Ik pak je bier wel af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Wat jij wil Hap. Als je maar niet denkt dat ik je ga afkopen met muntjes zoals HMF.
Aha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Netflix gaat maar tot seizoen 4
Maar ik twijfel sowieso om hem nog verder te kijken.
Je durft niet eens te meeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Happel is stiekem mijn Fok!-maatje. Hij weigert het enkel nog uit te spreken.
Ik heb geen Fok maatjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Happel is stiekem mijn Fok!-maatje. Hij weigert het enkel nog uit te spreken.
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je durft niet eens te meeten.
Dat moet je niet willen idd. Al die enge mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.
GGMM is er een meester in om dingen te laten passen die in eerste instantie veel te groot lijken. Wacht nou maar af.quote:
Is dit weer een homo erotische opmerking, ecto?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM is er een meester in om dingen te laten passen die in eerste instantie veel te groot lijken. Wacht nou maar af.
Je in elkaar laten slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.
Je kunt hem ook heterotisch opvatten, maar ik snap dat bovenstaande optie wat beter bij jouw belevingswereld aansluit. Geen probleem verder, ik accepteer je zoals je bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dit weer een homo erotische opmerking, ecto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |