...quote:
de persoon schijnt in elk geval te hebben bestaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het moet geloven.
Ze zeggen vrijwel zeker te weten dat hij ooit heeft bestaan, naja, dat zou best kunnen, maar hij had in ieder geval geen magische krachten of w /e
Of misschien wel. Wie weet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat in de bus met zo'n dom wijf die haar hondjes in een kinderwagen deed (was echt een kinderwagen, stond erop.. babycare). Kinderwagen is 4x achterover gevallen door alle tassen eraan en die hondjes zaten al die tijd ook in die wagen. Op een gegeven moment vroeg ze of ik haar kon helpen dat ding overeind te zetten en toen heb ik maar eerlijk gezegd dat die honden kunnen lopen en dat mensen zoals haar geen honden verdienen.
Dafuq, de honden kunnen zelf lopen. Waarom zou je een hond als een baby behandelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat in de bus met zo'n dom wijf die haar hondjes in een kinderwagen deed (was echt een kinderwagen, stond erop.. babycare). Kinderwagen is 4x achterover gevallen door alle tassen eraan en die hondjes zaten al die tijd ook in die wagen. Op een gegeven moment vroeg ze of ik haar kon helpen dat ding overeind te zetten en toen heb ik maar eerlijk gezegd dat die honden kunnen lopen en dat mensen zoals haar geen honden verdienen.
Kinderwagen moet sowieso ingeklapt worden, chauffeur had haar dus gewoon kunnen weigeren en de bus uit kunnen zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ze geen kinderen heeft en kan krijgen.. Zie je wel vaker bij mensen die hun honden als kinderen behandelen. Wel erg triest en vooral zielig voor die hondjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dafuq, de honden kunnen zelf lopen. Waarom zou je een hond als een baby behandelen?![]()
Thanksquote:
Goed, tenminste als de regen voor half 6 stopt, het bezoek vanavond voor me wil koken en GTA5 in de brievenbus ligt.quote:
Opperbaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Alleen als er geen kind in het kinderwagen is. Als er een kind in zit is het veiliger voor het kind om in het kinderwagen te blijven zitten dan op schoot van mams of paps.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kinderwagen moet sowieso ingeklapt worden, chauffeur had haar dus gewoon kunnen weigeren en de bus uit kunnen zetten.
Ik ben te eerlijk geworden haha. Ik wou haar al vragen of die honden niet konden lopen maar toen begon ze zelf al tegen me te praten. Heb ook nog tegen die bejaarde gezegd dat ik dit echt niet vond kunnen. Die vrouw van de hondjes vond mij niet meer zo aardig volgens mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Opperbaas
Mensen die durven te zeggen wat ze denken
Ik wou dat ik weer zo was, is helemaal uit me geslagen door iedereen
Wat doet ze allemaal? Klinkt best alcoholistisch..quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
En dan heb ik nog een klasgenootje van mn vorige opleiding die ik elke keer alleen door Emmen zie lopen. Tijdje terug leek ze helemaal de weg kwijt te zijn en ze heeft net gewoon anderhalf uur alleen op het zelfde bankje gezeten. Ik krijg met haar altijd medelijden als ik der zie.. Ze heeft volgens mij geen vrienden en zo heeft zo haar dingetjes. Maak me wel eens zorgen daarom.. Vooral omdat ze een tijdje terug helemaal de weg kwijt leek te zijn en toen herkende ze me mij ook niet (normaal herkent ze me altijd).
lijkt me meer andere drugs eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat doet ze allemaal? Klinkt best alcoholistisch..
Dat is psychologisch toch niet goed voor de hond(en)? Die gaat dan toch menselijk gedrag vertonen en is/zijn dan niet meer onder controle te houden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen kinderen heeft en kan krijgen.. Zie je wel vaker bij mensen die hun honden als kinderen behandelen. Wel erg triest en vooral zielig voor die hondjes
[..]
Thanks
Ja geen idee. Ik maak me daarom best wel zorgen.. Ze loopt telkens alleen door het centrum hier en ze zit dan ergens alleen of loopt alleen rondjes. Of ze kijkt me aan als een bang hert.. Dat laatste doet ze ook nog wel eens als ze mij ziet. Niet omdat ik haar iets heb aangedaan maar door iets in haar hoofd ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat doet ze allemaal? Klinkt best alcoholistisch..
Ik zat ook meer aan drugs te denken. A. was erbij toen ik haar tegenkwam toen ze de weg kwijt was (in haar hoofd he) en toen leek ze onder invloed te zijn van drugs volgens ons beidequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me meer andere drugs eigenlijk.
Goedzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk geworden haha. Ik wou haar al vragen of die honden niet konden lopen maar toen begon ze zelf al tegen me te praten. Heb ook nog tegen die bejaarde gezegd dat ik dit echt niet vond kunnen. Die vrouw van de hondjes vond mij niet meer zo aardig volgens mij
3x hopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, tenminste als de regen voor half 6 stopt, het bezoek vanavond voor me wil koken en GTA5 in de brievenbus ligt.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Of als je iemand voor de trein ziet springen of op de rails gaat staan en er komt een trein aan, dan ga je die gast maar gewoon van de rails afhelpen, ook al kan je zelf dood gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Of als je iemand voor de trein ziet springen of op de rails gaat staan en er komt een trein aan, dan ga je die gast maar gewoon van de rails afhelpen, ook al kan je zelf dood gaan.
Was ze zo vroeger niet dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik maak me daarom best wel zorgen.. Ze loopt telkens alleen door het centrum hier en ze zit dan ergens alleen of loopt alleen rondjes. Of ze kijkt me aan als een bang hert.. Dat laatste doet ze ook nog wel eens als ze mij ziet. Niet omdat ik haar iets heb aangedaan maar door iets in haar hoofd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |