quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Had ik maar tissues.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
En te bedenken dat ik GTAV als tt wilde![]()
Ug, you've got issues
welke console?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
En te bedenken dat ik GTAV als tt wilde![]()
Ug, you've got issues
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het leven van een blanke is ook zwaar.
Plassen.quote:
Ik zei toch kusjes?quote:
en dan play ALLESquote:
GTAV is er voorlopig nog niet voor de next gen consoles.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zei toch kusjes?
[..]
en dan play ALLES
Nee maar die heb ik dan toch voor de xbox dus niet meer nodigquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
GTAV is er voorlopig nog niet voor de next gen consoles.
Beetje een domme vraag misschien, maar kan je nu ook slechter ruiken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijholtes opengemaakt want waren bijna volledig dichtgegroeid en nog iets van m'n neusvleugel weggehaald oid.
Nee beter juist aangezien m'n neus weer open isquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag misschien, maar kan je nu ook slechter ruiken?
Ah, beter dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee beter juist aangezien m'n neus weer open is.
jij ruikt met je neushaar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, beter dan.
Nee, ik dacht misschien hebben ze die neushaartjes aangetast bij het opereren, ofzo
Ja, ik bedoel die kleine haartjes. Die zorgen toch ook voor ruiken?quote:
neushaar is om de lucht te filteren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die kleine haartjes. Die zorgen toch ook voor ruiken?
Nu ben ik in de war
Maar als je die kleine haartjes wegbrand kan je ook niet meer ruiken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
neushaar is om de lucht te filteren.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je die kleine haartjes wegbrand kan je ook niet meer ruiken?
quote:Het reukzintuig bevindt zich boven in de neus.
We ruiken iets alleen als de stof vluchtig is en zodoende in onze neus komt. Hier komt het geurdeeltje bij de 'geurzenuw' hoog boven in onze neus. Het bedekt slechts een klein deel (5 cm2) van de binnenkant van de neus. Via de reukkernen wordt verbinding gemaakt met de reukcentra van de grote hersenen, waar de reukperceptie plaatsvindt en het limbische systeem, die de geur koppelt aan een emotionele beleving.
Jezusquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, beter dan.
Nee, ik dacht misschien hebben ze die neushaartjes aangetast bij het opereren, ofzo
Waarom is mij altijd al iets anders geleerd? Wtf.quote:
Ik zou teruggaan en eisen dat ze je de waarheid vertellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom is mij altijd al iets anders geleerd? Wtf.
Zelfs op school
Niet dat ik echt oplette op school
Je bent een paar duizend jaar te laat.quote:
Nee hoor, ik herhaal niet wat er gezegd word ik zeg enkel Jezusquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je bent een paar duizend jaar te laat.
Ja, en Jezus bestond een paar duizend jaar terug.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik herhaal niet wat er gezegd word ik zeg enkel Jezus.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar waar vind je die in de gewone wereld?
Dat je gewoon wakker wordt en kan zeggen "Schat, ik ga een puppy om een lantaarnpaal heen duwen" en dat ze zegt "Maar neem eerst een ontbijtkoek" en dat ik dan de Beasty Boys aanzet en haar nachtkastje ga berijden.
Dat zou ik gewoon fijn vinden. Iemand die het prima vind als ik 's nachts een beetje zaad in d'r neus drop, omdat die snapt dat ik op dat moment gewoon even wil weten hoeveel erin past. Of die wil kijken of ze zichzelf klaar kan maken met mijn oorlel.quote:
Romanticus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon fijn vinden. Iemand die het prima vind als ik 's nachts een beetje zaad in d'r neus drop, omdat die snapt dat ik op dat moment gewoon even wil weten hoeveel erin past. Of die wil kijken of ze zichzelf klaar kan maken met mijn oorlel.
Wat heb je gesnoven?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar waar vind je die in de gewone wereld?
Dat je gewoon wakker wordt en kan zeggen "Schat, ik ga een puppy om een lantaarnpaal heen duwen" en dat ze zegt "Maar neem eerst een ontbijtkoek" en dat ik dan de Beasty Boys aanzet en haar nachtkastje ga berijden.
Geloof ik niet in,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, en Jezus bestond een paar duizend jaar terug.
Thee met honing.quote:
Ik snap ik snap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon fijn vinden. Iemand die het prima vind als ik 's nachts een beetje zaad in d'r neus drop, omdat die snapt dat ik op dat moment gewoon even wil weten hoeveel erin past. Of die wil kijken of ze zichzelf klaar kan maken met mijn oorlel.
Ik krijg er wel een zacht keeltje van.quote:
Als het niet te heet is, nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.soepel enzo.
Jij snapt.quote:
Misschien met lauwe theequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.soepel enzo.
Je kan het ook gewoon drinken hequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een zacht keeltje van.
De echte genieter doet beiden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon drinken he
Nehquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De echte genieter doet beiden.
Daar hadden we het net over.quote:
Maar ik ga liever zelf in haar neus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze had ook banaan thee kunnen bedoelen.
Weet ik bro.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar ik ga liever zelf in haar neus.
Ik weet ook niet of ik het moet geloven.quote:
...quote:
de persoon schijnt in elk geval te hebben bestaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het moet geloven.
Ze zeggen vrijwel zeker te weten dat hij ooit heeft bestaan, naja, dat zou best kunnen, maar hij had in ieder geval geen magische krachten of w /e
Of misschien wel. Wie weet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat in de bus met zo'n dom wijf die haar hondjes in een kinderwagen deed (was echt een kinderwagen, stond erop.. babycare). Kinderwagen is 4x achterover gevallen door alle tassen eraan en die hondjes zaten al die tijd ook in die wagen. Op een gegeven moment vroeg ze of ik haar kon helpen dat ding overeind te zetten en toen heb ik maar eerlijk gezegd dat die honden kunnen lopen en dat mensen zoals haar geen honden verdienen.
Dafuq, de honden kunnen zelf lopen. Waarom zou je een hond als een baby behandelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat in de bus met zo'n dom wijf die haar hondjes in een kinderwagen deed (was echt een kinderwagen, stond erop.. babycare). Kinderwagen is 4x achterover gevallen door alle tassen eraan en die hondjes zaten al die tijd ook in die wagen. Op een gegeven moment vroeg ze of ik haar kon helpen dat ding overeind te zetten en toen heb ik maar eerlijk gezegd dat die honden kunnen lopen en dat mensen zoals haar geen honden verdienen.
Kinderwagen moet sowieso ingeklapt worden, chauffeur had haar dus gewoon kunnen weigeren en de bus uit kunnen zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ze geen kinderen heeft en kan krijgen.. Zie je wel vaker bij mensen die hun honden als kinderen behandelen. Wel erg triest en vooral zielig voor die hondjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dafuq, de honden kunnen zelf lopen. Waarom zou je een hond als een baby behandelen?![]()
Thanksquote:
Goed, tenminste als de regen voor half 6 stopt, het bezoek vanavond voor me wil koken en GTA5 in de brievenbus ligt.quote:
Opperbaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Alleen als er geen kind in het kinderwagen is. Als er een kind in zit is het veiliger voor het kind om in het kinderwagen te blijven zitten dan op schoot van mams of paps.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kinderwagen moet sowieso ingeklapt worden, chauffeur had haar dus gewoon kunnen weigeren en de bus uit kunnen zetten.
Ik ben te eerlijk geworden haha. Ik wou haar al vragen of die honden niet konden lopen maar toen begon ze zelf al tegen me te praten. Heb ook nog tegen die bejaarde gezegd dat ik dit echt niet vond kunnen. Die vrouw van de hondjes vond mij niet meer zo aardig volgens mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opperbaas
Mensen die durven te zeggen wat ze denken
Ik wou dat ik weer zo was, is helemaal uit me geslagen door iedereen
Wat doet ze allemaal? Klinkt best alcoholistisch..quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
En dan heb ik nog een klasgenootje van mn vorige opleiding die ik elke keer alleen door Emmen zie lopen. Tijdje terug leek ze helemaal de weg kwijt te zijn en ze heeft net gewoon anderhalf uur alleen op het zelfde bankje gezeten. Ik krijg met haar altijd medelijden als ik der zie.. Ze heeft volgens mij geen vrienden en zo heeft zo haar dingetjes. Maak me wel eens zorgen daarom.. Vooral omdat ze een tijdje terug helemaal de weg kwijt leek te zijn en toen herkende ze me mij ook niet (normaal herkent ze me altijd).
lijkt me meer andere drugs eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat doet ze allemaal? Klinkt best alcoholistisch..
Dat is psychologisch toch niet goed voor de hond(en)? Die gaat dan toch menselijk gedrag vertonen en is/zijn dan niet meer onder controle te houden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen kinderen heeft en kan krijgen.. Zie je wel vaker bij mensen die hun honden als kinderen behandelen. Wel erg triest en vooral zielig voor die hondjes
[..]
Thanks
Ja geen idee. Ik maak me daarom best wel zorgen.. Ze loopt telkens alleen door het centrum hier en ze zit dan ergens alleen of loopt alleen rondjes. Of ze kijkt me aan als een bang hert.. Dat laatste doet ze ook nog wel eens als ze mij ziet. Niet omdat ik haar iets heb aangedaan maar door iets in haar hoofd ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat doet ze allemaal? Klinkt best alcoholistisch..
Ik zat ook meer aan drugs te denken. A. was erbij toen ik haar tegenkwam toen ze de weg kwijt was (in haar hoofd he) en toen leek ze onder invloed te zijn van drugs volgens ons beidequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me meer andere drugs eigenlijk.
Goedzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk geworden haha. Ik wou haar al vragen of die honden niet konden lopen maar toen begon ze zelf al tegen me te praten. Heb ook nog tegen die bejaarde gezegd dat ik dit echt niet vond kunnen. Die vrouw van de hondjes vond mij niet meer zo aardig volgens mij
3x hopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, tenminste als de regen voor half 6 stopt, het bezoek vanavond voor me wil koken en GTA5 in de brievenbus ligt.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Of als je iemand voor de trein ziet springen of op de rails gaat staan en er komt een trein aan, dan ga je die gast maar gewoon van de rails afhelpen, ook al kan je zelf dood gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Of als je iemand voor de trein ziet springen of op de rails gaat staan en er komt een trein aan, dan ga je die gast maar gewoon van de rails afhelpen, ook al kan je zelf dood gaan.
Was ze zo vroeger niet dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik maak me daarom best wel zorgen.. Ze loopt telkens alleen door het centrum hier en ze zit dan ergens alleen of loopt alleen rondjes. Of ze kijkt me aan als een bang hert.. Dat laatste doet ze ook nog wel eens als ze mij ziet. Niet omdat ik haar iets heb aangedaan maar door iets in haar hoofd ofzo
jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:27 schreef Viro het volgende:
[..]
3x hopenIs er iets wat je wel zelf in de hand hebt?
quote:
Tuurlijk wel.quote:
Waarom dat dan? Jij gaf toch eerlijk je mening oid.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opperbaas
Mensen die durven te zeggen wat ze denken
Ik wou dat ik weer zo was, is helemaal uit me geslagen door iedereen
klinkt plausibel ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was ze zo vroeger niet dan?
Misschien heeft ze schizofrenie ofzo
waarom is dat zo tuurlijk? Ik zou dat namelijk nooit doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk wel.
Tenzij je zeker weet dat je echt dood gaat, maar als je een kans hebt dan moet je die kans nemen.
Ze was op school ook op haarzelf en had dan hele gesprekken met haar zelf, toen had ik het niet zo goed door hoe erg het was maar nu ik haar ook in het centrum zie telkens.. Ik krijg echt zo'n medelijden gevoel als ze langs me loopt of als ik haar ziequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was ze zo vroeger niet dan?
Misschien heeft ze schizofrenie ofzo
zo houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
Zou ik m'n haar wat lichter verven of zo houden?
Ook niet als het een pubermeisje ofzo is die nog een heel leven voor zich heeft die alleen in de war is door hormonen etc? Ik bedoel, er zijn vast veel mensen die d'r gaan missen, en als ze op de rails staat terwijl er nog geen trein aankomt en daar blijft staan, blijf je dan ook gewoon toekijken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom is dat zo tuurlijk? Ik zou dat namelijk nooit doen.
Ja. Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook niet als het een pubermeisje ofzo is die nog een heel leven voor zich heeft die alleen in de war is door hormonen etc? Ik bedoel, er zijn vast veel mensen die d'r gaan missen, en als ze op de rails staat terwijl er nog geen trein aankomt en daar blijft staan, blijf je dan ook gewoon toekijken?
Ja maar je weet toch, als een roddel als een lopend vuurtje door de school heen gaat dan worden er altijd dingen overdreven of veranderd in die roddel, zou me niks verbazen als het zo ook gingquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het moet geloven.
Ze zeggen vrijwel zeker te weten dat hij ooit heeft bestaan, naja, dat zou best kunnen, maar hij had in ieder geval geen magische krachten of w /e
Of misschien wel. Wie weet
Niet heel lullig maar je bent een beetje bleek (net zoals ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
met lichter haar lijk je minder bleek he.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet heel lullig maar je bent een beetje bleek (net zoals ik) dus beter zo houden of nog iets donkerder.
Nee nee neequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet heel lullig maar je bent een beetje bleek (net zoals ik) dus beter zo houden of nog iets donkerder.
Ik twijfel want vindt het saaiquote:
Beetje bleek is zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie voor je haar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfel want vindt het saai. Maar het is nu wel gezond dus om het te verneuken met verf is ook weer zó
ohquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Als je bleek bent moet je juist geen donker haar nemen.
+ met donker haar krijg je vaak een hard gezicht. Blond laat alles wat zachter overkomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
met lichter haar lijk je minder bleek he.
Ik heb m'n eigen haarproducten, doeiquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie voor je haar.
Serieus?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Amarantha het volgende:
En FL kijkt naar America's Next Top Model![]()
maar een zacht gezicht heb je al.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
+ met donker haar krijg je vaak een hard gezicht. Blond laat alles wat zachter overkomen.
Jajajajaja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Amarantha het volgende:
En FL kijkt naar America's Next Top ModelZou je toch denken dat je dat wel weet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Snow neem dreads. Net zulke bazendreads als Mur
lekker rustig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Mijn brein is gestopt met werken ofzo, ik weet het niet. Gebeurt niks mee.
Zou je toekijken?quote:
quote:
Ja maar datquote:
Kijk je ook naar Holland Next Top Model?quote:
Voelt onrustig op de een of andere manier.quote:
DIe hollandse is saaiquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Holland Next Top Model?
Dat kijken wij op maandag altijd, dan hebben we een avond waarin we bagger-TV kijken. Heerlijk afzeiken altijd.
Bleken is echt aids dus zo houden. Of highlightsquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
Mag je vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou en niks, vind het gewoon grappig.
soms stopt mijn brein voor een reboot. en zo'n momentje helemaal niets kan echt fijn zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voelt onrustig op de een of andere manier.
Hehe gaat je haar wel lekker van groeienquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Snow neem dreads. Net zulke bazendreads als Mur
Mja nu ik er over nadenk snap ik het wel. ik dacht eerst bleek haar op bleek gezicht ook nou niet echt bevorderend is voor je huidskleur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ja maar datwas meer bedoeld omdat ik er vanuit ging dat hij dan wel wist hoe het zat met haarkleur omdat ze daar altijd make-overs hebben
Is het buiten een stationsgebied? Dus in een weiland ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook niet als het een pubermeisje ofzo is die nog een heel leven voor zich heeft die alleen in de war is door hormonen etc? Ik bedoel, er zijn vast veel mensen die d'r gaan missen, en als ze op de rails staat terwijl er nog geen trein aankomt en daar blijft staan, blijf je dan ook gewoon toekijken?
Haha dat vind ik ook! In het topic van HNTM zeiden ze tegen me dat de Amerikaanse versie veel te veel reality is. Tja ik hou daar stiekem wel van haha. Ik vind alleen photoshoots en wedstrijden zoals de Nederlandse versie maar saaiquote:
nee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe gaat je haar wel lekker van groeien
ik weet waar dit heen gaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is het buiten een stationsgebied? Dus in een weiland ofzo?
Ik volg het al 17 seizoenen denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Keek het vroeger ook heel intensief, maar na seizoen 10 toch maar gekapt
Godverquote:
Hu je gaat 't dan toch niet meer stijlen, gezonder > geen afbreuk van haren > groei ?!?!. Of wat.quote:
Dat neppe Amerikaanse houd ik stiekem ook wel van jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat vind ik ook! In het topic van HNTM zeiden ze tegen me dat de Amerikaanse versie veel te veel reality is. Tja ik hou daar stiekem wel van haha. Ik vind alleen photoshoots en wedstrijden zoals de Nederlandse versie maar saai
Holyshitquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik volg het al 17 seizoenen denk ik
het gaat vilten, dus aan het begin zal het krimpen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hu je gaat 't dan toch niet meer stijlen, gezonder > geen afbreuk van haren > groei ?!?!. Of wat.
Het ligt er ook aan hoe ze eraan toe is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. lastig te voorspellen.
Nee gewoon een perron ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is het buiten een stationsgebied? Dus in een weiland ofzo?
Ik 19. Het eerste seizoen heb ik toen maar half gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik volg het al 17 seizoenen denk ik
Je kent niet de verkeersveiligheidsregels van voertuigen die je zelf niet bestuurt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen als er geen kind in het kinderwagen is. Als er een kind in zit is het veiliger voor het kind om in het kinderwagen te blijven zitten dan op schoot van mams of paps.
Nu vraag ik mij af waarom ik verkeersveiligheidsregels van voertuigen die ik zelf niet bestuur![]()
Masterchef vind ik niet leukquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat neppe Amerikaanse houd ik stiekem ook wel van jamasterchef us ook enz
Baas.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik 19. Het eerste seizoen heb ik toen maar half gezien.
Oh, jammer.quote:
Gelukkig dat dat langzaam aan in de mode wereld aan het veranderen is alleen wordt er nog steeds op veel plekken vrouwen zo behandeld dacht ik helaas.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Gisteren zat ik heel even HNTM te kijken totdat ze tegen een eng dun meisje zeiden dat ze moest afvallen en toen ben ik maar weer verder gaan zappen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat vilten, dus aan het begin zal het krimpen.
Haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik geef mijn zus de schuld. Mijn mannelijkheid waar ben je.
Bij Kitchen Nightmares vind ik de Amerikaanse te eentonig, dat is gewoon elke aflevering hetzelfde in een andere setting. De Britse is wat afwisselender.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat neppe Amerikaanse houd ik stiekem ook wel van jamasterchef us ook enz
je weet dat ik die van mij al 8 jaar heb he? als het sneller zou groeien dan normaal haar hing het nu tot mijn knieholtes.quote:
8 jaar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet dat ik die van mij al 8 jaar heb he? als het sneller zou groeien dan normaal haar hing het nu tot mijn knieholtes.
8 jaar wejo. Ik hou het maar bij naturalquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet dat ik die van mij al 8 jaar heb he? als het sneller zou groeien dan normaal haar hing het nu tot mijn knieholtes.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
Binnenkort gaan ze gefixed worden trouwens.
Die britse heeft helaas niet zoveel seizoenen maar had idd veel meer dat echte authentiekere. Geen spannende muziekjes eronder en gewoon echt recht voor zijn raap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij Kitchen Nightmares vind ik de Amerikaanse te eentonig, dat is gewoon elke aflevering hetzelfde in een andere setting. De Britse is wat afwisselender.
Er mag trouwens wel wat meer sexy in HNTM.
Lijkt me nogal een flinke klus dat allemaal te onderhouden, en is het niet zwaar qua gewicht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Modellen zijn vaak niet echt sexyquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij Kitchen Nightmares vind ik de Amerikaanse te eentonig, dat is gewoon elke aflevering hetzelfde in een andere setting. De Britse is wat afwisselender.
Er mag trouwens wel wat meer sexy in HNTM.
Ik ben niet echt het type voor dreads neequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed zo. Gaat heel raar staan bij jou denk ik, tenminste, ik ben je gewend zo.
ik ook soms ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
8 jaar?Vraag me nu ineens af hoe je eruit ziet zonder dreads
Ik laat het altijd onderhouden door chicks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een flinke klus dat allemaal te onderhouden, en is het niet zwaar qua gewicht?
Maak daar maar 'totaal niet' van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Modellen zijn vaak niet echt sexy
Voor je image ook niet beter gok ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type voor dreads nee
En daar was niet elke oplossing exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die britse heeft helaas niet zoveel seizoenen maar had idd veel meer dat echte authentiekere. Geen spannende muziekjes eronder en gewoon echt recht voor zijn raap.
Je zou prachtig zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type voor dreads nee
Ik zie niet veel verandering eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat langzaam aan in de mode wereld aan het veranderen is alleen wordt er nog steeds op veel plekken vrouwen zo behandeld dacht ik helaas.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat het altijd onderhouden door chicks.![]()
En ja, het is best zwaar. ik ken een aantal mensen die met kortere dreads al er een stuk afhaalden omdat het gewoon te zwaar werd.
quote:
Nee, jammer is dat. Die van HNTM zijn ook wel heel erg niet-sexy. Op een paar na. Maar de meeste van die meiden kunnen nog niet eens in de C&A gids model staan. Alleen die negerin en die kleine hebben wat modellerigs.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Modellen zijn vaak niet echt sexy
Maar het is wel om te kotsen. Zag ooit van die mode shows langskomen op TLC ofzo of andere zender en je ziet dan gewoon skeletten lopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie niet veel verandering eigenlijk.
Ik vind die Victoria secret modellen soms wel sexy. Al zouden ze er beter uitzien met 5/10 kilo extraquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maak daar maar 'totaal niet' van.
Welk imagequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor je image ook niet beter gok ik
Tanden die na verloop van tijd ook aangetast zijn door het kotsen en zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is wel om te kotsen. Zag ooit van die mode shows langskomen op TLC ofzo of andere zender en je ziet dan gewoon skeletten lopen![]()
moest lachen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik ook.Lijkt me vervelend wel, zo'n zwaar kapsel hebben.
Volgende keer als ze vragen of je naar de kapper bent geweest:
"Naar de kapper geweest?"
"Nee, ik heb haar laten komen. En daarna heeft ze me geknipt."
Humor!!!
Dat vind ik ook. Verschrikkelijk ook als een meid van 5 kg. zwaarder in die programma's 'een afschuwelijk zwijn' genoemd wordt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind die Victoria secret modellen soms wel sexy. Al zouden ze er beter uitzien met 5/10 kilo extra
#dreadsstrugglesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen.![]()
![]()
Nouja het is vooral naar met wassen, als het nat is weegt het zo'n 6 kilo.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is wel om te kotsen. Zag ooit van die mode shows langskomen op TLC ofzo of andere zender en je ziet dan gewoon skeletten lopen![]()
Blijkbaar loop ik hopeloos achter daarmee, maar goed dat is altijd zo na 7 jaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je kent niet de verkeersveiligheidsregels van voertuigen die je zelf niet bestuurt.Het kind moet uit de kinderwagen, de kinderwagen ingeklapt en het kind op schoot.
Klinkt raar, maar check de sites van busbedrijven er maar op na.
Ik ben eerlijk, soms ook te eerlijk. Mensen vinden het geweldig of haten het, ik zit er zelf niet mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk geworden haha. Ik wou haar al vragen of die honden niet konden lopen maar toen begon ze zelf al tegen me te praten. Heb ook nog tegen die bejaarde gezegd dat ik dit echt niet vond kunnen. Die vrouw van de hondjes vond mij niet meer zo aardig volgens mij
Lasagnequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaIk kan vanavond lasagna halen, dan maakt het niet uit wie de oven aanzet.
![]()
Was jij niet naar Qbase? of ben ik in de war met een ander?
Ik vind de modellen van HNTM wel knapper dan een doorsnee catwalk model, die hebben vaak een heel eng ingevallen hoofdquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Die van HNTM zijn ook wel heel erg niet-sexy. Op een paar na. Maar de meeste van die meiden kunnen nog niet eens in de C&A gids model staan. Alleen die negerin en die kleine hebben wat modellerigs.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen.![]()
![]()
Nouja het is vooral naar met wassen, als het nat is weegt het zo'n 6 kilo.
de keelklep die gewoon niet meer goed werkt, waardoor ze heel snel gal in hun keel krijgen, maar een uur per dag mogen bewegen enzo..quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tanden die na verloop van tijd ook aangetast zijn door het kotsen en zo.
Dat is toch een hij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij doet dit momenteel mee aan Expeditie Robinson
Zo fucking eng. Waar zijn haar boobies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was vroeger een manquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo fucking eng. Waar zijn haar boobies.
ieuw. overigens male to female toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die frikandel ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
Toen met HNTM zo'n meid 'dikke walrus' genoemd werd door die Bastiaan dikzak
Ja echt verschrikkelijk vind ik dat, je praat mensen gewoon een eetstoornis aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Verschrikkelijk ook als een meid van 5 kg. zwaarder in die programma's 'een afschuwelijk zwijn' genoemd wordt.
neh, wel bijna altijd een bij me, maar als het miezert maakt het niet zo uit. de structuur is nogal dicht, dus het werkt niet echt als een spons. Maar bij het wassen natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf.![]()
Je draagt dus altijd een paraplu?
Ik vind het ook lastig om er wat over te zeggen. Het is het een beetje allebei niet. Het grootste deel van de groep is als vrouw niet mooi. De meesten hebben niet echt rondingen, die het hadden zijn ook al weg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind de modellen van HNTM wel knapper dan een doorsnee catwalk model, die hebben vaak een heel eng ingevallen hoofd
Je bent er dan zo één die het dus wel wast begrijp ik?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, wel bijna altijd een bij me, maar als het miezert maakt het niet zo uit. de structuur is nogal dicht, dus het werkt niet echt als een spons. Maar bij het wassen natuurlijk wel.
Sowieso zijn die juryleden bijna altijd van die verzuurde dikke/lelijke mensen, die dan knappe meiden gaan afkraken echt om te kotsenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
Toen met HNTM zo'n meid 'dikke walrus' genoemd werd door die Bastiaan dikzak
Denk je dat ik anders mijn dreads kon laten fixen door chicks?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent er dan zo één die het dus wel wast begrijp ik?
'Uit een professioneel oogpunt toch?'quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso zijn die juryleden bijna altijd van die verzuurde dikke/lelijke mensen, die dan knappe meiden gaan afkraken echt om te kotsen
Zo'n enge spleet tussen de tanden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig om er wat over te zeggen. Het is het een beetje allebei niet. Het grootste deel van de groep is als vrouw niet mooi. De meesten hebben niet echt rondingen, die het hadden zijn ook al weg.
En die er als vrouw nog wel aardig uit zien, weet je gewoon van dat die het als model niet gaan halen. Die hebben te brede heupen, of een te normaal gezicht. Een model moet ook wel iets raars in d'r gezicht hebben, iets wat opvalt.
Ik vind de meesten echt niet mooi hoor. Wie vind jij dit jaar mooi dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de meiden van America's Next Top Model over het algemeen mooier.. Maar dit seizoen zijn de Nederlandse meiden mooier
Hehe, nice.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk je dat ik anders mijn dreads kon laten fixen door chicks?
Van de Nederlandse meiden? Nikki denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind de meesten echt niet mooi hoor. Wie vind jij dit jaar mooi dan?
Ja, dat hoort op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n enge spleet tussen de tanden bijvoorbeeld.
Die flipsessie van haar vond ik wel lachen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Anouk ook niet leukTyra is veel leuker met de meiden!
Stelletje hypocrieten zijn het, ben zo blij dat ik niet met mieden in 1 huis woon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso zijn die juryleden bijna altijd van die verzuurde dikke/lelijke mensen, die dan knappe meiden gaan afkraken echt om te kotsen
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat hoort op de een of andere manier.
Snap sowieso niet waarom zo'n dikkerd dan in de modescene zit om jonge, naieve meisjes tot op het bot af te kraken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
jullie kijken echt allemaal naar die programma's he?
Zelfde als die wandelende klodder aardappelpuree die altijd zit te masturberen op het koningshuis. Even zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom zo'n dikkerd dan in de modescene zit om jonge, naieve meisjes tot op het bot af te kraken.
Ja maar het is business, ja nou val zelf lekker af![]()
ranzige fatty
Nee, ik heb het een keer gezien en doe alsof ik er alles van weet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als die wandelende klodder aardappelpuree die altijd zit te masturberen op het koningshuis. Even zijn naam kwijt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik heb het een keer gezien en doe alsof ik er alles van weet.
Maar als topmodel is die echt kansloos. Daar heeft ze het uiterlijk niet voor. Misschien in een C&A catalogus of Dove-reclame ofzo. Maar met haar heupen kun je gewoon geen topmodel zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van de Nederlandse meiden? Nikki denk ik.
Pics?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van de Nederlandse meiden? Nikki denk ik.
Voor mij is het vooral de verslaving van series kijken. Dan kijk je een beetje van alles eigenlijkquote:
Nou ja, kun je tenminste wel een mooie vrouw zijn, dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als topmodel is die echt kansloos. Daar heeft ze het uiterlijk niet voor. Misschien in een C&A catalogus of Dove-reclame ofzo. Maar met haar heupen kun je gewoon geen topmodel zijn.
Ja. Ik zou ook liever een mooie vrouw dan een mooi topmodel zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, kun je tenminste wel een mooie vrouw zijn, dat scheelt.
Dat is die Nikki?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja. Ik zou ook liever een mooie vrouw dan een mooi topmodel zijn.
Deze vind ik ook nog wel mooi trouwens, maar die is weer te kort als topmodel.
[ afbeelding ]
Nee, dit is Daelorian. Of iets in die richting. Die auto van Back to the Future, maar dan met een andere spelling.quote:
Ik vond de winnares van 2009 wel mooi:quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig om er wat over te zeggen. Het is het een beetje allebei niet. Het grootste deel van de groep is als vrouw niet mooi. De meesten hebben niet echt rondingen, die het hadden zijn ook al weg.
En die er als vrouw nog wel aardig uit zien, weet je gewoon van dat die het als model niet gaan halen. Die hebben te brede heupen, of een te normaal gezicht. Een model moet ook wel iets raars in d'r gezicht hebben, iets wat opvalt.
En de rest is kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
- Goede Tijden Slechte Tijden
- America's Next Top Model
- Hollands Next Top Model
- Geordie Shore
- Je zal het maar zijn
- Barbie wilt rust in de tent
- Ik vertrek
- Red mijn vakantie
- Feuten
- Expeditie Robinson
- Spuiten en Slikken
- 3 op Reis
- Boer Zoekt Vrouw
- Liefs Uit
En ik vergeet vast nog wel iets. Dit kijk ik elke week momenteel
Shit.. DeLorean.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, dit is Daelorian. Of iets in die richting. Die auto van Back to the Future, maar dan met een andere spelling.
zou je dat echt willen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou met 1.60 nooit model kunnen worden![]()
![]()
* Snowbells pinkt traantje weg
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vond de winnares van 2009 wel mooi:
[ afbeelding ]
[ http://img29.imageshack.us/img29/3039/melissa7s.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja, maar zo schrijf je het dus niet.quote:
Je kan wel een mooie vrouw zijn. Dat wilde je horen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
![]()
Toepasselijke username.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan wel een mooie vrouw zijn. Dat wilde je horen?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
- Goede Tijden Slechte Tijden
- America's Next Top Model
- Hollands Next Top Model
- Geordie Shore
- Je zal het maar zijn
- Barbie wilt rust in de tent
- Ik vertrek
- Red mijn vakantie
- Feuten
- Expeditie Robinson
- Spuiten en Slikken
- 3 op Reis
- Boer Zoekt Vrouw
- Liefs Uit
En ik vergeet vast nog wel iets. Dit kijk ik elke week momenteel
Ja nee, dat zie je best vaak. Namen die eigenlijk 'normaal' zijn maar anders gespeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:55 schreef BaasBanaan het volgende:
Ja, maar zo schrijf je het dus niet.
Neequote:
Ik met mijn tieten nooitquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
![]()
New girl is als het goed is morgen weer te downloadenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Al kijk ik denk ik wel meer series per week als de zomerstop voorbij is
Hoort zo bij deze fotoshoot. Ze moesten springenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
waarom zien ze eruit alsof ze op het punt staan om op hun bek te gaan?
Ik sta alleen goed op foto's als ik niet doorheb dat er een foto genomen wordt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee! Ben wel benieuwd hoe ik eruit zou zien als ze echt een pro foto van me zouden maken. Maar ik zie er nooit uit op spontane 'hé kijk eens in de camera!' foto's of als ik geforceerd moet lachen
*klik*quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
waarom zien ze eruit alsof ze op het punt staan om op hun bek te gaan?
Dat ben ik al.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan wel een mooie vrouw zijn. Dat wilde je horen?
met zo'n hoofd ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
![]()
Ik heb ooit meegedaan aan een eindproject van een kennis die foto's moest maken van bijzondere typesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee! Ben wel benieuwd hoe ik eruit zou zien als ze echt een pro foto van me zouden maken. Maar ik zie er nooit uit op spontane 'hé kijk eens in de camera!' foto's of als ik geforceerd moet lachen
Alsof het zo erg isquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik met mijn tieten nooit
Daarmee wordt je een heel ander soort model.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik met mijn tieten nooit
Ik zou ook wel een keer een echte professionele shoot willenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarmee wordt je een heel ander soort model.
PICS.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegedaan aan een eindproject van een kennis die foto's moest maken van bijzondere typesWel de enige foto van mij die ik er wel goed uit vind zien.
Die is ook ziek dun hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Dat zijn geen modellen maar plankenAdriana Lima, dat is pas een model
![]()
http://img62.imageshack.us/img62/3205/castingcouch.jpg (copy/paste deze link)quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een keer een echte professionele shoot willen
Hehe, da's wel chill.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik sta alleen goed op foto's als ik niet doorheb dat er een foto genomen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |