#dreadsstrugglesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen.![]()
![]()
Nouja het is vooral naar met wassen, als het nat is weegt het zo'n 6 kilo.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is wel om te kotsen. Zag ooit van die mode shows langskomen op TLC ofzo of andere zender en je ziet dan gewoon skeletten lopen![]()
Blijkbaar loop ik hopeloos achter daarmee, maar goed dat is altijd zo na 7 jaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je kent niet de verkeersveiligheidsregels van voertuigen die je zelf niet bestuurt.Het kind moet uit de kinderwagen, de kinderwagen ingeklapt en het kind op schoot.
Klinkt raar, maar check de sites van busbedrijven er maar op na.
Ik ben eerlijk, soms ook te eerlijk. Mensen vinden het geweldig of haten het, ik zit er zelf niet mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk geworden haha. Ik wou haar al vragen of die honden niet konden lopen maar toen begon ze zelf al tegen me te praten. Heb ook nog tegen die bejaarde gezegd dat ik dit echt niet vond kunnen. Die vrouw van de hondjes vond mij niet meer zo aardig volgens mij
Lasagnequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaIk kan vanavond lasagna halen, dan maakt het niet uit wie de oven aanzet.
![]()
Was jij niet naar Qbase? of ben ik in de war met een ander?
Ik vind de modellen van HNTM wel knapper dan een doorsnee catwalk model, die hebben vaak een heel eng ingevallen hoofdquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Die van HNTM zijn ook wel heel erg niet-sexy. Op een paar na. Maar de meeste van die meiden kunnen nog niet eens in de C&A gids model staan. Alleen die negerin en die kleine hebben wat modellerigs.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen.![]()
![]()
Nouja het is vooral naar met wassen, als het nat is weegt het zo'n 6 kilo.
de keelklep die gewoon niet meer goed werkt, waardoor ze heel snel gal in hun keel krijgen, maar een uur per dag mogen bewegen enzo..quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tanden die na verloop van tijd ook aangetast zijn door het kotsen en zo.
Dat is toch een hij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij doet dit momenteel mee aan Expeditie Robinson
Zo fucking eng. Waar zijn haar boobies.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was vroeger een manquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo fucking eng. Waar zijn haar boobies.
ieuw. overigens male to female toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die frikandel ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
Toen met HNTM zo'n meid 'dikke walrus' genoemd werd door die Bastiaan dikzak
Ja echt verschrikkelijk vind ik dat, je praat mensen gewoon een eetstoornis aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Verschrikkelijk ook als een meid van 5 kg. zwaarder in die programma's 'een afschuwelijk zwijn' genoemd wordt.
neh, wel bijna altijd een bij me, maar als het miezert maakt het niet zo uit. de structuur is nogal dicht, dus het werkt niet echt als een spons. Maar bij het wassen natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf.![]()
Je draagt dus altijd een paraplu?
Ik vind het ook lastig om er wat over te zeggen. Het is het een beetje allebei niet. Het grootste deel van de groep is als vrouw niet mooi. De meesten hebben niet echt rondingen, die het hadden zijn ook al weg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind de modellen van HNTM wel knapper dan een doorsnee catwalk model, die hebben vaak een heel eng ingevallen hoofd
Je bent er dan zo één die het dus wel wast begrijp ik?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, wel bijna altijd een bij me, maar als het miezert maakt het niet zo uit. de structuur is nogal dicht, dus het werkt niet echt als een spons. Maar bij het wassen natuurlijk wel.
Sowieso zijn die juryleden bijna altijd van die verzuurde dikke/lelijke mensen, die dan knappe meiden gaan afkraken echt om te kotsenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
Toen met HNTM zo'n meid 'dikke walrus' genoemd werd door die Bastiaan dikzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |