HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:
niks vergeleken met wat bol ongeveer heeft verkochtquote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
game mania deventer verwacht 600-700 man had ik vanmiddag gevraagd :p
Wut?? Dan mag ik wel eens op m'n fietsje stappen...quote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
game mania deventer verwacht 600-700 man had ik vanmiddag gevraagd :p
Dit is wat overdrevenquote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH
quote:Je vraag is verwijderd door het moderatieteam
Beste gast,
Om de kwaliteit van GoeieVraag te waarborgen hebben we een aantal richtlijnen. Jouw vraag, "Kan je ruften in Grand theft auto 5?" viel daarbuiten en is verwijderd door het moderatieteam.
Het moderatieteam heeft de volgende uitleg gegeven: GoeieVraag is er voor 'kennisvermeerderende' vragen. Dat zijn vragen naar controleerbare feiten, waarmee je je algemene ontwikkeling vergroot. Adviesvragen mogen ook, maar alleen als de situatie voldoende omschreven wordt en de antwoorden ook voor anderen aan interessante informatie kunnen helpen. Jouw vraag moesten we daarom helaas verwijderen.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij is die sok al vaker gebruikt
twitter:Faberyayo twitterde op maandag 16-09-2013 om 21:50:25GTA V is fantastisch, mensjes. reageer retweet
nee deventer is ook geen wereldstad...quote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
niks vergeleken met wat bol ongeveer heeft verkocht
Ik zou zo'n 2 uur terug gaan danquote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
Als ik hem will hebben zonder reservering by bartsmit almere hoelat zal ik ongeveer gaan
of heeft het geen zin kwil niet een uur wachten
hep jij nooit gehoort van leeztekonsquote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
Als ik hem will hebben zonder reservering by bartsmit almere hoelat zal ik ongeveer gaan
half uurtje kwartiertje voordat ie open gaat ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
Noord, vlakbij FCDB, je weet.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Giester het volgende:
[..]
Aight de Graafse! De goeie of de slechte kant broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |