quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Snow neem dreads. Net zulke bazendreads als Mur
lekker rustig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Mijn brein is gestopt met werken ofzo, ik weet het niet. Gebeurt niks mee.
Zou je toekijken?quote:
quote:
Ja maar datquote:
Kijk je ook naar Holland Next Top Model?quote:
Voelt onrustig op de een of andere manier.quote:
DIe hollandse is saaiquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Holland Next Top Model?
Dat kijken wij op maandag altijd, dan hebben we een avond waarin we bagger-TV kijken. Heerlijk afzeiken altijd.
Bleken is echt aids dus zo houden. Of highlightsquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
Zou ik m'n haar wat lichter verven of zo houden?
Mag je vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou en niks, vind het gewoon grappig.
soms stopt mijn brein voor een reboot. en zo'n momentje helemaal niets kan echt fijn zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voelt onrustig op de een of andere manier.
Hehe gaat je haar wel lekker van groeienquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Snow neem dreads. Net zulke bazendreads als Mur
Mja nu ik er over nadenk snap ik het wel. ik dacht eerst bleek haar op bleek gezicht ook nou niet echt bevorderend is voor je huidskleur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ja maar datwas meer bedoeld omdat ik er vanuit ging dat hij dan wel wist hoe het zat met haarkleur omdat ze daar altijd make-overs hebben
Is het buiten een stationsgebied? Dus in een weiland ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook niet als het een pubermeisje ofzo is die nog een heel leven voor zich heeft die alleen in de war is door hormonen etc? Ik bedoel, er zijn vast veel mensen die d'r gaan missen, en als ze op de rails staat terwijl er nog geen trein aankomt en daar blijft staan, blijf je dan ook gewoon toekijken?
Haha dat vind ik ook! In het topic van HNTM zeiden ze tegen me dat de Amerikaanse versie veel te veel reality is. Tja ik hou daar stiekem wel van haha. Ik vind alleen photoshoots en wedstrijden zoals de Nederlandse versie maar saaiquote:
nee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe gaat je haar wel lekker van groeien
ik weet waar dit heen gaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is het buiten een stationsgebied? Dus in een weiland ofzo?
Ik volg het al 17 seizoenen denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Keek het vroeger ook heel intensief, maar na seizoen 10 toch maar gekapt
Godverquote:
Hu je gaat 't dan toch niet meer stijlen, gezonder > geen afbreuk van haren > groei ?!?!. Of wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |