Zeker weten.quote:
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker weten.
Helaas zijn de meeste van je kwalificaties alleen nou niet bepaald positief.
Nageboorte van Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag. Wanneer gaat die groeispurt van jou zich eens inzetten? Of blijf je een eeuwige dwerg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geen klachten gehoord over mijn lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zwaar hoofd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Wat zou zo'n Mulder nou krijgen voor dat gebazel aan de tafel van de NOS?
Je moet hem eens aanhoren het zijn louter onnozele opmerkingen die iedereen kan bedenken. Niet eens inhoudelijk over de tactiek of zoquote:
Vertel me wat. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem eens aanhoren het zijn louter onnozele opmerkingen die iedereen kan bedenken. Niet eens inhoudelijk over de tactiek of zo,
Sucks man. Sinds vandaag?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrij naast familielid ligt op IC
Nee hele week al, was vanochtend en gisteren stabiel dus van IC af. Hoor net dat het weer helemaal mis is. Klote.quote:
Sterkte iig man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hele week al, was vanochtend en gisteren stabiel dus van IC af. Hoor net dat het weer helemaal mis is. Klote.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Life is good man.
Fucked up van je fam op ic
Thanksquote:
Thanks en slaapzequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte ermee, Inso.
Ik nok 'em af voor vandaag, alvast welterusten allemaal
Thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje moe.
Ik lees nu dat van je familielid. Sterkte!
Hallo Tyron, hier Inso.quote:
hallo insoquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Hallo Tyron, hier Inso.
Ik heb mijn best gedaan, maar... wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:27 schreef Adames het volgende:
briljante website uit breaking bad
[ afbeelding ]
urlquote:Op woensdag 18 september 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar... wat?
gebeurt de bestequote:Op woensdag 18 september 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg het voor elkaar om over je tekst heen te lezen.
Ik wil mijn dank uitspreken dat je om zoiets het vertrouwen in mij niet direct opgeeft. Ik zal in het vervolg zorgvuldiger omgaan met je posts.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je geen droom meer noemen, is toch wel categorie nachtmerrie
Vandaag de grote dag jongens.quote:
Ik eet wel vaker picanhaquote:Op woensdag 18 september 2013 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Vandaag de grote dag jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |