Collectors Editionquote:
denken dat je niet met de new era kan stylen als je blank bentquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik ben blank
maar wel leuk voor in de toekomst op Ebay te gooien, ongeopend uiteraard
nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat je niet met de new era kan stylen als je blank bent![]()
Hoe lang blijf je totaal weg?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hotelletje geboekt in Tokyo. Het komt nu echt al dichtbij he mensen. Zijn jullie weer fijn even van me af
Mijne gisteren verkocht voor 260 euro.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat er nog een CE van GTA V klaarligt voor me, voor het bedrag van 69eur ipv 110
mooiquote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hotelletje geboekt in Tokyo. Het komt nu echt al dichtbij he mensen. Zijn jullie weer fijn even van me af
GOED OM TE HOREN LR!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Ik ben al 4 maanden niet naar de kapper geweest. Ik wil graag op jou lijken.
Via MP ?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:39 schreef Elan het volgende:
nu verkopen, over een paar jaar krijg je er niets meer voor.
Had de CE van GTA IV met boek en alles ook bewaard kreeg er u
puick planquote:
Ik vraag me af hoe westerse mensen de Japanse media beoordelen aangezien misschien 1% van de wereldbevolking buiten Japan japans spreekt.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
waar sta jij op de weeaboo meter knut
Knut zijn sympathie voor Japanners is de enige reden dat ik ze niet per direct op mijn uitroei lijst zet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hoef ik geen Japans voor te kunnen
Kutvolk is hetquote:Op woensdag 18 september 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zijn sympathie voor Japanners is de enige reden dat ik ze niet per direct op mijn uitroei lijst zet.
De Marokkanen van Azië zijn toch echt Chinezen. Asociaal volk is dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutvolk is het.
Beetje de Marokkanen van Azië met hun debiele eer en eetgewoonten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |