Straalverbinding.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?
![]()
TinyPicquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand een handige manier om snel foto's op het forum te kunnen zetten vanaf de nachtrelease?
![]()
rustig blijven G, nog maar een kwartiertjequote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef Roemeen013 het volgende:
Dat ze eens opschieten met GTA V.
Wanneer heb je besteld? Ik 31-08. Als je daarvoor zit dan zit het vast wel goed.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal verzend Coolblue ook om 12 uur , maar ik was echt bang dat ze het niet aankonden vanwege de grote vraag naar het spel
http://imgur.com/ werkt ook super vanaf mobiel.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
![]()
Je hebt zo'n upload app geloof ik?quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
![]()
kut, t was nog na een edit ookquote:
20-8 dus ik denk ook welquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld? Ik 31-08. Als je daarvoor zit dan zit het vast wel goed.
Ik hou het niet meer G, ik zet zo kowed rwina als ze niet opschieten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef JessedeK het volgende:
[..]
rustig blijven G, nog maar een kwartiertje
quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
doe aub die van het is de schuld van de rabobank!![]()
Die naast m zit is al gestoptquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef PowerPants het volgende:
Die Boris is ook fokking mager geworden, Maar heb dan ook al 2 jaar geen GK gekeken.
GTA V special gamekingsquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
hoezo nog maar een kwartjeirje?
Iddquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef PowerPants het volgende:
Die Boris is ook fokking mager geworden, Maar heb dan ook al 2 jaar geen GK gekeken.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
doe aub die van het is de schuld van de rabobank!![]()
Kan gebeuren. Goed dat je je fout inziet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kut, t was nog na een edit ook
Ahh ok , waar staat de doorverwijzing link naar PostNL?quote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nee geen mail, maar heb ff ingelogd bij Mijn Pakket op de site van PostNL, en daar staat het pakketje al wel aangemeld, krijg em morgen tussen 11 en 3
Ja wil ik ook wel zien! autisten, maak allemaal een fotootje en laat zien hoe jullie wachten op een game!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mensen die in de kou en regen bij de nachtrelease staan: stuur eens een foto
Maak wel foto van Saturn Groningen straks.quote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Ja wil ik ook wel zien! autisten maakt allemaal een fotootje en laat zien hoe jullie wachten op een game
is er alquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
straks een centraal topic voor online usernames voor te gamen!!
jij hebt een ps3 btw ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Dadelijk ook die kant opquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
Vanavond bij Saturn Groningen kijken met vriend van mij. Eens kijken hoe een lange rij daar staat.
Ben benieuwd.
Hier is het gewoon droog hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er hier mensen echt naar de nachtrelease met dit schijtweer?
ja met de auto en een parapluquote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ja!quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nog helemaal niks van Bol gehoord he? Heb het gewoon zelf gechecked, ik had al een account bij Mijn Pakket van PostNL, dus ik dacht laat ik dat eens checken, en toen stond het erquote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ahh ok , waar staat de doorverwijzing link naar PostNL?
kom wel kwart over aankakken eerst GK kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe laat gaan jullie naar die nachtrelease?
Al lag er een meter sneeuw.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |