Bijna helemaal, ik heb alleen het linkje naar het vorige deel nog in de startpost gezet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Katinkat het volgende:
Oh help, ik heb nog nooit een nieuw topic geopend, hopelijk heb ik het goed gedaan.
Wat mij een nette prijs lijkt voor een rechtstreekse vluchtquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
1. AMS
2. 14 of 15 maart a.s., voor ongeveer een week t/m de 22e of 23e
3. Chicago
4. Vliegtuig
5. Rechtstreeks, zo goedkoop mogelijk
6. Kayak.com, ongeveer 490-495€ retour.
Lijkt mij persoonlijk ook hoor, maar mocht iemand van een bepaalde aanbieding weten dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Thetallguy het volgende:
Laatste open vraag;
[..]
Wat mij een nette prijs lijkt voor een rechtstreekse vlucht
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:33 schreef Negentiendertig het volgende:
Iemand een idee?
Van Amsterdam naar Seattle (of beter nog, Pullman/Moscow Airport), via Belgie/Duitsland mag, mits aanzienlijk goedkoper.
Ergens rond de tweede week van october, vrij flexibel, voor een weekje.
Goedkoopste ticket dat ik heb gevonden (Kayak) kost ongeveer 1000€ met United/Delta/KLM. Hoop dat het wat goedkoper kan
Pullman/Moscow is zo te zien alleen met Alaska Airlines te bereiken vanaf Seattle. Dus kosten voor dat retourtje moet je er nog bij rekenen. Maar wat moet je daar? Ik was een paar jaar terug in Idaho en er viel nou niet bijster veel te beleven. Ja, je kan er slapen in een hond.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:33 schreef Negentiendertig het volgende:
Iemand een idee?
Van Amsterdam naar Seattle (of beter nog, Pullman/Moscow Airport), via Belgie/Duitsland mag, mits aanzienlijk goedkoper.
Ergens rond de tweede week van october, vrij flexibel, voor een weekje.
Goedkoopste ticket dat ik heb gevonden (Kayak) kost ongeveer 1000€ met United/Delta/KLM. Hoop dat het wat goedkoper kan
Vanwege de fallas zou ik niet denken dat het goedkoper wordt dan € 180.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:03 schreef revpolen het volgende:
6 personen. naar valencia ( fallas 2014 )
Data staat vast
15 maart tot 20 maart
ticket nog steeds tussen de 180,- en 400,- pp
zal het nog goedkoper worden? of toch maar boeken..
Ik weet dat WIZZ air een app heeft met een price alert. Verder is mij niets bekendquote:Op woensdag 18 september 2013 14:11 schreef xaban06 het volgende:
Zijn er websites waar je je vlucht kunt invullen en een gewenste prijs. Dat deze site iedere dag alle prijzen controleerd, zodra er een ticket/aanbieding is met de gewenste prijs, dat je hiervan een melding krijgt?
Wow, das de helft goedkoper dan wat ik vond! Hartstikke bedankt, ben blij dat het een stuk (wat zeg ik? De helft!) goedkoper kan. Gauw boeken, dusquote:Op woensdag 18 september 2013 10:14 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
via vliegtarieven.nl en anders een beetje met de data schuiven.
Klopt inderdaad, maar één airline die op Pullman/Moscow vliegt. Jammer, want zo'n retourje naar dat gat is verschrikkelijk duur in verhouding tot de vlucht van A'dam naar Seattle. Moet daar heen om een vriendin te verrassen, die woont daar in de buurt. En je hebt gelijk, er is niks te doen, maar ik ga dan ook niet om te sightseëen (sp?)quote:Op woensdag 18 september 2013 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pullman/Moscow is zo te zien alleen met Alaska Airlines te bereiken vanaf Seattle. Dus kosten voor dat retourtje moet je er nog bij rekenen. Maar wat moet je daar? Ik was een paar jaar terug in Idaho en er viel nou niet bijster veel te beleven. Ja, je kan er slapen in een hond..
Eventueel zou je met Delta naar Spokane kunnen vliegen. Dat is dichterbij dan Seattle. Via hun website kom ik op een prijs van $ 840 (€ 630).
Dat was inderdaad mijn dobbelsteentrip door de VS en Canada. Spokane zelf zijn we alleen langs gereden. We hebben toen overnacht in het nabij gelegen Coeur d'Alene aan het gelijknamige meer. Wel een leuk stadje.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Negentiendertig het volgende:
Klopt inderdaad, maar één airline die op Pullman/Moscow vliegt. Jammer, want zo'n retourje naar dat gat is verschrikkelijk duur in verhouding tot de vlucht van A'dam naar Seattle. Moet daar heen om een vriendin te verrassen, die woont daar in de buurt. En je hebt gelijk, er is niks te doen, maar ik ga dan ook niet om te sightseëen (sp?)Spokane is ook een optie, had ik zelf nog niet bedacht! Dank daarvoor!
Volgens mij heb ik jouw USA trip gevolgd hier op het forum, kan dat? Staat me zoiets bij iig, was leuk om mee te lezen
Ja, met die dobbelsteen was dat! Leuk hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn dobbelsteentrip door de VS en Canada. Spokane zelf zijn we alleen langs gereden. We hebben toen overnacht in het nabij gelegen Coeur d'Alene aan het gelijknamige meer. Wel een leuk stadje.
Wat je kan doen is vliegen op Spokane en daar een bus of zo pakken naar Moscow. Er gaat vast wel een Greyhound of iets dergelijks.
Edit:
Shuttle service
Bus om 17.15 van het vliegveld voor $ 24
Bus om 14.00 uur van het vliegveld voor $ 38
Busservice van Amtrak vanuit Spokane
Busservice van Greyhound vanuit Spokane (lijkt dezelfde als Amtrak)
AirBnB voor appartement?quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef maartend het volgende:
Kort vraagje, bijna off-topic.
Als ik een reis wil maken naar Corsica en daar appartement wil zoeken en autohuur en vlucht.
Waar kan ik dan het beste zoeken.
Meeste sites gaan over hoteld.
Jij wil nog naar Lissabon met vertrek binnen 3 weken en dan 6 dagen later terug en je vindt voor die afstand 175 euro duur.quote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef Greatmarked het volgende:
Ik wil in oktober naar Lissabon.
Heen: 16/10 of 17/10 (niet eerder of later)
Terug: 13/10 (kan niet anders)
Vliegen vanaf Amsterdam, Bremen of Groniningen
Ik kan niet onder de 175 euro vinden (via TAP en Easyjet).
Thanks. Ik zeg alleen toch helemaal niet dat 175 duur is? Ik denk alleen dat het goedkoper kan..quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Jij wil nog naar Lissabon met vertrek binnen 3 weken en dan 6 dagen later terug en je vindt voor die afstand 175 euro duur.
Dan moet je daarvan leren en voortaan een stuk eerder boeken voor deze relatief verre bestemming om een beetje goede prijzen te krijgen.
KLM, Transavia, TAP of Easyjet gaan deze vluchten echt niet meer goedkoper maken voor vertrek binnen een maand, daar is geen noodzaak voor. En ook de Lufthansagroep (Lufthansa en Swiss) zullen de vluchten met overstap niet echt goedkoper maken.
En voor deze afstand is dit tarief eigenlijk helemaal niet duur.
Wat is nu je vraag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:57 schreef Katinkat het volgende:
Via Ryanair Eindhoven naar Porto vliegen, kan voor 115,98 retour en dan treinen tussen deze steden. geen idee wat dat kost.Is wel een aardige rit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop