SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Ik heb een geduldig PC hart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fisepoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik van vorige week ook nogquote:Op maandag 16 september 2013 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog kijken
Dit is gewoon raar :l![]()
... laat ik het zo zeggen, mijn onderbroek is zeikenat, mijn kamer stinkt naar stront, en ik heb een gasmasker op. Geen zorgen hoor, Ik ga ruftend naar de winkel. Extra ruimte.quote:
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Morgen van 8 tot 3 naar school, langste schooldag ooit...Maar als ik thuiskom kan ik meteen beginnen.
![]()
![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat was het idee. Ligt de site bij jullie ook plat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat ik vast even mijn social club wachtwoord gaan resetten..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
nope, nergens last van.quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was het idee. Ligt de site bij jullie ook plat?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
... laat ik het zo zeggen, mijn onderbroek is zeikenat, mijn kamer stinkt naar stront, en ik heb een gasmasker op. Geen zorgen hoor, Ik ga ruftend naar de winkel. Extra ruimte.
Moderator DIG
Hoe laat denken jullie dat BOL zal bezorgen morgen? Dan zorg ik dat ik niet wakker wordt voor die tijd.![]()
Had direct reactie van Coolblue, DM teruggestuurd en mijn bestelling word morgen bezorgd!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UI Made bij VanilleKwark.![]()
110 halen we gewoon
Moderator DIG
Fotoquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen broDit is gewoon raar :l![]()
Je wordt geplayed @ midnight release. Opzekerquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nu al 0_o ...quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen broISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef RingBewoner het volgende:
Had direct reactie van Coolblue, DM teruggestuurd en mijn bestelling word morgen bezorgd!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ga ff in Eindhoven kijken bij de Media Markt, gewoon puur om te kijken, want krijg morgen me CE van Bol.com . Nog nooit een nachtrelease mee gemaakt, misschien dat ik wel wat foto's/filmpjes schiet![]()
![]()
Goed bezig sma' tje!quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Rond middennacht. De rest hangt van postnl afquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe laat denken jullie dat BOL zal bezorgen morgen? Dan zorg ik dat ik niet wakker wordt voor die tijd."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vanaf twaalf uur gaat dit topic dood. Is iedereen gamen.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
die TT's worden ook steeds slechterAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Opeens start Gta 5 en is het ineens Gta 1 dat zou wel echt blunder wezen
Maar oke lol. Snel breakingbad kijken nu als het zo'n goeie aflevering is!
De vorige aflevering had nogal wat weg van the A-TeamHaha gay!![]()
Behalve de mensen die hem morgen gewoon krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef exile79 het volgende:
Vanaf twaalf uur gaat dit topic dood. Is iedereen gamen.![]()
Als meisje naar de nachtrelease van een spelletje..quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro
Veel succes ;')![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Behalve de mensen die hem morgen gewoon krijgenHaha gay!![]()
oohh stuur mij dat filmpje, dat wil ik zien1quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Row-1 het volgende:
Ik ga ff in Eindhoven kijken bij de Media Markt, gewoon puur om te kijken, want krijg morgen me CE van Bol.com . Nog nooit een nachtrelease mee gemaakt, misschien dat ik wel wat foto's/filmpjes schiet![]()
Deze aflevering is epic, srs.quote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef SchavuitPiet het volgende:
Opeens start Gta 5 en is het ineens Gta 1 dat zou wel echt blunder wezen
Maar oke lol. Snel breakingbad kijken nu als het zo'n goeie aflevering is!
De vorige aflevering had nogal wat weg van the A-TeamIf not now, then when.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
1000 halen we nog wel met dit tempo.
Moderator DIG
ik heb nog steeds geen enkele aflevering van breaking bad gezienHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Volgens Google ben je dan een Bro Hoe.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj, ik sta bij de midnight release bro's , ook al ben ik geen bro![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: