Bijna helemaal, ik heb alleen het linkje naar het vorige deel nog in de startpost gezet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Katinkat het volgende:
Oh help, ik heb nog nooit een nieuw topic geopend, hopelijk heb ik het goed gedaan.
Wat mij een nette prijs lijkt voor een rechtstreekse vluchtquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
1. AMS
2. 14 of 15 maart a.s., voor ongeveer een week t/m de 22e of 23e
3. Chicago
4. Vliegtuig
5. Rechtstreeks, zo goedkoop mogelijk
6. Kayak.com, ongeveer 490-495¤ retour.
Lijkt mij persoonlijk ook hoor, maar mocht iemand van een bepaalde aanbieding weten dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Thetallguy het volgende:
Laatste open vraag;
[..]
Wat mij een nette prijs lijkt voor een rechtstreekse vlucht
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:33 schreef Negentiendertig het volgende:
Iemand een idee?
Van Amsterdam naar Seattle (of beter nog, Pullman/Moscow Airport), via Belgie/Duitsland mag, mits aanzienlijk goedkoper.
Ergens rond de tweede week van october, vrij flexibel, voor een weekje.
Goedkoopste ticket dat ik heb gevonden (Kayak) kost ongeveer 1000¤ met United/Delta/KLM. Hoop dat het wat goedkoper kan
Pullman/Moscow is zo te zien alleen met Alaska Airlines te bereiken vanaf Seattle. Dus kosten voor dat retourtje moet je er nog bij rekenen. Maar wat moet je daar? Ik was een paar jaar terug in Idaho en er viel nou niet bijster veel te beleven. Ja, je kan er slapen in een hond.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:33 schreef Negentiendertig het volgende:
Iemand een idee?
Van Amsterdam naar Seattle (of beter nog, Pullman/Moscow Airport), via Belgie/Duitsland mag, mits aanzienlijk goedkoper.
Ergens rond de tweede week van october, vrij flexibel, voor een weekje.
Goedkoopste ticket dat ik heb gevonden (Kayak) kost ongeveer 1000¤ met United/Delta/KLM. Hoop dat het wat goedkoper kan
Vanwege de fallas zou ik niet denken dat het goedkoper wordt dan ¤ 180.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:03 schreef revpolen het volgende:
6 personen. naar valencia ( fallas 2014 )
Data staat vast
15 maart tot 20 maart
ticket nog steeds tussen de 180,- en 400,- pp
zal het nog goedkoper worden? of toch maar boeken..
Ik weet dat WIZZ air een app heeft met een price alert. Verder is mij niets bekendquote:Op woensdag 18 september 2013 14:11 schreef xaban06 het volgende:
Zijn er websites waar je je vlucht kunt invullen en een gewenste prijs. Dat deze site iedere dag alle prijzen controleerd, zodra er een ticket/aanbieding is met de gewenste prijs, dat je hiervan een melding krijgt?
Wow, das de helft goedkoper dan wat ik vond! Hartstikke bedankt, ben blij dat het een stuk (wat zeg ik? De helft!) goedkoper kan. Gauw boeken, dusquote:Op woensdag 18 september 2013 10:14 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
via vliegtarieven.nl en anders een beetje met de data schuiven.
Klopt inderdaad, maar één airline die op Pullman/Moscow vliegt. Jammer, want zo'n retourje naar dat gat is verschrikkelijk duur in verhouding tot de vlucht van A'dam naar Seattle. Moet daar heen om een vriendin te verrassen, die woont daar in de buurt. En je hebt gelijk, er is niks te doen, maar ik ga dan ook niet om te sightseëen (sp?)quote:Op woensdag 18 september 2013 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pullman/Moscow is zo te zien alleen met Alaska Airlines te bereiken vanaf Seattle. Dus kosten voor dat retourtje moet je er nog bij rekenen. Maar wat moet je daar? Ik was een paar jaar terug in Idaho en er viel nou niet bijster veel te beleven. Ja, je kan er slapen in een hond..
Eventueel zou je met Delta naar Spokane kunnen vliegen. Dat is dichterbij dan Seattle. Via hun website kom ik op een prijs van $ 840 (¤ 630).
Dat was inderdaad mijn dobbelsteentrip door de VS en Canada. Spokane zelf zijn we alleen langs gereden. We hebben toen overnacht in het nabij gelegen Coeur d'Alene aan het gelijknamige meer. Wel een leuk stadje.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Negentiendertig het volgende:
Klopt inderdaad, maar één airline die op Pullman/Moscow vliegt. Jammer, want zo'n retourje naar dat gat is verschrikkelijk duur in verhouding tot de vlucht van A'dam naar Seattle. Moet daar heen om een vriendin te verrassen, die woont daar in de buurt. En je hebt gelijk, er is niks te doen, maar ik ga dan ook niet om te sightseëen (sp?)Spokane is ook een optie, had ik zelf nog niet bedacht! Dank daarvoor!
Volgens mij heb ik jouw USA trip gevolgd hier op het forum, kan dat? Staat me zoiets bij iig, was leuk om mee te lezen
Ja, met die dobbelsteen was dat! Leuk hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn dobbelsteentrip door de VS en Canada. Spokane zelf zijn we alleen langs gereden. We hebben toen overnacht in het nabij gelegen Coeur d'Alene aan het gelijknamige meer. Wel een leuk stadje.
Wat je kan doen is vliegen op Spokane en daar een bus of zo pakken naar Moscow. Er gaat vast wel een Greyhound of iets dergelijks.
Edit:
Shuttle service
Bus om 17.15 van het vliegveld voor $ 24
Bus om 14.00 uur van het vliegveld voor $ 38
Busservice van Amtrak vanuit Spokane
Busservice van Greyhound vanuit Spokane (lijkt dezelfde als Amtrak)
AirBnB voor appartement?quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef maartend het volgende:
Kort vraagje, bijna off-topic.
Als ik een reis wil maken naar Corsica en daar appartement wil zoeken en autohuur en vlucht.
Waar kan ik dan het beste zoeken.
Meeste sites gaan over hoteld.
Jij wil nog naar Lissabon met vertrek binnen 3 weken en dan 6 dagen later terug en je vindt voor die afstand 175 euro duur.quote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef Greatmarked het volgende:
Ik wil in oktober naar Lissabon.
Heen: 16/10 of 17/10 (niet eerder of later)
Terug: 13/10 (kan niet anders)
Vliegen vanaf Amsterdam, Bremen of Groniningen
Ik kan niet onder de 175 euro vinden (via TAP en Easyjet).
Thanks. Ik zeg alleen toch helemaal niet dat 175 duur is? Ik denk alleen dat het goedkoper kan..quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Jij wil nog naar Lissabon met vertrek binnen 3 weken en dan 6 dagen later terug en je vindt voor die afstand 175 euro duur.
Dan moet je daarvan leren en voortaan een stuk eerder boeken voor deze relatief verre bestemming om een beetje goede prijzen te krijgen.
KLM, Transavia, TAP of Easyjet gaan deze vluchten echt niet meer goedkoper maken voor vertrek binnen een maand, daar is geen noodzaak voor. En ook de Lufthansagroep (Lufthansa en Swiss) zullen de vluchten met overstap niet echt goedkoper maken.
En voor deze afstand is dit tarief eigenlijk helemaal niet duur.
Wat is nu je vraag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:57 schreef Katinkat het volgende:
Via Ryanair Eindhoven naar Porto vliegen, kan voor 115,98 retour en dan treinen tussen deze steden. geen idee wat dat kost.Is wel een aardige rit.
ligt het nou aan mij of kloppen je data niet?quote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef Greatmarked het volgende:
Ik wil in oktober naar Lissabon.
Heen: 16/10 of 17/10 (niet eerder of later)
Terug: 13/10 (kan niet anders)
Vliegen vanaf Amsterdam, Bremen of Groniningen
Ik kan niet onder de 175 euro vinden (via TAP en Easyjet).
Ah op die manier, nu zie ik het. Je had niet gequote dus ik dacht dat je zelf iets wilde weten ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:27 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Ik heb geen vraag, meld dit alleen als een mogelijkheid om goedkoop in Lissabon te komen.
Das niet echt een optie, die treinrit kost namelijk 26 euro enkele reis. De extra tijd die je kwijt bent om in Lissabon te komen weegt niet op tegen de zeer geringe besparing.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:57 schreef Katinkat het volgende:
Via Ryanair Eindhoven naar Porto vliegen, kan voor 115,98 retour en dan treinen tussen deze steden. geen idee wat dat kost.Is wel een aardige rit.
Skyscanner.nlquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef idiot_abroad het volgende:
Een tijdje geleden was er een topic over goedkope vliegtickets, en iemand vertelde over een website waar je behalve de plaats van vertrek en datum (volgens mij alleen de maand) niks in hoefde te vullen, en de site gaf je dan de goedkoopste bestemming.
Weet iemand welke site dit is? Ik kan het helaas niet meer vinden
niemand?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:44 schreef MaJo het volgende:
1. waarvandaan: Liefst Amsterdam maar andere vliegvelden in of rondom Nederland zijn ook een optie
2. wanneer: juli 2014, na de 19e. Daarna willen we precies 30 dagen blijven, uiterlijk eind augustus moeten we weer terug zijn.
3. waarnaartoe: Vancouver, Seattle, Portland of San Francisco (in die volgorde). Terugweg zelfde steden maar dan in omgekeerde volgorde.
4. hoe: vliegen
5. op welke manier: Het liefst rechtstreeks aangezien ik gierende vliegangst heb. Maximaal 1 overstap
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ik had 700 euro naar Vancouver gevonden maar die zijn helaas wegHet goedkoopste wat ik nu kan vinden is 900 euro.
reisbureau met toegang tot de reserveringsysstemen is dan het makkelijkste denk ik. Neem wel een print-out mee van het reisschema incl. Boekingscodes en tariefklassen enzo. Zelfde ticket niet bij een OTA (cheaptickets, tix oid) kunnen terugvinden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:42 schreef Sefyu het volgende:
Wat is de beste manier om een goedkope vlucht (gevonden via de ITA Software Matrix) te boeken? Naar een reisbureau toestappen? KLM opbellen?
En wie heeft er ervaring met fuel dumping?
Ah zo, niet dat je op commando fuel mistake fars kunt vrijspelen, is naturlijk ook geluk hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Sefyu het volgende:
Bij OTA's kan ik het commando "CUR / minconnect 500" niet meegeven.
Google maar eens op fuel dumping. Één van de bedragen die een ticket vaak duur maken is de "fuel surcharge", aangegeven door "YR", voorafgaand door een lettercombinatie van een maatschappij (bijv. KL YR is van KLM, DL YR is van Delta Air Lines)
Inmiddels ben ik eigenlijk op zoek naar een andere route. Ik zag dat de base fare van Delta Air Lines op de route Amsterdam - Santo Domingo erg laag is (¤70+¤70 heen/terug).
Jammer genoeg is Dutch Antilles Express failliet gegaan, anders zou ik een rondje AMS-JFK-SDQ-PBM-SDQ-JFK-AMS kunnen doen voor rond de ¤900.
iemand die me kan helpen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:49 schreef Levis het volgende:
1. waarvandaan: Geen voorkeur (moet wel te berijden zijn natuurlijk)
2. wanneer: midden/eind januari 2014 tot eind april 2014 (ik wil 3 maanden in Nieuw-Zeeland blijven, niet langer (i.v.m. visa) maar ook het liefst niet korter!)
3. waarnaartoe: Auckland, (Nieuw-Zeeland) als eindbestemming met een stopover in Singapore of Hong Kong waar een paar dagen wil blijven. Hoelang precies maakt niet uit (3,4 dagen) (op heenweg)
4. hoe: vliegen
5. op welke manier: Zoals hierboven, met langere stopover op heenweg om jetlag te verminderen. Niet al te duur!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Prijzen rond de 1400 euro... Ik vind het erg moeilijk om een stopover erbij te regelen.. Zelf heb ik nog nooit een ticket geboekt en daarom heb ik jullie hulp echt nodig!
Is ook lastig, maar probeer te zoeken met multi-city op Kayak. Of boek lossen returns tickets naar HK/SG en Auckland. Singapore lijkt sowieso de goedkopere optie van de twee te zijn als je naar losse tickets kijkt. Voor 630 euro vlieg je al retour naar Singapore, voor 710 euro vlieg je return van Singapore naar Auckland. Als je geen haast hebt, kun je prima losse tickets kopen.quote:
website doet het bij mij gewoon (nshispeed). wat is het probleem?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand me helpen bij het boeken van een trein ticket naar Hamburg? Vanwege die nieuwe dienstregeling kom ik er niet zo uit;
Oss - Hamburg
Vrijdag 13 december - maandag 15 december
2e klasse uiteraard.
Vreemd, vandeweek kreeg ik allerlei meldingen etc. Doet het prima nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:47 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
website doet het bij mij gewoon (nshispeed). wat is het probleem?
Met de bus (www.eurolines.nl) ben je er in december voor 9 euro enkele reis all in. Stap je om 12.00 in Breda in en om 20.30 plaatselijke tijd bij het Victoria bus station in London uit. Voor dat geld kom je niet eens naar Eindhoven Airport...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:57 schreef Miniem het volgende:
Ik wil in December vanuit Breda naar Londen. Trein of vliegtuig maakt me niet uit.
Ryanair heeft vanaf Eindhoven naar London Stansted een enkele reis voor 29 euro. Maar er komen nog best wat kosten bij om vanuit Breda naar Eindhoven en vanuit Stansted naar London te gaan.
Tevens zie ik dat je alleen per creditcard kan betalen daar![]()
Iemand andere suggesties?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met de bus (www.eurolines.nl) ben je er in december voor 9 euro enkele reis all in. Stap je om 12.00 in Breda in en om 20.30 plaatselijke tijd bij het Victoria bus station in London uit. Voor dat geld kom je niet eens naar Eindhoven Airport...
Delhi - Mumbai met een Skyteam member gaat je sowieso niet lukken. Wat dat betreft is een open jaw AMS-DEL BOM-AMS plus een oneway bij een Indiase airline het handigste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:42 schreef static het volgende:
Ik zoek een ticket (AF/KLM het liefst of anders Skyteam) datum nog onbekend:
Amsterdam - Delhi - Mumbai - Amsterdam. Waar kan ik zoiets vinden?
Met je duim omhoog langs de Boulevard Périphérique staan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef Djibril het volgende:
Weet iemand hoe ik het goedkoopst van Parijs naar Amsterdam/Rotterdam kan komen?
Ik kom met vliegen best duur uit als ik zo op het internet zoek. Met treinen heb ik geen ervaring.
Eurolines.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef Djibril het volgende:
Weet iemand hoe ik het goedkoopst van Parijs naar Amsterdam/Rotterdam kan komen?
Ik kom met vliegen best duur uit als ik zo op het internet zoek. Met treinen heb ik geen ervaring.
holidaypirates.comquote:
Goedkoper gaat zelfs ons niet lukken hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 17:50 schreef Xeor het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, Bangkok Suvarnabhumi (BKK)
2. wanneer je wilt reizen, 14-11-2013
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok (Alle)Chiang Mai (CNX)
4. hoe je wilt reizen, Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. ¤65
Ben ondertussen al op 45 uitgekomen maar dat is zonder toeslagenquote:Op maandag 4 november 2013 17:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Goedkoper gaat zelfs ons niet lukken hoor.
Betrouwbaar dat bestbustravel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:22 schreef DutchTrain het volgende:
Of nog goedkoper van Parijs naar Rotterdam met bestbustravel(vanaf 50 cent enkele reis inclusief wifi, boekingskosten en een flesje water)
Houd deze site even goed in de gaten: http://www.thailandtrainticket.com/quote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben ondertussen al op 45 uitgekomen maar dat is zonder toeslagen![]()
Trein mag ook overigens
Mocht de taxikosten te hard op het budget drukken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef _Loki het volgende:
[..]
Houd deze site even goed in de gaten: http://www.thailandtrainticket.com/
Er zijn major werkzaamheden bezig op dat traject, dus sommige treinen rijden niet.
Verder is de trein echt chill, goedkoop, en als je 's nachts gaat heb je nog een slaapplek ook. Als je met het vliegtuig gaat, komen er ook taxikosten bij voor beide vliegvelden. Ik zou sowieso trein doen dus.
Voor boekingen: http://www.thailandtrainticket.com/trainticket/index.asp
Goedkoopste die ik zie vertrekt om 12:15 en komt aan om 4 uur snachts (waarschijnlijk later). Die was 11,60.
Anders vliegen, op airasia.com voor 53euro totaal.
Dankjewel voor de tipsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef _Loki het volgende:
[..]
Houd deze site even goed in de gaten: http://www.thailandtrainticket.com/
Er zijn major werkzaamheden bezig op dat traject, dus sommige treinen rijden niet.
Verder is de trein echt chill, goedkoop, en als je 's nachts gaat heb je nog een slaapplek ook. Als je met het vliegtuig gaat, komen er ook taxikosten bij voor beide vliegvelden. Ik zou sowieso trein doen dus.
Voor boekingen: http://www.thailandtrainticket.com/trainticket/index.asp
Goedkoopste die ik zie vertrekt om 12:15 en komt aan om 4 uur snachts (waarschijnlijk later). Die was 11,60.
Anders vliegen, op airasia.com voor 53euro totaal.
Dat wordt dus het vliegtuig pakken?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Mocht de taxikosten te hard op het budget drukken.
Vanaf BTS Mo Chit in Bangkok naar Don Muang airport kan met Bus 29 (aircon of non aircon) of Bus 510 (aircon). Ongeveer 16 THB.
Vanaf Chiang Mai kan je eenvoudig het vliegveld aflopen en dan aan de kant van de weg een Rode Songtaew aanhouden, afhankelijk van de bestemming kan je dan voor 20-30 THB naar je hotel toe per persoon.
Op dit moment rijdt tot half december de trein niet helemaal tot Chiang Mai, en gezien de staat van het spoor zou dit nog wel eens langer kunnen duren, nog een ontsporing kunnen ze niet gebruiken.
@UIO_AMSquote:Volgens mij heb je bij het vliegveld van Esmeraldas (Ecuador) bij de coördinaten noorderbreedte verwisseld met zuiderbreedte. Het vliegveld ligt op de kaart namelijk midden in het land, terwijl het toch echt aan de kust ligt (precies aan de andere kant van de evenaar).
De treinen gaan uiteindelijk wel weer rijden, maar het is wel verstandig om vooraf te informeren of en welke trein er eventueel rijdt.quote:
Ik heb deze vluchten samen gevonden voor ¤1.300 op cheaptickets.nlquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarvandaan: Perth
Wanneer: Tussen 1 april en 7 april
Waarnaartoe: Bangkok
Wanneer: Tussen 25 april en 30 april
Waarnaartoe: Amsterdam
Wanneer: tussen 20 mei en 29 mei
Waarnaartoe: Perth
Welke prijs al gevonden:
Perth - Bangkok: +/- 300 euro voor retour
Bangkok - Amsterdam: +/- 683 euro voor retour
Ik ben eigenlijk op zoek naar een ticket waarbij ik een tussenstop kan maken in Bangkok op weg naar Amsterdam, maar ik heb geen idee of deze tickets wel bestaan. Mocht dit niet mogelijk zijn lijkt bovenstaande oplossing het goedkoopste?
Dat klopt, is inderdaad een goedkopere optie. Ik had het verkeerd gelezen, had niet gezien dat er 'retour' achter stond.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef Gnittoo het volgende:
hartstikke leuk, maar die 2 retourtickets zijn wel een stuk goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |