Gamekings special op MTV, 22.30quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Gamekings.tv .. Leuk om die review te zien
Eindelijk ophelderingquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Maar inderdaad, de graphics zijn wel teleurstellend. Zal op de PC-versie wel anders zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
SAVE ME BROOTHER. RRRUUUNNN
Ik ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
Nog een bericht van coolblue.......![]()
![]()
Was al bekendquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
?quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
Nog een bericht van coolblue.......![]()
![]()
Waarom snappen wij elkaar zo goed met dit themaquote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de graphics zijn wel teleurstellend. Zal op de PC-versie wel anders zijn.
Inderdaad, had al mega zin in de game maar na deze review nog meer, aanrader!quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Gamekings.tv .. Leuk om die review te zien
hoe is het leven?quote:
gelukkig welquote:
Don't jinx it!quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zie het al voor me.
Zomenteen komt deze boy eindelijk thuis met die game.
Installeren.. 99%.. error.. disc not readable...
Ik word crazy dan.
er staat ook SC in de TTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |