Dat neppe Amerikaanse houd ik stiekem ook wel van jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat vind ik ook! In het topic van HNTM zeiden ze tegen me dat de Amerikaanse versie veel te veel reality is. Tja ik hou daar stiekem wel van haha. Ik vind alleen photoshoots en wedstrijden zoals de Nederlandse versie maar saai
Holyshitquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik volg het al 17 seizoenen denk ik
het gaat vilten, dus aan het begin zal het krimpen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hu je gaat 't dan toch niet meer stijlen, gezonder > geen afbreuk van haren > groei ?!?!. Of wat.
Het ligt er ook aan hoe ze eraan toe is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. lastig te voorspellen.
Nee gewoon een perron ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is het buiten een stationsgebied? Dus in een weiland ofzo?
Ik 19. Het eerste seizoen heb ik toen maar half gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik volg het al 17 seizoenen denk ik
Je kent niet de verkeersveiligheidsregels van voertuigen die je zelf niet bestuurt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen als er geen kind in het kinderwagen is. Als er een kind in zit is het veiliger voor het kind om in het kinderwagen te blijven zitten dan op schoot van mams of paps.
Nu vraag ik mij af waarom ik verkeersveiligheidsregels van voertuigen die ik zelf niet bestuur![]()
Masterchef vind ik niet leukquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat neppe Amerikaanse houd ik stiekem ook wel van jamasterchef us ook enz
Baas.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik 19. Het eerste seizoen heb ik toen maar half gezien.
Oh, jammer.quote:
Gelukkig dat dat langzaam aan in de mode wereld aan het veranderen is alleen wordt er nog steeds op veel plekken vrouwen zo behandeld dacht ik helaas.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Gisteren zat ik heel even HNTM te kijken totdat ze tegen een eng dun meisje zeiden dat ze moest afvallen en toen ben ik maar weer verder gaan zappen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat vilten, dus aan het begin zal het krimpen.
Haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik geef mijn zus de schuld. Mijn mannelijkheid waar ben je.
Bij Kitchen Nightmares vind ik de Amerikaanse te eentonig, dat is gewoon elke aflevering hetzelfde in een andere setting. De Britse is wat afwisselender.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat neppe Amerikaanse houd ik stiekem ook wel van jamasterchef us ook enz
je weet dat ik die van mij al 8 jaar heb he? als het sneller zou groeien dan normaal haar hing het nu tot mijn knieholtes.quote:
8 jaar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet dat ik die van mij al 8 jaar heb he? als het sneller zou groeien dan normaal haar hing het nu tot mijn knieholtes.
8 jaar wejo. Ik hou het maar bij naturalquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet dat ik die van mij al 8 jaar heb he? als het sneller zou groeien dan normaal haar hing het nu tot mijn knieholtes.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
Binnenkort gaan ze gefixed worden trouwens.
Die britse heeft helaas niet zoveel seizoenen maar had idd veel meer dat echte authentiekere. Geen spannende muziekjes eronder en gewoon echt recht voor zijn raap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij Kitchen Nightmares vind ik de Amerikaanse te eentonig, dat is gewoon elke aflevering hetzelfde in een andere setting. De Britse is wat afwisselender.
Er mag trouwens wel wat meer sexy in HNTM.
Lijkt me nogal een flinke klus dat allemaal te onderhouden, en is het niet zwaar qua gewicht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |