo een zoontje zal later ook niet trots terug kijken op de relatie tussen zijn ouders. Aan de andere kant, hij krijgt wel de mogelijkheid om Sylvie naakt te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef AFCNiels het volgende:
Het is toch wat allemaal met Raffie.
[ afbeelding ]
Ik had ook een knappe moeder maar nooit de behoefte gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een bende. Zo een zoontje zal later ook niet trots terug kijken op de relatie tussen zijn ouders. Aan de andere kant, hij krijgt wel de mogelijkheid om Sylvie naakt te zien.
en hij heeft geldquote:Op woensdag 18 september 2013 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een bende. Zo een zoontje zal later ook niet trots terug kijken op de relatie tussen zijn ouders. Aan de andere kant, hij krijgt wel de mogelijkheid om Sylvie naakt te zien.
Jij bent raar soms...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmmmhmquote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Marokkanen zijn per definitie wel slecht? Ik ben eens in Marokko op vakantie geweest. Goeie tijd gehad.
Ik kijk soberzo geen porno, dus Japanse porno ken ik niet.
Same here.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ook een knappe moeder maar nooit de behoefte gehad
Ik eerlijk gezegd ook niet. Al ken ik jouw moeder niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ook een knappe moeder maar nooit de behoefte gehad
De odds vallen me nog mee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
Geniet nu van een ¤20 Risk Free Bet dat in het teken staan van alle sportweddenschappen, zowel live als pre-match. Activeer de bonus, speel en scoor!
alles op 10-0 voor Barca
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Al ken ik jouw moeder niet.
Hmm. Weet niet wat ik hiervan moet denken dus heb voor de zekerheid een TR gemacht.quote:
Als je er 10.000 op in kunt zetten verdien je wel makkelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De odds vallen me nog mee eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
Sylvie is Sylvie niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gewed op both teams to score: no @ 1.95quote:Op woensdag 18 september 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je er 10.000 op in kunt zetten verdien je wel makkelijk.
Of juist wel.quote:
Niet eens zo gek, Barcelona moet het ook niet van de verdediging hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb gewed op both teams to score: no @ 1.95
Hoeveel eypo?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb gewed op both teams to score: no @ 1.95
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens zo gek, Barcelona moet het ook niet van de verdediging hebben.
Eerst zag ze er wel leuk uit, nu vind ik het niks meer. En wat karakter betreft is het nooit wat geweest.quote:
Ik zag het al.quote:
Ja ik ook wel. Ik heb volgens mij ook nog nooit een Arabische tot mij genomen.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
Die Sabia zou ik trouwens wel gruwelijk hard geven hoor.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat het vanavond onder de 6 blijft.
Ze is toch Turks?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Ik heb volgens mij ook nog nooit een Arabische tot mij genomen.
Aan haar achternaam te zien wel ja. Maar ik ben generalist dus scheer alles over één kam.quote:
/passquote:
Goed geschoren ook. Normaal zie je toch een soort van snor. En een unibrow.quote:
Pics?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
Die Sabia zou ik trouwens wel gruwelijk hard geven hoor.
quote:
Wat een hoerrrr. Ik denk dat er een verband is tussen het ontslag van Fink en V/d Vaart zijn nieuwe relatie.quote:
Nogal..quote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier heeft ze een mannenhoofd...
Dat zijn geen lekkere.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet nu een chupachups lollie appel.
Die oren danquote:Op woensdag 18 september 2013 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Vies wijf man.
Check die buik en stel je het naakt voor.
Is toeval...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is Raja toch met Nick en Simon bezig de laatste tijd.
Toen ik laatst met 'm meereed en hij z'n auto startte begon hij ook heel geschrokken op z'n knopjes van de radio te drukken toen er een nummer van Nick en Simon begon te spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is Raja toch met Nick en Simon bezig de laatste tijd.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik laatst met 'm meereed en hij z'n auto startte begon hij ook heel geschrokken op z'n knopjes van de radio te drukken toen er een nummer van Nick en Simon begon te spelen.
Hatert. De volgende keer lift je maar terugquote:Op woensdag 18 september 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik laatst met 'm meereed en hij z'n auto startte begon hij ook heel geschrokken op z'n knopjes van de radio te drukken toen er een nummer van Nick en Simon begon te spelen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hatert. De volgende keer lift je maar terug
Typisch Willem wel, zit een mooi wijf naast hem en hij zit naar een schijfje te kijken...quote:
Dat is een discus.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Typisch Willem wel, zit een mooi wijf naast hem en hij zit naar een schijfje te kijken...
Volgens mij kon je daar echt weinig mee bij een fotoshoot.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Typisch Willem wel, zit een mooi wijf naast hem en hij zit naar een schijfje te kijken...
Een discus is een schijf, maar een schijf is niet per se een discus.quote:
Maar dat ding waar hij naar kijkt is dus wel een schijf. Niet bijdehand gaan lopen doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een discus is een schijf, maar een schijf is niet per se een discus.
Ik ga naar college.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben opvoedkundig bezig met Kapo, die jongen heeft het even nodig.
Kijk 2 plaatjes verder...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar wil ik best wel een beschuitje mee eten hoor.
Hap, die gasten hier zijn allemaal zo homo als ik weet niet wat. Beetje lopen haten op dat lekkere wijf.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar wil ik best wel een beschuitje mee eten hoor.
Ach ja... Ik zie Loek reageren. En als je hem kent, dan weet je al voldoende. Niet serieus op ingaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hap, die gasten hier zijn allemaal zo homo als ik weet niet wat. Beetje lopen haten op dat lekkere wijf.
Scarlett > Iedereen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hap, die gasten hier zijn allemaal zo homo als ik weet niet wat. Beetje lopen haten op dat lekkere wijf.
Dat mens kan ook niet iemand van haar eigen leeftijd uitkiezen.quote:'Carice van Houten verliefd op zoon Matthijs van Nieuwkerk'
Carice van Houten zou zijn gevallen voor de charmes van Kees van Nieuwkerk, filmmaker en bovendien de zoon van De Wereld Draait Door-presentator Matthijs van Nieuwkerk.
Foto: ANP Dat meldt weekblad Weekend.
De 37-jarige actrice zette vorig jaar een punt achter haar relatie met een piloot en kort daarna liet ze haar oog vallen op de 25-jarige Van Nieuwkerk. De laatste maanden zou er 'iets moois zijn opgebloeid'.
Tegenover vrienden doen de twee volgens het weekblad niet meer geheimzinnig over de liefde die tussen hen is opgebloeid.
De manager van Van Houten wil niets loslaten over het liefdesleven van de filmster. De filmmaker zit bij hetzelfde management als Van Houten.
Van Houten was na haar rol in Zwartboek een aantal jaar samen met haar veertien jaar oudere Duitse tegenspeler Sebastian Koch.
Snelste route naar de vader zijn hart. Welke toch al een erkende vreemdganger is.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat mens kan ook niet iemand van haar eigen leeftijd uitkiezen.
Het zou me niks verbazen als ze zich maar al te graag laat towerbridgen door die 2 inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snelste route naar de vader zijn hart. Welke toch al een erkende vreemdganger is.
Ik heb die Mathijs wel eens op straat zien lopen, het is een gnoom met een bochel. Hoe hij het voor elkaar krijgt om al die vrouwen te pakken is mij een raadsel...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze zich maar al te graag laat towerbridgen door die 2 inderdaad.
Elan komt lekker trollen, hartstikke gezellig.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Begint al lekker warm te draaien in Ajax topic
Vanavond druipt iedereen daar weer weg...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij heeft ook enorme windzeilen naar het schijnt, alleen mag de kapper daar niet langsgaan met zijn schaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die Mathijs wel eens op straat zien lopen, het is een gnoom met een bochel. Hoe hij het voor elkaar krijgt om al die vrouwen te pakken is mij een raadsel...
Lachwekkend wel al die analysesquote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ajacieden gokken zo slecht mogelijk, dan kan het namelijk alleen maar meevallen. Anderen gokken zo slecht mogelijk, om als het vanavond meevalt voor Ajax nu elk geval alvast te hebben kunnen trollen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachwekkend wel al die analyses. Wat valt er nou te analyseren aan die wedstrijd, laat staan trollen. Met trollen en die wedstrijd als inzet zet je jezelf enkel voor lul.
Het wordt minstens 7-0 want dan wint Barcelona alsnog van Real Madrid !!!!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachwekkend wel al die analyses. Wat valt er nou te analyseren aan die wedstrijd, laat staan trollen. Met trollen en die wedstrijd als inzet zet je jezelf enkel voor lul.
6-0.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het wordt minstens 7-0 want dan wint Barcelona als nog van Real Madrid !!!!
Ik gun je het. Fok! werkt erg therapeutisch voor vele kennelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajacieden gokken zo slecht mogelijk, dan kan het namelijk alleen maar meevallen. Anderen gokken zo slecht mogelijk, om als het vanavond meevalt voor Ajax nu elk geval alvast te hebben kunnen trollen.
Messi maakt er sowieso minimaal 4.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Barcelona moest en zou er 1tje meer maken Stijn
Uh, nee. Als Barca met 6-0 wint, doen ze het al beter dan Real.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Barcelona moest en zou er 1tje meer maken Stijn
twitter:fbarend twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 21:14:25Hoe kan het dat spelers van real Madrid zo weinig gevoel met de bal hebben? Wat een treurig spel van die bijeengekochte sterren #galrma reageer retweet
10 10 10 10 10quote:Op woensdag 18 september 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het wordt minstens 7-0 want dan wint Barcelona alsnog van Real Madrid !!!!
Frits is een Jood en heeft er geen verstand vanquote:Op woensdag 18 september 2013 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
Frits Barend vlak voordat Real echt begon
twitter:fbarend twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 21:14:25Hoe kan het dat spelers van real Madrid zo weinig gevoel met de bal hebben? Wat een treurig spel van die bijeengekochte sterren #galrma reageer retweet
Hoezo gun je het mij? Ik troll daar niet. Ging serieus in gesprek met Tarado, maar toen ik merkte dat hij het als trollen opvatte, ben ik er weggegaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun je het. Fok! werkt erg therapeutisch voor vele kennelijk.
Ik moet Frits overigens wel gelijk geven dat de eerste helft echt rampzalig was. Ik heb de tweede ook helemaal niet meer gekeken. Ik vond het wel mooi geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
Frits Barend vlak voordat Real echt begon
Zoals jij hebt zitten genieten tegen Kuban bedoel je?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit blijkbaar erg diep, leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |