Ik pak je bier wel af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Wat jij wil Hap. Als je maar niet denkt dat ik je ga afkopen met muntjes zoals HMF.
Aha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Netflix gaat maar tot seizoen 4
Maar ik twijfel sowieso om hem nog verder te kijken.
Je durft niet eens te meeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Happel is stiekem mijn Fok!-maatje. Hij weigert het enkel nog uit te spreken.
Ik heb geen Fok maatjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Happel is stiekem mijn Fok!-maatje. Hij weigert het enkel nog uit te spreken.
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je durft niet eens te meeten.
Dat moet je niet willen idd. Al die enge mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.
GGMM is er een meester in om dingen te laten passen die in eerste instantie veel te groot lijken. Wacht nou maar af.quote:
Is dit weer een homo erotische opmerking, ecto?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM is er een meester in om dingen te laten passen die in eerste instantie veel te groot lijken. Wacht nou maar af.
Je in elkaar laten slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso op een Feyenoord toernooi te zoeken? Laat staan een Fok!-meet.
Je kunt hem ook heterotisch opvatten, maar ik snap dat bovenstaande optie wat beter bij jouw belevingswereld aansluit. Geen probleem verder, ik accepteer je zoals je bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dit weer een homo erotische opmerking, ecto?
Van het kauwgom kauwen ja, we geloven je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn kaken doen pijn van het kauwgom kauwen.
Ik zie je morgen wel weer lieverd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook heterotisch opvatten, maar ik snap dat bovenstaande optie wat beter bij jouw belevingswereld aansluit. Geen probleem verder, ik accepteer je zoals je bent.
Ik wou niet gelijk weer over je moeder beginnen, maar je laat me weer weinig keuze.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van het kauwgom kauwen ja, we geloven je.
In alle woede je wijsvinger niet in bedwang kunnen houden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie je morgen wel weer lieverd.
Jammer dat je m'n opmerking homo-erotisch opvat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou niet gelijk weer over je moeder beginnen, maar je laat me weer weinig keuze.
Ik probeer de homogeniteit een beetje te bewaren voor wat betreft interpretatievormen. Happel geeft aan zich fijner te voelen bij die opvatting, dus dan ga ik daar in mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je m'n opmerking homo-erotisch opvat.
Ik heb me alleen maar aan jou aangepast. Jou gayness straalt gewoon van je af. Geeft niks hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
rpretatievormen. Happel geeft aan zich fijner te voelen bij die opvatting, dus dan ga ik daar in mee.
Ben niet veel jonger dan Happel maar zou niet zo snel GTA spellen. Als je de mensen in de rij zag zijn het over het algemeen ook capuchonjongeren van hooguit 20 die die game spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof gamen leeftijdsgebonden is
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb me alleen maar aan jou aangepast. Jou gayness straalt gewoon van je af. Geeft niks hoor.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je staat constant met 2 bier in je klauwen.
Ouderen zijn gewoon verstandiger. Die pre-orderen zoiets gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet veel jonger dan Happel maar zou niet zo snel GTA spellen. Als je de mensen in de rij zag zijn het over het algemeen ook capuchonjongeren van hooguit 20 die die game spelen.
Aldus de man wiens gaydar het altijd bij het juiste eind heeft. Nogmaals, het geeft niks.quote:
Dus je geeft het toe?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouderen zijn gewoon verstandiger. Die pre-orderen zoiets gewoon.
[..]
Aldus de man wiens gaydar het altijd bij het juiste eind heeft. Nogmaals, het geeft niks.
Waarom vat jij het altijd vijandig op? Je gedraagt je hier niets anders dan ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
Hap, waarom toch zo vijandig. Elke keer begin je er zelf weer mee. Voor mij hoeft het niet. De spanning is weer om te snijden.
Maar jij bent dan ook jong van geest Happel (lees: kinderachtig)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouderen zijn gewoon verstandiger. Die pre-orderen zoiets gewoon.
[..]
Aldus de man wiens gaydar het altijd bij het juiste eind heeft. Nogmaals, het geeft niks.
Truce.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom vat jij het altijd vijandig op? Je gedraagt je hier niets anders dan ik.
Beter dan een zuurpruim.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Elan het volgende:
Maar jij bent dan ook jong van geest Happel (lees: kinderachtig)
Ja.. dit Ajax had ze wel verslagen riep iemand hier net nogquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef Elan het volgende:
Pijnlijk voor die Turkjes.
Houden ze wel mooi hun bek morgen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dit Ajax had ze wel verslagen riep iemand hier net nog
Wat ben ik toch veelzijdig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook daar ken je prima voor doorgaan.
Zeker weten.quote:
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker weten.
Helaas zijn de meeste van je kwalificaties alleen nou niet bepaald positief.
Nageboorte van Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zwaar hoofd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Wat zou zo'n Mulder nou krijgen voor dat gebazel aan de tafel van de NOS?
Je moet hem eens aanhoren het zijn louter onnozele opmerkingen die iedereen kan bedenken. Niet eens inhoudelijk over de tactiek of zoquote:
Vertel me wat. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem eens aanhoren het zijn louter onnozele opmerkingen die iedereen kan bedenken. Niet eens inhoudelijk over de tactiek of zo,
Sucks man. Sinds vandaag?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrij naast familielid ligt op IC
Nee hele week al, was vanochtend en gisteren stabiel dus van IC af. Hoor net dat het weer helemaal mis is. Klote.quote:
Sterkte iig man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hele week al, was vanochtend en gisteren stabiel dus van IC af. Hoor net dat het weer helemaal mis is. Klote.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Life is good man.
Fucked up van je fam op ic
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |