Aight de Graafse! De goeie of de slechte kant broer?quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kom uit de graafse mattie, ik knal 'm naar die stadje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Helemaal niet, lees eens goed.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Vinnow het volgende:
Bol.com heeft voor 23.00 besteld, morgen in huis bij GTA
En dan kom je thuis en is er weer ingebrokenquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef delano.888 het volgende:
Morgenvroeg als ik mijn CE oppik moet ik nog 20 minuten terug rijden over een 80 weg waar je makkelijk 120 kan rijden zonder problemen..
Fuck, ik zie de boete's al op de deurmat vallen..
Groen voedselquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef PowerPants het volgende:
Ga ook helemaal los vannacht. heb genoeg food ingeslagen.
Deventerquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
LIcht eraan, waar ga je?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik heb hier vrij voor genomen.
Ze hebben een halfuur geleden ergens op gereageerd. Ze claimen tot 23.59 te reageren binnen een halfuur op vragen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht met smart wat ze te zeggen hebben
Defuck? Volg jij mijn hele leven ofzo?quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en is er weer ingebroken![]()
Waaorm bel je niet gewoon?quote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze hebben een halfuur geleden ergens op gereageerd. Ze claimen tot 23.59 te reageren binnen een halfuur op vragen.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Defuck? Volg jij mijn hele leven ofzo?
Zou wel matig zijn als ze nu allemaal naar huis zijnquote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze hebben een halfuur geleden ergens op gereageerd. Ze claimen tot 23.59 te reageren binnen een halfuur op vragen.
Nope.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Vinnow het volgende:
Bol.com heeft voor 23.00 besteld, morgen in huis bij GTA
Kleine lettertjesquote:BELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
21:58quote:
Hier ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hier staat hij nog op 'wordt verwerkt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een stalkert..quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat topic nog
Geen zin in. Telefoon zal wel roodgloeiend staan met 45334 wachtenden voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |