Wil ik ook wel weten ja, who?quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mense die straks in Eindhoven Winkelcentrum Woensel bij GM gaan halen?
Doe Kees de groeten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja dat is alleen pakketten?quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Vinnow het volgende:
[..]
https://mijnpakket.postnl.nl/inbox daar ergens
quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
Dat gevoel, straks om heerlijk naar huis te fietsen met GTA in je tas.
En dan vallen hahaquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef PowerPants het volgende:
Dat gevoel, straks om heerlijk naar huis te fietsen met GTA in je tas.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik krijg nog 50 euro van jou, anders krijg jij die laptop niet. Oh nee? Stumper.
hij gaat maar tot 22:15quote:
Hoe zie je er zelf uit?quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel dames er zijn. En dan vooral, wat voor dames..
Kon in iv ook alquote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Als je je iFruit telefoon op stil zet, trilt je controller.
Ik ga, draag een zwarte jas en zwarte schoenen. Vraag maar: "Ben jij keukendrol van fokk!??"quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ruik ik hier concurrentie voor de mannen?quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Foto van jezelf, anders kunnen we het niet beoordelen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef J03llV het volgende:
[..]
Wist niet dat NSA via het Nederlandse woordenboek spioneert?
Pre ordert bij Game mania maar ff checken bij saturn eerst of het daar beetje snel verloopt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie gaat Tilburg? En waar in Tilburg?
Meisjes? Wat zijn dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef SoldMayor het volgende:
G's vergeet niet alle meisjes te blokkeren op whatsapp. Daar heb je nu gewoon even geen tijd voor jeweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |