quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Had ik maar tissues.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
En te bedenken dat ik GTAV als tt wilde![]()
Ug, you've got issues
welke console?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
En te bedenken dat ik GTAV als tt wilde![]()
Ug, you've got issues
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het leven van een blanke is ook zwaar.
Plassen.quote:
Ik zei toch kusjes?quote:
en dan play ALLESquote:
GTAV is er voorlopig nog niet voor de next gen consoles.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zei toch kusjes?
[..]
en dan play ALLES
Nee maar die heb ik dan toch voor de xbox dus niet meer nodigquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
GTAV is er voorlopig nog niet voor de next gen consoles.
Beetje een domme vraag misschien, maar kan je nu ook slechter ruiken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijholtes opengemaakt want waren bijna volledig dichtgegroeid en nog iets van m'n neusvleugel weggehaald oid.
Nee beter juist aangezien m'n neus weer open isquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag misschien, maar kan je nu ook slechter ruiken?
Ah, beter dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee beter juist aangezien m'n neus weer open is.
jij ruikt met je neushaar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, beter dan.
Nee, ik dacht misschien hebben ze die neushaartjes aangetast bij het opereren, ofzo
Ja, ik bedoel die kleine haartjes. Die zorgen toch ook voor ruiken?quote:
neushaar is om de lucht te filteren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die kleine haartjes. Die zorgen toch ook voor ruiken?
Nu ben ik in de war
Maar als je die kleine haartjes wegbrand kan je ook niet meer ruiken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
neushaar is om de lucht te filteren.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je die kleine haartjes wegbrand kan je ook niet meer ruiken?
quote:Het reukzintuig bevindt zich boven in de neus.
We ruiken iets alleen als de stof vluchtig is en zodoende in onze neus komt. Hier komt het geurdeeltje bij de 'geurzenuw' hoog boven in onze neus. Het bedekt slechts een klein deel (5 cm2) van de binnenkant van de neus. Via de reukkernen wordt verbinding gemaakt met de reukcentra van de grote hersenen, waar de reukperceptie plaatsvindt en het limbische systeem, die de geur koppelt aan een emotionele beleving.
Jezusquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, beter dan.
Nee, ik dacht misschien hebben ze die neushaartjes aangetast bij het opereren, ofzo
Waarom is mij altijd al iets anders geleerd? Wtf.quote:
Ik zou teruggaan en eisen dat ze je de waarheid vertellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom is mij altijd al iets anders geleerd? Wtf.
Zelfs op school
Niet dat ik echt oplette op school
Je bent een paar duizend jaar te laat.quote:
Nee hoor, ik herhaal niet wat er gezegd word ik zeg enkel Jezusquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je bent een paar duizend jaar te laat.
Ja, en Jezus bestond een paar duizend jaar terug.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik herhaal niet wat er gezegd word ik zeg enkel Jezus.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar waar vind je die in de gewone wereld?
Dat je gewoon wakker wordt en kan zeggen "Schat, ik ga een puppy om een lantaarnpaal heen duwen" en dat ze zegt "Maar neem eerst een ontbijtkoek" en dat ik dan de Beasty Boys aanzet en haar nachtkastje ga berijden.
Dat zou ik gewoon fijn vinden. Iemand die het prima vind als ik 's nachts een beetje zaad in d'r neus drop, omdat die snapt dat ik op dat moment gewoon even wil weten hoeveel erin past. Of die wil kijken of ze zichzelf klaar kan maken met mijn oorlel.quote:
Romanticus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon fijn vinden. Iemand die het prima vind als ik 's nachts een beetje zaad in d'r neus drop, omdat die snapt dat ik op dat moment gewoon even wil weten hoeveel erin past. Of die wil kijken of ze zichzelf klaar kan maken met mijn oorlel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |