Wat heb je gesnoven?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar waar vind je die in de gewone wereld?
Dat je gewoon wakker wordt en kan zeggen "Schat, ik ga een puppy om een lantaarnpaal heen duwen" en dat ze zegt "Maar neem eerst een ontbijtkoek" en dat ik dan de Beasty Boys aanzet en haar nachtkastje ga berijden.
Geloof ik niet in,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, en Jezus bestond een paar duizend jaar terug.
Thee met honing.quote:
Ik snap ik snap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon fijn vinden. Iemand die het prima vind als ik 's nachts een beetje zaad in d'r neus drop, omdat die snapt dat ik op dat moment gewoon even wil weten hoeveel erin past. Of die wil kijken of ze zichzelf klaar kan maken met mijn oorlel.
Ik krijg er wel een zacht keeltje van.quote:
Als het niet te heet is, nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.soepel enzo.
Jij snapt.quote:
Misschien met lauwe theequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.soepel enzo.
Je kan het ook gewoon drinken hequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een zacht keeltje van.
De echte genieter doet beiden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon drinken he
Nehquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De echte genieter doet beiden.
Daar hadden we het net over.quote:
Maar ik ga liever zelf in haar neus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze had ook banaan thee kunnen bedoelen.
Weet ik bro.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar ik ga liever zelf in haar neus.
Ik weet ook niet of ik het moet geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |