Modellen zijn vaak niet echt sexyquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij Kitchen Nightmares vind ik de Amerikaanse te eentonig, dat is gewoon elke aflevering hetzelfde in een andere setting. De Britse is wat afwisselender.
Er mag trouwens wel wat meer sexy in HNTM.
Ik ben niet echt het type voor dreads neequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed zo. Gaat heel raar staan bij jou denk ik, tenminste, ik ben je gewend zo.
ik ook soms ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
8 jaar?Vraag me nu ineens af hoe je eruit ziet zonder dreads
Ik laat het altijd onderhouden door chicks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een flinke klus dat allemaal te onderhouden, en is het niet zwaar qua gewicht?
Maak daar maar 'totaal niet' van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Modellen zijn vaak niet echt sexy
Voor je image ook niet beter gok ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type voor dreads nee
En daar was niet elke oplossing exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die britse heeft helaas niet zoveel seizoenen maar had idd veel meer dat echte authentiekere. Geen spannende muziekjes eronder en gewoon echt recht voor zijn raap.
Je zou prachtig zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type voor dreads nee
Ik zie niet veel verandering eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat langzaam aan in de mode wereld aan het veranderen is alleen wordt er nog steeds op veel plekken vrouwen zo behandeld dacht ik helaas.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik laat het altijd onderhouden door chicks.![]()
En ja, het is best zwaar. ik ken een aantal mensen die met kortere dreads al er een stuk afhaalden omdat het gewoon te zwaar werd.
quote:
Nee, jammer is dat. Die van HNTM zijn ook wel heel erg niet-sexy. Op een paar na. Maar de meeste van die meiden kunnen nog niet eens in de C&A gids model staan. Alleen die negerin en die kleine hebben wat modellerigs.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Modellen zijn vaak niet echt sexy
Maar het is wel om te kotsen. Zag ooit van die mode shows langskomen op TLC ofzo of andere zender en je ziet dan gewoon skeletten lopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie niet veel verandering eigenlijk.
Ik vind die Victoria secret modellen soms wel sexy. Al zouden ze er beter uitzien met 5/10 kilo extraquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maak daar maar 'totaal niet' van.
Welk imagequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor je image ook niet beter gok ik
Tanden die na verloop van tijd ook aangetast zijn door het kotsen en zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is wel om te kotsen. Zag ooit van die mode shows langskomen op TLC ofzo of andere zender en je ziet dan gewoon skeletten lopen![]()
moest lachen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe ik ook.Lijkt me vervelend wel, zo'n zwaar kapsel hebben.
Volgende keer als ze vragen of je naar de kapper bent geweest:
"Naar de kapper geweest?"
"Nee, ik heb haar laten komen. En daarna heeft ze me geknipt."
Humor!!!
Dat vind ik ook. Verschrikkelijk ook als een meid van 5 kg. zwaarder in die programma's 'een afschuwelijk zwijn' genoemd wordt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind die Victoria secret modellen soms wel sexy. Al zouden ze er beter uitzien met 5/10 kilo extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |