Die kans is redelijk aanwezig ja als je niet hebt ge pre-ordered.quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zou zo genaaid zijn, ben ik aan de beurt zeggen ze... sorry alles is uitverkocht.
Hoe lang staat je pre-order al?quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef delano.888 het volgende:
bol.com schiet niet echt op met verzenden he? Dat word woensdag!
Jaa, zal je net zien, dan heb je wel heel veel pechquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zou zo genaaid zijn, ben ik aan de beurt zeggen ze... sorry alles is uitverkocht.
Staan ze bekend om, niet halen vn release datums..quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef delano.888 het volgende:
bol.com schiet niet echt op met verzenden he? Dat word woensdag!
Hij staat nog op "wordt verwerkt". Beter annuleren denk?!quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Stel eens, heb er nog geen over gehoord vandaag!
Een jaar ofzo, bij gamemaniaquote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe lang staat je pre-order al?
Thought so.. sheibequote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee allemaal gecancelled ivm de vrees voor G'z en melone's.
doet me denken aan een amerikaans comedy scenarioquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die het niet doorhebben als ik troll![]()
SAVE ME BROOTHER. RRRUUUNNNquote:
"Ik zoek Dual Layer schijfjes. Ze zijn op en ik moet GTA V toch ergens op branden."quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Trebo het volgende:
Ik ga vannacht alleen wat lege cd's halen in de MM
Ik ga naar de HH, west jeweet. Of anders nog snel naar die stadje!quote:
Met de altijd objectieve Kale Bquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Gamekings.tv .. Leuk om die review te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |