SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Ik heb een geduldig PC hart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fisepoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik van vorige week ook nogquote:Op maandag 16 september 2013 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog kijken
Dit is gewoon raar :l![]()
... laat ik het zo zeggen, mijn onderbroek is zeikenat, mijn kamer stinkt naar stront, en ik heb een gasmasker op. Geen zorgen hoor, Ik ga ruftend naar de winkel. Extra ruimte.quote:
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Morgen van 8 tot 3 naar school, langste schooldag ooit...Maar als ik thuiskom kan ik meteen beginnen.
![]()
![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat was het idee. Ligt de site bij jullie ook plat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat ik vast even mijn social club wachtwoord gaan resetten..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
nope, nergens last van.quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was het idee. Ligt de site bij jullie ook plat?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
... laat ik het zo zeggen, mijn onderbroek is zeikenat, mijn kamer stinkt naar stront, en ik heb een gasmasker op. Geen zorgen hoor, Ik ga ruftend naar de winkel. Extra ruimte.
Moderator DIG
Hoe laat denken jullie dat BOL zal bezorgen morgen? Dan zorg ik dat ik niet wakker wordt voor die tijd.![]()
Had direct reactie van Coolblue, DM teruggestuurd en mijn bestelling word morgen bezorgd!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UI Made bij VanilleKwark.![]()
110 halen we gewoon
Moderator DIG
Fotoquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen broDit is gewoon raar :l![]()
Je wordt geplayed @ midnight release. Opzekerquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nu al 0_o ...quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen broISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef RingBewoner het volgende:
Had direct reactie van Coolblue, DM teruggestuurd en mijn bestelling word morgen bezorgd!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ga ff in Eindhoven kijken bij de Media Markt, gewoon puur om te kijken, want krijg morgen me CE van Bol.com . Nog nooit een nachtrelease mee gemaakt, misschien dat ik wel wat foto's/filmpjes schiet![]()
![]()
Goed bezig sma' tje!quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Rond middennacht. De rest hangt van postnl afquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe laat denken jullie dat BOL zal bezorgen morgen? Dan zorg ik dat ik niet wakker wordt voor die tijd."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vanaf twaalf uur gaat dit topic dood. Is iedereen gamen.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
die TT's worden ook steeds slechterAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Opeens start Gta 5 en is het ineens Gta 1 dat zou wel echt blunder wezen
Maar oke lol. Snel breakingbad kijken nu als het zo'n goeie aflevering is!
De vorige aflevering had nogal wat weg van the A-TeamHaha gay!![]()
Behalve de mensen die hem morgen gewoon krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef exile79 het volgende:
Vanaf twaalf uur gaat dit topic dood. Is iedereen gamen.![]()
Als meisje naar de nachtrelease van een spelletje..quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro
Veel succes ;')![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Behalve de mensen die hem morgen gewoon krijgenHaha gay!![]()
oohh stuur mij dat filmpje, dat wil ik zien1quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Row-1 het volgende:
Ik ga ff in Eindhoven kijken bij de Media Markt, gewoon puur om te kijken, want krijg morgen me CE van Bol.com . Nog nooit een nachtrelease mee gemaakt, misschien dat ik wel wat foto's/filmpjes schiet![]()
Deze aflevering is epic, srs.quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef SchavuitPiet het volgende:
Opeens start Gta 5 en is het ineens Gta 1 dat zou wel echt blunder wezen
Maar oke lol. Snel breakingbad kijken nu als het zo'n goeie aflevering is!
De vorige aflevering had nogal wat weg van the A-TeamIf not now, then when.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
1000 halen we nog wel met dit tempo.
Moderator DIG
ik heb nog steeds geen enkele aflevering van breaking bad gezienHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Volgens Google ben je dan een Bro Hoe.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro![]()
![]()
foto's van die tjappies die nu in de regen staan voor een nog dichte deur svpAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Goede link leg je hier.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef byah het volgende:
[..]
Spel kan alleen maar tegenvallen dus.![]()
![]()
Reviewsites die een 10 geven doen dat meestal omdat een ander dat ook doet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tweakers gaf een 9,5. Wat een paupers.
De game is een 10 ja , maar sommige sites geven het om de verkeerde redenenRED ONS HENNIEGOD![]()
er was ook een site die m een 7 gafquote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tweakers gaf een 9,5. Wat een paupers.____!
Moderator DIG
Je weet niet wat je mist!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Ironisch het volgende:
ik heb nog steeds geen enkele aflevering van breaking bad gezienUI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als meisje naar de nachtrelease van een spelletje..
Veel succes ;')Haha gay!![]()
Ben 2 weken terug begonnen met Seizoen 1.quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Ironisch het volgende:
ik heb nog steeds geen enkele aflevering van breaking bad gezien
Zit nu op seizoen 5, ep 3. Even inhaalslag maken en dan samen met de rest aflevering 16 kijken
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik zet zo op Instagram jweetochquote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef JessedeK het volgende:
foto's van die tjappies die nu in de regen staan voor een nog dichte deur svp![]()
ik ben vooral opgeluchtquote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste keer dat ik zo blij was niet herinneren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?Kindness![]()
Ja de reguliere shitquote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
godverdomme gakekings is nu al op MTV!!!!!!!!!!!Dit is gewoon raar :l![]()
Wat.quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
er was ook een site die m een 7 gaf____!
If not now, then when.![]()
Beter dan Dexter??quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ben 2 weken terug begonnen met Seizoen 1.
Zit nu op seizoen 5, ep 3. Even inhaalslag maken en dan samen met de rest aflevering 16 kijken![]()
De directeur van bol.com heeft hem net persoonlijk bezorgd bij mij thuisquote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef PSV1990- het volgende:
Iemand al een mail gekregen van BOL![]()
RUN BITCH, RUUUUUUUUUUUUUUUUNNN! hahhaahahquote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef PowerPants het volgende:
mijn plan, in en out en geen oogcontact met mensen.![]()
![]()
word je gewoon bang vanquote:
Moderator DIG
Wat is deze?quote:
ze zijn fucking nice.![]()
Daar ben ik ook net mee begonnen. Heb alleen besloten pas verder te gaan als BB volledig is afgelopen.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
No way, kom eens heel gauw naar Android.quote:Rockstar releases GTAV app
September 16, 2013 7:22AM PDT
Eddie Makuch
By Eddie Makuch, News Editor
Free iFruit app hits iTunes, allows users to stay up to date with Grand Theft Auto V news, train Franklin's dog Chop, and customize cars.
Rockstar Games today released an iOS app called Grand Theft Auto: iFruit, which taps into Grand Theft Auto V to "further postpone the need for real social interaction."
The app features GTAV news, connectivity with the Rockstar Games Social Club and LifeInvader, and also lets users launch other Rockstar Games apps.
In addition, the iFruit app taps into Los Santos Customs, allowing users to customize their in-game vehicle by tinkering with paint jobs, window tints, and suspension, among other features. Users can also create and reserve custom license plates for GTAV and Grand Theft Auto Online using the app.
The iFruit app also allows users to train GTAV protagonist Franklin's Rottweiler dog, Chop, through a feature called "Chop the Dog." Users can pet him, feed him, play fetch, and teach him tricks using the app.
Spending time with Chop using the app will be reflected in GTAV. Chop will be more helpful and responsive to Franklin and will perform tricks if properly trained using the app. Chop will also sniff out desirable items on walks if players train him using the app.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
wwe 14 is trouwens ook tof
sorry g'sAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik wil er ook bijquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen broFlesje bier![]()
Komt, is op twitter al bevestigd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
No way, kom eens heel gauw naar Android.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Nee geen mail, maar heb ff ingelogd bij Mijn Pakket op de site van PostNL, en daar staat het pakketje al wel aangemeld, krijg em morgen tussen 11 en 3quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef PSV1990- het volgende:
Iemand al een mail van BOL gekregen ?![]()
![]()
eh als ik dadelijk in de auto stap he, moeten jullie wel even stoppen met posten anders houd ik het nooit bij en ik ga het dadelijk neit allemaal teruglezen, dus belangrijke zaken, quote mij even bro's!![]()
![]()
![]()
Meestal verzend Coolblue ook om 12 uur , maar ik was echt bang dat ze het niet aankonden vanwege de grote vraag naar het spelquote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. Meer dan ik durf toe te geven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Link dan tenminste nog mijn filmpje, de ondertitels doen t m![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Komt past na 11 uur, zoals altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef PSV1990- het volgende:
Iemand al een mail van BOL gekregen ?![]()
GAM / [GTA V] #1: The verdictsquote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
No way, kom eens heel gauw naar Android.![]()
Jongens! Als maker van de legendarische Midnight Release Bro's wil ik dat jullie nu deze bro een van ons maken. Zet hem op de lijst.quote:![]()
Klare taal.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef kristalhelder het volgende:
Paupers hier
Ik haal morgen wel op PS3They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?
![]()
Kindness![]()
Hoe weet je dat nummer dan?quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nee geen mail, maar heb ff ingelogd bij Mijn Pakket op de site van PostNL, en daar staat het pakketje al wel aangemeld, krijg em morgen tussen 11 en 3![]()
Straalverbinding.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?
![]()
![]()
![]()
TinyPicquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
![]()
![]()
rustig blijven G, nog maar een kwartiertjequote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef Roemeen013 het volgende:
Dat ze eens opschieten met GTA V.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Wanneer heb je besteld? Ik 31-08. Als je daarvoor zit dan zit het vast wel goed.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal verzend Coolblue ook om 12 uur , maar ik was echt bang dat ze het niet aankonden vanwege de grote vraag naar het spelUI Made bij VanilleKwark.![]()
http://imgur.com/ werkt ook super vanaf mobiel.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
JdJe hebt zo'n upload app geloof ik?quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Dit is gewoon raar :l![]()
kut, t was nog na een edit ookquote:
Moderator DIG
20-8 dus ik denk ook welquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld? Ik 31-08. Als je daarvoor zit dan zit het vast wel goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hou het niet meer G, ik zet zo kowed rwina als ze niet opschieten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef JessedeK het volgende:
[..]
rustig blijven G, nog maar een kwartiertje![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
doe aub die van het is de schuld van de rabobank!![]()
![]()
![]()
Die naast m zit is al gestoptquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef PowerPants het volgende:
Die Boris is ook fokking mager geworden, Maar heb dan ook al 2 jaar geen GK gekeken.Dit is gewoon raar :l![]()
GTA V special gamekingsquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
hoezo nog maar een kwartjeirje?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Iddquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef PowerPants het volgende:
Die Boris is ook fokking mager geworden, Maar heb dan ook al 2 jaar geen GK gekeken.
wtf is er met hem gebeurd![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
doe aub die van het is de schuld van de rabobank!![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan gebeuren. Goed dat je je fout inziet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kut, t was nog na een edit ook![]()
Ahh ok , waar staat de doorverwijzing link naar PostNL?quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nee geen mail, maar heb ff ingelogd bij Mijn Pakket op de site van PostNL, en daar staat het pakketje al wel aangemeld, krijg em morgen tussen 11 en 3![]()
Ja wil ik ook wel zien! autisten, maak allemaal een fotootje en laat zien hoe jullie wachten op een game!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mensen die in de kou en regen bij de nachtrelease staan: stuur eens een foto![]()
![]()
![]()
Vanavond bij Saturn Groningen kijken met vriend van mij. Eens kijken hoe een lange rij daar staat.
Ben benieuwd.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Maak wel foto van Saturn Groningen straks.quote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Ja wil ik ook wel zien! autisten maakt allemaal een fotootje en laat zien hoe jullie wachten op een gameUI Made bij VanilleKwark.![]()
is er alquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
straks een centraal topic voor online usernames voor te gamen!!
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
jij hebt een ps3 btw ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
straks een centraal topic voor online usernames voor te gamen!!![]()
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
straks een centraal topic voor online usernames voor te gamen!!If not now, then when.![]()
Dadelijk ook die kant opquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
Vanavond bij Saturn Groningen kijken met vriend van mij. Eens kijken hoe een lange rij daar staat.
Ben benieuwd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hier is het gewoon droog hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er hier mensen echt naar de nachtrelease met dit schijtweer?Tics van je petten.![]()
ja met de auto en een parapluquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er hier mensen echt naar de nachtrelease met dit schijtweer?
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
straks een centraal topic voor online usernames voor te gamen!!![]()
Ja!quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er hier mensen echt naar de nachtrelease met dit schijtweer?![]()
Hoe bedoel je? Ik heb nog helemaal niks van Bol gehoord he? Heb het gewoon zelf gechecked, ik had al een account bij Mijn Pakket van PostNL, dus ik dacht laat ik dat eens checken, en toen stond het erquote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ahh ok , waar staat de doorverwijzing link naar PostNL?![]()
![]()
kom wel kwart over aankakken eerst GK kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe laat gaan jullie naar die nachtrelease?![]()
Al lag er een meter sneeuw.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er hier mensen echt naar de nachtrelease met dit schijtweer?Flesje bier![]()
Half 2quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
Ik weet het niet. Ik heb ook geen idee hoe groot die rij zal zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
Misschien dadelijk om 23:00 daarheen, want als die chick er nu al staat 2 uur voor de release 0_o
I'm scurredIn jaren niet meer zo zenuwachtig geweest.
0:00 dan ben ik de massa wel voorbij denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe laat gaan jullie naar die nachtrelease?
Gewoon met de postbode van PostNL. Tenzij je zo'n CE pakket hebt, dan is het met de pakketservice en die komt meestal 's avonds.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe laat denken jullie dat BOL zal bezorgen morgen? Dan zorg ik dat ik niet wakker wordt voor die tijd.![]()
23u ofzo, op tijd zat.en dit...quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb ook geen idee hoe groot die rij zal zijn.
en als ik hem heb, naar huis knallen en daarna een paar dagen verwaarloosd uit mijn huis komen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Aan de andere kant is het maar 10 minuten lopen ofzo, shiiiit. Idk. XDISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Zwaai even dan. Zou me overigens niks verbazen als het eerste uur gratis parkeren er vannacht even af is.quote:
Nee, ik laat em morgen thuis bezorgenquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ga jij naar een nachtrelease?![]()
Vriendin van me uit Leiden meldt dat er al een lange rij voor de gameshoppa bij haar buiten staat
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nog iemand die ik blij kan maken met mijn gesealde versie die ik morgen van coolblue krijg?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Denk niet dat ze zulke uitzonderingen hanterenquote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zwaai even dan. Zou me overigens niks verbazen als het eerste uur gratis parkeren er vannacht even af is.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Vinnow het volgende:
PostNL bij mij in de straat tussen 14.30-16.30, ben 17.30 thuis, ideaal![]()
Stukken vind ik, vooral omdat ook in het laatste seizoen de kwaliteit enorm hoog is. Dexter wordt uitgemolken..quote:
Breaking Bad![]()
![]()
![]()
Niet op mij letten want hier komen er denk ik maar een man of 20 haha, zal straks een posten hoeveel er echt waren![]()
Track & Trace code. Bij mij komen ze tussen 11:30 en 13:30 maar 15:00 ben ik pas thuis van school.quote:![]()
tuurlijk! Wel gratis ofcoursequote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef RingBewoner het volgende:
Nog iemand die ik blij kan maken met mijn gesealde versie die ik morgen van coolblue krijg?![]()
*PRISM DETECTED THE WORD "BOM", NSA WATCHING NOW*quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nu moet je daar bom roepen ofzo haha
oke slechte grap : N sorry![]()
Waar staat die code dan ? heb em via Bol besteld.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Track & Trace code. Bij mij komen ze tussen 11:30 en 13:30 maar 15:00 ben ik pas thuis van school.![]()
nu al? wtf moet je 2 uur doen in de kouquote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Blistering het volgende:
Vriendin van me uit Leiden meldt dat er al een lange rij voor de gameshoppa bij haar buiten staatThere are only 151 Pokémon.![]()
Het is nog geen 11 uur man...quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef PowerPants het volgende:
fiets buiten gezet, zometeen erop springen en weg sjezen.![]()
![]()
Krijg je via de mail, in ieder geval ik wel toen ik hem zondag bij Bart Smit bestelde.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waar staat die code dan ? heb em via Bol besteld.![]()
ja om 12 pasquote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Het is nog geen 11 uur man...![]()
Gewone versie gaat door brievenbus dus geen T&T codequote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waar staat die code dan ? heb em via Bol besteld.Dit is gewoon raar :l![]()
De plek warm houden.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nu al? wtf moet je 2 uur doen in de kou![]()
Half 12 lijkt me redelijk. Mochten er rijen zijn dan valt het mee, geen rijen valt het wachten ook mee.quote:Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Kan altijd kijken hoelaat postNL bij jou in de straat isquote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook even voor 12en ga.. heb geen zin om in de rij te wachten.. maar heb werkelijk geen flauw idee hoe druk het is.There are only 151 Pokémon.![]()
Ahh tanks , dus weet ik niet hoelaat ze hem door de bus gooien.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Gewone versie gaat door brievenbus dus geen T&T code![]()
Zijn er al videobeelden van de Atomic Blimp?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Gamertag : Killer xNL , heb hem nog nooit ergens vermeld, dus vandaar. Add me maar als je er zin in heb![]()
Nee, mijn topic G. Daar is 't voor bedoeld.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
ZET DADELIJK EVEN WAT USERNAMES CENTRAAL! ( ik weet er is een topic maar toch:D)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zijn die anderen zo duur?Ik ben ruim 12 euro duurder uit.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Veel inkopen = goedkoop inkopenUI Made bij VanilleKwark.![]()
ik ga om 11 uur. :x idk ik ben nog nooit bij een nachtrelease geweest dus XDISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Kijk hoelaat PostNL bij jou in de straat is, met een optie op hun sitequote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ahh tanks , dus weet ik niet hoelaat ze hem door de bus gooien.![]()
Mensen die bij Bol hebben besteld (zoals ik) krijgen pas na 23.00 een mailtje over de verzendingquote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat NSA via het Nederlandse woordenboek spioneert?quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Row-1 het volgende:
[..]
*PRISM DETECTED THE WORD "BOM", NSA WATCHING NOW*![]()
Je kan wel beetje een tijd inschattenquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Mensen die bij Bol hebben besteld (zoals ik) krijgen pas na 23.00 een mailtje over de verzending![]()
![]()
Snel kijken want de aflevering is echt mega über.quote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
Vergeet ik helemaal
Breaking Bad S05E14 HDTV x264-ASAP[ettv]
DOOR ALLE COMOTIE !!![]()
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ook dan maar, mense die zin hebben, add maar op psn; tessaap![]()
Welke optiE?quote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Kijk hoelaat PostNL bij jou in de straat is, met een optie op hun siteDit is gewoon raar :l![]()
Kijk maar uit dat de lokale mocro's je niet rippen swa.quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
Dat gevoel, straks om heerlijk naar huis te fietsen met GTA in je tas.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Totdat ik je van je exemplaar kom rippen met een paar andere Roemenen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
Dat gevoel, straks om heerlijk naar huis te fietsen met GTA in je tas.![]()
![]()
Als ik om half 12 ga zonder pre order
hoe groot is de kans dat ik em nog meekrijg??
Almere zal best druk worde denk ik![]()
En dan aangehouden worden de popo die jou gta in beslag neemt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
dit.quote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik ga om 11 uur. :x idk ik ben nog nooit bij een nachtrelease geweest dus XD
Try before you die.YouTube
Wel voordeel dat je zowel bij bart smit als gamemania eigenlijk vlak bij elkaar een midnight release isISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Niet, iedereen heeft hem ge preorderd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef Dutchterror1 het volgende:
Als ik om half 12 ga zonder pre order
hoe groot is de kans dat ik em nog meekrijg??
Almere zal best druk worde denk ik![]()
Morgen iemand potje mario kart wii?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef PowerPants het volgende:
Ik hoop dat de FOK! knokploeg mij veilig naar huis escorteert.
YouTube
Wil ik ook wel weten ja, who?quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mense die straks in Eindhoven Winkelcentrum Woensel bij GM gaan halen?
Doe Kees de groeten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mense die straks in Eindhoven Winkelcentrum Woensel bij GM gaan halen?![]()
Ja dat is alleen pakketten?quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Vinnow het volgende:
[..]
https://mijnpakket.postnl.nl/inbox daar ergensDit is gewoon raar :l![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
Dat gevoel, straks om heerlijk naar huis te fietsen met GTA in je tas.En dan vallen hahaquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik krijg nog 50 euro van jou, anders krijg jij die laptop niet. Oh nee? Stumper.
RED ONS HENNIEGOD![]()
hij gaat maar tot 22:15quote:
Hoe zie je er zelf uit?quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel dames er zijn. En dan vooral, wat voor dames..![]()
Kon in iv ook alquote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Als je je iFruit telefoon op stil zet, trilt je controller.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ga, draag een zwarte jas en zwarte schoenen. Vraag maar: "Ben jij keukendrol van fokk!??"quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mense die straks in Eindhoven Winkelcentrum Woensel bij GM gaan halen?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ruik ik hier concurrentie voor de mannen?quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel dames er zijn. En dan vooral, wat voor dames..
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Foto van jezelf, anders kunnen we het niet beoordelen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel dames er zijn. En dan vooral, wat voor dames..![]()
![]()
G's vergeet niet alle meisjes te blokkeren op whatsapp. Daar heb je nu gewoon even geen tijd voor jeweet.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef J03llV het volgende:
[..]
Wist niet dat NSA via het Nederlandse woordenboek spioneert?![]()
![]()
Pre ordert bij Game mania maar ff checken bij saturn eerst of het daar beetje snel verloopt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie gaat Tilburg? En waar in Tilburg?![]()
komt ieeeeeeeeeeeeeAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Meisjes? Wat zijn dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef SoldMayor het volgende:
G's vergeet niet alle meisjes te blokkeren op whatsapp. Daar heb je nu gewoon even geen tijd voor jeweet.![]()
Godverdommmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeee reclammmmmmmmmmmeeeeeeeessAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
quote:
Moderator DIG
geef mij maar een nekschot.quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
ik word hard, slap, hard, slap ik kan dit niet meer hebben![]()
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Vinnow het volgende:
PostNL bij mij in de straat tussen 14.30-16.30, ben 17.30 thuis, ideaal![]()
JetzNL hierow.Als je maar 16 bentquote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef PowerPants het volgende:
Ik wil pubertjes zien die zitten te zweten of ze het wel meekrijgen.![]()
![]()
He Henkie , nog wat klusjes die gedaan moeten worden ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk je wel uit met die klok, die is nog van je grootmoeder geweest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geweldige films, geweldige seriesquote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk je wel uit met die klok, die is nog van je grootmoeder geweest.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
,quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
ik word hard, slap, hard, slap ik kan dit niet meer hebben![]()
![]()
MIJN LAATSTE BESTELLING
Ordernummer Datum Bedrag Status
90******
31-08-2013¤ 59,95
Je bestelling is ingepakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met uurtje ongeveer.quote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef ReplaR het volgende:
Iemand hier die al wacht bij een nightlaunch die foto's wilt plaatsen?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Henkie, ga jij die koffer eens halen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
He Henkie , nog wat klusjes die gedaan moeten worden ?
Komen er nog meer kratten? Alleen de keuken nog.
Ja ja, ik ben wel voorzichtig met die treintjes van je. He! Vangen![]()
een stream zou wel tof zijnquote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef ReplaR het volgende:
Iemand hier die al wacht bij een nightlaunch die foto's wilt plaatsen?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan het nergens vinden, link?quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Op de site van PostNL je postcode intikken, dan krijg je een tijdsindicatieDit is gewoon raar :l![]()
Ingepakt, maar nog steeds op de plank daarquote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef RingBewoner het volgende:
MIJN LAATSTE BESTELLING
Ordernummer Datum Bedrag Status
90******
31-08-2013¤ 59,95
Je bestelling is ingepakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
een stream zou wel tof zijn![]()
![]()
jajajajajajajajajajaAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik ga even zoeken voor jequote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden, link?![]()
Nou Nou Nouquote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Henkie, ga jij die koffer eens halen.
Komen er nog meer kratten? Alleen de keuken nog.
Ja ja, ik ben wel voorzichtig met die treintjes van je. He! Vangen
He wat is dat hier!!RED ONS HENNIEGOD![]()
Topic 110 gaan we nog halen ook
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: