Maak wel foto van Saturn Groningen straks.quote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Ja wil ik ook wel zien! autisten maakt allemaal een fotootje en laat zien hoe jullie wachten op een game
is er alquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
straks een centraal topic voor online usernames voor te gamen!!
jij hebt een ps3 btw ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Dadelijk ook die kant opquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
Vanavond bij Saturn Groningen kijken met vriend van mij. Eens kijken hoe een lange rij daar staat.
Ben benieuwd.
Hier is het gewoon droog hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er hier mensen echt naar de nachtrelease met dit schijtweer?
ja met de auto en een parapluquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ja!quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nog helemaal niks van Bol gehoord he? Heb het gewoon zelf gechecked, ik had al een account bij Mijn Pakket van PostNL, dus ik dacht laat ik dat eens checken, en toen stond het erquote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ahh ok , waar staat de doorverwijzing link naar PostNL?
kom wel kwart over aankakken eerst GK kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe laat gaan jullie naar die nachtrelease?
Al lag er een meter sneeuw.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |