SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ik ga ook mooi een half uurtje later ofzo.... voel me ook wel een eckte eckte nerd met zo'n avondreleaseHet is dat ik morgen mijn flexdag heb en lekker wil spelen vanavond...
ze zijn fucking nice.![]()
Pff, ik ga heel wat neuzen breken als die mensen zo voor mij lopen vanavond als in dat Black Friday filmpje... Komt mijn krachtraining toch van pas![]()
![]()
Carmageddon gekocht toen ik negen was.quote:Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Hop! Naar mijn vrouw gestuurd.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik voorspel gemiddeld 2 gevechten per filiaalquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
hoax fokkers hebben geen vrouw/vriendinquote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hop! Naar mijn vrouw gestuurd.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Je probeert het voor jezelf goed te praten maar je weet wel beter G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik ga ook mooi een half uurtje later ofzo.... voel me ook wel een eckte eckte nerd met zo'n avondreleaseHet is dat ik morgen mijn flexdag heb en lekker wil spelen vanavond...
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Deze ding gaat snel G!
Ik moest even hosselen en kom terug en meteen weer nieuwe topiek."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef PowerPants het volgende:
Ik ben banger om overvallen te worden als ik naar mijn fiets wil middernacht. :S<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
hoax fokkers hebben geen vrouw/vriendin
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Terecht, kijk maar 's goed achter je vanacht!quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef PowerPants het volgende:
Ik ben banger om overvallen te worden als ik naar mijn fiets wil middernacht. :S![]()
rugtas mee met cijferslotquote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef PowerPants het volgende:
Ik ben banger om overvallen te worden als ik naar mijn fiets wil middernacht. :S![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef J03llV het volgende:
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/ Thriatlon met michael![]()
Enig idee hoeveel van die thriatlons er totaal zijn?![]()
Dan jatten ze je hele tasquote:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vanavond kom ik om half 11 vanuit m'n werk langs de mediamarkt, ik ga even kijken dan of er al mensen staan![]()
![]()
![]()
Mattie, je moet wel hosselen op de straathoek weetje, G. Beetje hier, misschien nog wat nak verkopen, je kent het. Gewoon de game runnen, niet in je waggie chillen daar maak je geen money, G. Dan game snatchen van een bitch en dan thuis jonkoes klappen, jeweet.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzo![]()
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Brace Yourself!quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
run with us or get run overquote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef Giester het volgende:
Deze ding gaat snel G!
Ik moest even hosselen en kom terug en meteen weer nieuwe topiek.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ben 21 maar moet door een kansloze wijk fietsen als ik naar de BS ga en misschien staan er buiten het filiaal wel mensen te loeren naar zo een GTA V kopietje.![]()
G, dat is niet hoe het er op de straat aan toe gaat. Je neemt gewoon je gun mee ofno..? Je weet nooit welke gekke nederlander je tegenkomt op die straatje. Zeker in die steegje je weet toch kardesh!quote:![]()
ja hallo die ene voor het reizen he, met band om je buik en schouder dan, op slot alles mattie, ik riskeer nixquote:![]()
Zie die kneusjes ook rennen danquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2ik ga lekker morgen ochtend
![]()
![]()
Wow, wist niet dat mensen nog straattaal van 10 jaar geleden spraken.quote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mattie, je moet wel hosselen op de straathoek weetje, G. Beetje hier, misschien nog wat nak verkopen, je kent het. Gewoon de game runnen, niet in je waggie chillen daar maak je geen money, G. Dan game snatchen van een bitch en dan thuis jonkoes klappen, jeweet.![]()
Geen idee, misschien wel oneindig veelquote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
Enig idee hoeveel van die thriatlons er totaal zijn?![]()
![]()
Doe niet baas vriend, je weet niks.quote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mattie, je moet wel hosselen op de straathoek weetje, G. Beetje hier, misschien nog wat nak verkopen, je kent het. Gewoon de game runnen, niet in je waggie chillen daar maak je geen money, G. Dan game snatchen van een bitch en dan thuis jonkoes klappen, jeweet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ben benieuwd hoeveel van die alarmpoortjes nog werkten de volgende dagquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zie die kneusjes ook rennen danik ga lekker morgen ochtend
Stiekem wil ik nu ook naar een nachtopening
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die alarmpoortjes nog werkten de volgende dag![]()
Geen waarschijnlijk
![]()
![]()
Weten dat het straattaal van 10 jaar geleden is.quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat mensen nog straattaal van 10 jaar geleden spraken.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
You're right B!quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
run with us or get run over"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Deze man weet. Gewoon lekker slapen, morgen rond uurtje of 9 richting de winkel en om half 10 lekker fris en fruitig die game spelenquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Wilde al niet en nu helemaal niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef gers het volgende:
Stiekem wil ik nu ook naar een nachtopening
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Gelijk na opening zal het ook wel druk zijn. Ik ga een uur later, eerst lekker uitslapen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
![]()
Niet als ze naar game releases gaanquote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef J03llV het volgende:
Het regent het regent, fokkers worden nat! Oh nee die zitten allemaal binnen.
Geen vermoed ikquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die alarmpoortjes nog werkten de volgende dag![]()
Precies en dan ben ik verder als die nachtgangers eindelijk morgen avond gesloopt hun nest uit komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Deze man weet. Gewoon lekker slapen, morgen rond uurtje of 9 richting de winkel en om half 10 lekker fris en fruitig die game spelen![]()
![]()
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwzOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
die chekke broabanders ouk haequote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht een pakje batterijen ga kopen bij de MM"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Je hebt wel 2 reacties nodig om daar achter te komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Gelukkig speel ik zelf GTA ;D?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Geen Nederlands gesproken San Andreas hebben gespeeld waar ze deze taal bezigdenquote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Weten dat het straattaal van 10 jaar geleden is..
![]()
Ik wil ook wel weten welke homie's er allemaal naar Eindje WCW komen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwz![]()
Hahahahaha respect, film het!quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
die chekke broabanders ouk hae
Ik denk dat ik vannacht een pakje batterijen ga kopen bij de MM
Meeste mensen werken gewoon + mensen die vrij ervoor hebben genomen gaan naar nachtrelease...daarnaast is waar ik hem ga halen ongeveer 6 verkooppunten in een straal van 400 meter...gaat wel goed komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Gelijk na opening zal het ook wel druk zijn. Ik ga een uur later, eerst lekker uitslapen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Rotterdam GM Zuidplein... laat me weten of je gaat swa!@!@!@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kerel ik ben de straat, kom moeilijk doen dan.quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat mensen nog straattaal van 10 jaar geleden spraken.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Kil! Je weet zelf, matjes alles. Hosselen tientjes op straat voor big money.quote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen Nederlands gesproken San Andreas hebben gespeeld waar ze deze taal bezigden.
![]()
Tering, die kansloze kneusjes die gaan bukken om als eerste onder dat rolhek door te rennenquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht een pakje batterijen ga kopen bij de MM![]()
![]()
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Als jullie maar rustig doen, ik wil wel slapenquote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwz
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Beter koop je gewoon een nieuwe koelkastquote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
![]()
yo als de nachtrust van mijn boy jackson in het geding is zal ik die niggas rustig houden swaquote:Op maandag 16 september 2013 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jullie maar rustig doen, ik wil wel slapenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen afrekenen op het niet spelen van een game... Ekte mannen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen Nederlands gesproken San Andreas hebben gespeeld waar ze deze taal bezigden.
Film het, en doe extra lang over je keuze. Hmm. Welk merk is de beste batterij? En hoe lang gaat die dan mee? Zijn die niet oplaadbaar? Hmm en die dan? Kan ik niet beter langs de makro gaan voor dit? Wil toch liever hier kopen.. Hoe zit het met die duracell dingen? Oh, je hebt ook nog verschillende groottes, dan zou ik even m'n vriendin moeten bellen welke ze nodig heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
Best of Son?quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Zal wel niet heel druk zien hier. Klein dorp. Het enige dat bekend is hier is de Mac en de Ikea.![]()
Ok... ik ga echt niet naar een nightlaunch dus...quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef J03llV het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook nog verschillende groottes, dan zou ik even m'n vriendin moeten bellen welke ze nodig heeft.
En dan: "Waaaat, zit je op krachtstroom?""The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Naah, Duiven. Grootste Mac van Nederland. Dat was het wel. Af en toe komen ze hier ook naar toe voor de Ikea. Daar houd het wel bij op.quote:![]()
Goed te horen! Alhoewel ik er een paar honderd meter vanaf woon maar toch, die gesjeesde gamers... Brace yourself!quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
yo als de nachtrust van mijn boy jackson in het geding is zal ik die niggas rustig houden swaThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Heb je er zicht op?quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed te horen! Alhoewel ik er een paar honderd meter vanaf woon maar toch, die gesjeesde gamers... Brace yourself!Pleur even een webcam stream online
![]()
ik zal wel even iemand neer shanken voor de youtube viewsquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je er zicht op?Pleur even een webcam stream online
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, heb er geen zicht opquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je er zicht op?Pleur even een webcam stream online
. Maar het idee is leuk.
er is geen nachtopening bij de intertoys in tiel.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwz![]()
zeg wollah?quote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef tonic1 het volgende:
[..]
er is geen nachtopening bij de intertoys in tiel.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bart Smit wel...quote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef tonic1 het volgende:
[..]
er is geen nachtopening bij de intertoys in tiel.. Daar zit ik nog dichterbij, ook hier geen zicht op.
Wanneer is de Best of Son?quote:
Wie had er vorig jaar ook alweer gewonnen?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
MTVquote:Op maandag 16 september 2013 15:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Van 22:00 tot 00:00 GTA5 special op MTV.
Die blauwe mannen zijn zo gek nog nietquote:
Indd!quote:Op maandag 16 september 2013 15:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.metacritic.com(...)uto-v/critic-reviews
!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
NOG NIKS!
![]()
![]()
vergeet reviewsOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zag net iemand posten over een bevestiging, besefte ik me dat ik die nog niet had. Krijg ik meteen erna een email:
Bedankt voor het plaatsen van uw order bij Gamedumper.nl.
Uw order is verzonden! U kunt deze binnen 1-2 dagen verwachten.
Er bestaat een God.
![]()
Had der meegenomen naar "achteren"quote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Intertoys hoer wilde hem niet meegeven
Terwijl het een oud buurmeisje van mij is![]()
daar zit nog wat oud zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Terwijl het een oud buurmeisje van mij isOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
chanteer haar met naaktfotosquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
em niet meegeven
Terwijl het een oud bu
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neequote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Had der meegenomen naar "achteren"![]()
![]()
Dan ben je blijkbaar niet lekker genoegquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Terwijl het een oud buurmeisje van mij is
People assume too much.![]()
Was zeker een pijnlijke ervaring , dat neuken met jouquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Terwijl het een oud buurmeisje van mij isRED ONS HENNIEGOD![]()
En een kleine misschien?quote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
daar zit nog wat oud zeer waarschijnlijkThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Heeft de Wielepolle ook een shop?quote:Op maandag 16 september 2013 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IGN gaat met een voorspelbare 10 komen .
(is die ook wel waard, maar IGN)
![]()
neequote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef J03llV het volgende:
New Objective: Reach #200 before midnight releaseTics van je petten.![]()
een herpes infectie word over het algemeen ook niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat mijn schoenmaat een hogere waarde heeft dan hun IQ.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
zij ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef very het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar niet lekker genoeg![]()
Nee , Maar Rinus heeft wel een versie voor bij de bingoquote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de Wielepolle ook een shop?RED ONS HENNIEGOD![]()
Antibiotica en klaar...quote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
een herpes infectie word over het algemeen ook niet in dank afgenomenThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Heeft die ijscoboer niet een paar schijfjes liggen. Gewoon 3 ijsjes = 1x gratis GTA V.quote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , Maar Rinus heeft wel een versie voor bij de bingo![]()
Kut wordt de 100 gehaald zit ik op school
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nou, kom maar op met die review, kan ik nog ff vlug naar de appie heen en wat voedsel inslaan.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Je ziet ook echt een groot verschil in het gepeupel dat afkomt per game. Bij Call of Duty komen alle sjonnies en anitas met hun Marokkanentasje en bij WOW komen alle zielen die al een jaar geen zonlicht hebben gezien en dusdanig zijn aangetast dat ze alleen in de nacht naar buiten kunnen. Vandaar het geweldige uitje naar de gameshop.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html![]()
![]()
De tunequote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Oh wacht.."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nog meer bol .com bestellingen hier?
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Beter ga je naar Verstappen , die heeft nog wel wat staanquote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft die ijscoboer niet een paar schijfjes liggen. Gewoon 3 ijsjes = 1x gratis GTA V.RED ONS HENNIEGOD![]()
Veranderd vanavond / vannacht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat maakt het alleen maar erger als je zelfs voor een niet lekker wijf niet lekker genoeg bentquote:
haha, die gozer heeft echt wel met z`n vinger op de post/send knop gezeten.quote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.htmlOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Omfg, jammer dat je niet effe bij ze langs ken gaaanquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Bol heeft mijn order geannuleerd wegens een fout in hun systeem.![]()
Dat is je straf voor het bestellen bij Bol.comquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Bol heeft mijn order geannuleerd wegens een fout in hun systeem.RED ONS HENNIEGOD![]()
http://tweakers.net/revie(...)rwerk-conclusie.html
Cijfer: 9,5
http://www.gamer.nl/review/432897/grand-theft-auto-v-1
Cijfer: 10
http://www.insidegamer.nl(...)lost-zijn-belofte-in
Cijfer: 10Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wanneer had je hem besteld?quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Bol heeft mijn order geannuleerd wegens een fout in hun systeem.![]()
doe eens kalm joh, dit tweet bol.com:quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.
Door enorm succes van GTA 5 is de Xbox versie uitverkocht! Iedereen die VOOR 13-09 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op 17-09. (1/2)![]()
bollie.com heeft mij nog nooit in de kou laten staanOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is altijd tot 1 uur in de nacht no worriesquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.(ik bestel er teveel dus ik ken niet anders)
![]()
Haha, allemaal tienen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Gaan ze straks om ID vragen, ook al lijkt het mij dat het wel druk wordt?
9,5 en allemaal 10'en.
Dat beloofd nog wat.![]()
afhankelijk van hoe je hoofd eruit zietquote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef GeenInspiratie. het volgende:
9,5 en allemaal 10'en.
Dat beloofd nog wat.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Als je er uit ziet als een 15 jarige puber krijg je m ook niet mee. En terecht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef GeenInspiratie. het volgende:
9,5 en allemaal 10'en.
Dat beloofd nog wat.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe je hoofd eruit ziet![]()
![]()
Ja. Mocht pas sinds 16:00 uur.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?![]()
Kusje!quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers G!
Ik wilde hem zelf lezen, weg climax!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Yup, het embargo is vervallen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?Niet altijd serieus![]()
Idd geen 80,- waardquote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)rwerk-conclusie.html
Cijfer: 9,5
http://www.gamer.nl/review/432897/grand-theft-auto-v-1
Cijfer: 10
http://www.insidegamer.nl(...)lost-zijn-belofte-in
Cijfer: 10![]()
![]()
Embargo was tot 16:00 uur swa.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als ik zeg dat ik 16 ben is het allemaal "Nee, nu serieus". Ze denken bijna allemaal dat ik 18, 19 ben.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe je hoofd eruit ziet
Dat zit wel goed maar het is eerder dat dit een zeer gewild spel is, ook bij mensen onder de 18, dat ze daarom gewoon iedereen die er onder een bepaalde leeftijd uitziet gewoon gaan vragen. Soort van hetzelfde systeem als met alcohol.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja. Mocht pas sinds 16:00 uur.Top, thanks!quote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik heb vandaag ook al 10x gekeken naar de status van de bestellingquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.![]()
Nog nooit zo gehyped geweest voor een game.![]()
waarom doen ze zo para bij Rockstar
embargo's dit datOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Tweakers.netquote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?quote:Uiteindelijk gaat het echter niet om de hype, maar om de game zelf. Het is leuk om samen met een grote groep gamers uit te kijken naar de release van een langverwacht spel, maar vervolgens moet de game het waarmaken. Voor Tweakers kwam dat 'uur van de waarheid' ruim een week geleden, toen Rockstar Tweakers - en diverse andere Nederlandse gamemedia - een versie van het spel kwam brengen. Een strenge non-disclosure agreement weerhield ons ervan onze bevindingen eerder dan vandaag naar buiten te brengen, maar inmiddels mogen we losbranden en zeggen we: wat een game!All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...![]()
was het weer die tijd van de maandquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mooi. Ben nu dus alleen nog afhankelijk van die lijers van postnl.quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
doe eens kalm joh, dit tweet bol.com:
Door enorm succes van GTA 5 is de Xbox versie uitverkocht! Iedereen die VOOR 13-09 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op 17-09. (1/2)Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wat een bullshit... Alsof de Yanks er meer verstand van hebben......quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Roces18 het volgende:
nederlandse reviews vertrouw ik sowieso niet.x10
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Gamespot, IGN kan je niet serieus nemenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...RED ONS HENNIEGOD![]()
Is om een beetje op te vallen, krijg je meer hits dan als je het net als de rest een 10(-) geeft.quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...![]()
Als het maar mannen zijn die kapot worden geschotenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...
Altijd gelijkheid willen maar als het dan een keer niet iets positiefs is, laat dan maar zitten.![]()
Nu je het zegtquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Wat een grafkop ook![]()
Ik vertrouw vooral mij eigen G-view en de rest neem ik mee in m'n achterhoofa!quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat een bullshit... Alsof de Yanks er meer verstand van hebben......x10
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik vertrouw niemand, alleen mezelf.
Dat is wat het straatleven mij bijgebracht heeft.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik voel je bradda, ik voel je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik vertrouw vooral mij eigen G-view en de rest neem ik mee in m'n achterhoofa!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
En een eenzaam bestaan.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vertrouw niemand, alleen mezelf.
Dat is wat het straatleven mij bijgebracht heeft.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik zit op FOK!, wat denk je wel niet?quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef very het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger als je zelfs voor een niet lekker wijf niet lekker genoeg bent![]()
je moet wel om overeind te kunnen blijven in de wijkquote:
jwz GOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Love for the game G.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Poffert het volgende:
Ik heb niet eens in 100 kunnen posten, stelletje baggeraars."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachten
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Trailers kijk ik eigenlijk alleen op gametrailers.com....
http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Godverdomme nu heb ik er nog meer zin in!![]()
Dat heb ik nu al G. Ik voel me gewoon weer 11 en jarig.quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachten
Moet bijna huilen net als dat Franse kindje uit het filmpje.
Eindelijk weer gevoel na jaren struggle!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Daarom ga ik ze ook niet lezen, maar lekker Forza 4 spelen als ik thuis ben. Dat dit een moddervette game is, staat al buiten kijf.quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachtenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Het feit dat ik niet hoef te wachten op de postbode of in de rij bij de nachtrelease is mij al 20,- waard. Het feit dat ik al 3 dagen speel neem ik op de koop toe.quote:![]()
Bevestiging van gut feeling, G.quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Dat ik 1000 biljoen geld krijg op mn rekening en Cameron Diaz op mn bonuskaart, knowwhatimsaying?!quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellen"Thats how we roll in the Shire!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waarom zou je ze lezen?quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik ook, maar ik laat de kippetjes wel alles voor me doenquote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!, wat denk je wel niet?
Vanavond swa. Vanavond.quote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze lezen?
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee, die hebben zogenaamd te weinig punten. Misschien heeft Jane wat staan en wat chipies.quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter ga je naar Verstappen , die heeft nog wel wat staan
![]()
![]()
Jelle van Es wacht op je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze lezen?
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.![]()
niets bijzonders veel trash zoals meloenenquote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van scorro G. Ik hoor dat ik wat shit heb gemist?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Haha wtf.quote:Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Wat een grafkop ook
En idd , wat een kutkop zeg...tering.
Maar goed , morgen ga ik hem zelf testen.
Die reviews van tegenwoordig kan je beter met een paar zakken zout nemen.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Shit, had daar graag bij willen zijn. Zou gek zijn geweest als ik ook bij was. Dodelijke combinatie ik en Giester met meloenen, kip en negers.quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niets bijzonders veel trash zoals meloenen![]()
![]()
Zag laatst Ruud kijken of er nog wat van de vrachtwagen was gevallenquote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die hebben zogenaamd te weinig punten. Misschien heeft Jane wat staan en wat chipies.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoef niet iemand mij te laten vertellen hoe geweldig een game is... Ik heb iets wat een 'eigen mening' heetquote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Waddup Roemeen, shit ging los vandaag G. Bijna topic weer gesloten en shit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van scorro G. Ik hoor dat ik wat shit heb gemist?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
RUSTUG.quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef Giester het volgende:
Ik ga in me waggie G'z.
Hollar at jullie strakoez, jeweet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik ga mezelf maar een beetje heull erg ophypen. En dan als morgen de postbode arriveert eens flink ejaculeren op het doosje.
- Dearest (UI)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ga mezelf maar een beetje heull erg ophypen. En dan als morgen de postbode arriveert eens flink ejaculeren op het doosje.
- Dearest (UI)![]()
Wel pics graagquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ga mezelf maar een beetje heull erg ophypen. En dan als morgen de postbode arriveert eens flink ejaculeren op het doosje.Ik ben inmiddels overleden![]()
Ik heb de laatste pre order van Emmen (yey)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Welcome back homeboi Gquote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Rustig G, alles goed. Faka met jou? Ik was scorro sahbi, had gehoord van m'n bradda Giester. Shit was loesoe.![]()
Praat maar normaal.quote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Roemeen013 het volgende:
Mijn pakket is er morgen zeker bij Bart Smit.Sowieso morgen na scorro die GTA V SE ophalen G.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hij sluit maar achteraan in de rij, er zijn nog 1000en mannen en vrouwen die op me wachten maar ja.quote:Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
het is wel fokked op als je erover nadenkt, heb je eindelijk die spellie, moet je eerst disc installeren en code intypen voor een fokking zeppelin. Wie heeft daar tijd voor.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niemand zeg ik je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is wel fokked op als je erover nadenkt, heb je eindelijk die spellie, moet je eerst disc installeren en code intypen voor een fokking zeppelin. Wie heeft daar tijd voor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Sowieso, sowieso. Zorg dat je genoeg ruimte hebt in je DM. Mijn fallus moet wel gefotografeerd worden met een groothoeklens namelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zou je moeten nagaan dat je zelfs als Xbox gebruiker nog je disc moet wisselen.. kost nog meer tijd!quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is wel fokked op als je erover nadenkt, heb je eindelijk die spellie, moet je eerst disc installeren en code intypen voor een fokking zeppelin. Wie heeft daar tijd voor.
First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa![]()
Gewoon hier posten , iedereen is wel benieuwd denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Sowieso, sowieso. Zorg dat je genoeg ruimte hebt in je DM. Mijn fallus moet wel gefotografeerd worden met een groothoeklens namelijk.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Altijd verwachten dat het iets minder is, kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Op gametrailers krijgt hij ook een 9.8.... Gaat dit echt de vetste game ooit worden?![]()
![]()
Ben geen Nigga
Heb een Playstation & Xbox, voorkeur gaat uit naar Xbox.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Dan zit de FOK!gestapo achter mij aan. Ik heb gehoord dat ze dan met het hele team door je brievenbus komen schijten. Dat heb ik liever niet.quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon hier posten , iedereen is wel benieuwd denk ikOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wel als we vanavond een gameshop kapot rushenquote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou GTA-release nog op het nieuws komen ?
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hart van Nederland en Editie NL waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou GTA-release nog op het nieuws komen ?![]()
![]()
Onder het kopje: GTAV brengt sociale jongeren ten gronde?quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
NOS zou wel hard zijnquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hart van Nederland en Editie NL waarschijnlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet je GTA V ook installeren op een 360? Hoe gaat dat tegenwoordig, heb m'n 360 al 2 jaar niet gebruikt.Kindness![]()
Die code kan je op de xbox site invullen terwijl hij aan het installeren is.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is wel fokked op als je erover nadenkt, heb je eindelijk die spellie, moet je eerst disc installeren en code intypen voor een fokking zeppelin. Wie heeft daar tijd voor.![]()
nee vetste game van dit jaar. In de toekomst hebben we gta 50 en die zal beter zijn dan dit grgrquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Op gametrailers krijgt hij ook een 9.8.... Gaat dit echt de vetste game ooit worden?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Kan best bij die Links getinte zendersquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Onder het kopje: GTAV brengt sociale jongeren ten gronde?RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet op het nieuws dusquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hart van Nederland en Editie NL waarschijnlijk.
Mijne gisteren maar even getest, hij heeft z'n winterslaap goed doorstaan.quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef GeorgeMichael het volgende:
Moet je GTA V ook installeren op een 360? Hoe gaat dat tegenwoordig, heb m'n 360 al 2 jaar niet gebruikt.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Onder het kopje: GTAV brengt sociale jongeren ten gronde?![]()
![]()
Heb hier nog niks gezien, behalve dan opengebroken bushokjes..quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef Max-Westerman het volgende:
GTA reclame inde bushokjeshier
zou toch niet....![]()
![]()
Ja mijne ook gelukkig. Was al bang voor de RRODquote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijne gisteren maar even getest, hij heeft z'n winterslaap goed doorstaan.
Kindness![]()
Schappen zijn leeg gejat en de toevallig passerende keeshond is zwanger.quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Keeshondjes zijn schattigquote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schappen zijn leeg gejat en de toevallig passerende keeshond is zwanger.
RED ONS HENNIEGOD![]()
De discussie over: ''geweld door videogames'. Zal vast wel weer oplaaien wanneer de nachtrelease in het nieuws komt.
- Dearest (UI)![]()
We hoefden niet eens te wachten op de release:quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef Keukendrol het volgende:
De discussie over: ''geweld door videogames'. Zal vast wel weer oplaaien wanneer de nachtrelease in het nieuws komt.![]()
![]()
Zeker, of als er weer een of andere gek gaat irl schieten.quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef Keukendrol het volgende:
De discussie over: ''geweld door videogames'. Zal vast wel weer oplaaien wanneer de nachtrelease in het nieuws komt.
Niet altijd serieus![]()
En nu mogen de gekkies van de Partij voor de Dieren ook meedoen, omdat je honden onder auto´s kan laten lopen, joechei!quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef Keukendrol het volgende:
De discussie over: ''geweld door videogames'. Zal vast wel weer oplaaien wanneer de nachtrelease in het nieuws komt.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Hoeveel heeft het maken van GTA V eigenlijk gekost?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Totdat je er een hele dag GTA mee gaat spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijne gisteren maar even getest, hij heeft z'n winterslaap goed doorstaan.![]()
![]()
Ruim 200/250 miljoen vgm. Alleen Pirates Of the carribean overtreft de game qua budget. en dat is een filmquote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel heeft het maken van GTA V eigenlijk gekost?![]()
![]()
Haha, die was is nog vergeten inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nu mogen de gekkies van de Partij voor de Dieren ook meedoen, omdat je honden onder auto´s kan laten lopen, joechei!
- Dearest (UI)![]()
GTA V met $265 miljoen budget duurste spel ooitquote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel heeft het maken van GTA V eigenlijk gekost?
http://www.computeridee.n(...)et-duurste-spel-ooit![]()
G'z gaan loesoe in op een marine basis in Washington USA. Die sahbi denkt dat hij Franklin is. Check de nieuwsa."Thats how we roll in the Shire!"![]()
270quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel heeft het maken van GTA V eigenlijk gekost?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
laat je shank en je pipa thuis vanavond brada's
de pers gaat dit gebruiken om ons in een kwade daglicht af te schilderenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Damn! De game levert gelukkig meer op dan mening film.quote:Op maandag 16 september 2013 16:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ruim 200/250 miljoen vgm. Alleen Pirates Of the carribean overtreft de game qua budget. en dat is een filmNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
266 miljoen dollar.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel heeft het maken van GTA V eigenlijk gekost?![]()
260 miljoen dollar dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel heeft het maken van GTA V eigenlijk gekost?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Stond zaterdag ook al een stuk over in de PZC (provinciale zeeuwse courant)quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef margrev het volgende:
[..]
We hoefden niet eens te wachten op de release:
[ afbeelding ]Every war is different, every war is the same.![]()
Dat heeft Rockstar gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Dixons heeft mijn spelletje verzonnen![]()
Een 10 van IGN, wie had dat verwacht
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
yo xbox boelers holla at ya boy voor die online dingenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een spel zou nooit een 10 moeten krijgen, ook deze niet dankzij de debiele scripted animaties als je tegen een vast object aanspringt.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Een 10 van IGN, wie had dat verwacht![]()
Die cijfers moet je atlijd in tijdsperspectief zien. GTA V is simpelweg een 10 waard in de huidige markt.quote:Op maandag 16 september 2013 16:36 schreef byah het volgende:
[..]
Een spel zou nooit een 10 moeten krijgen, ook deze niet dankzij de debiele scripted animaties als je tegen een vast object aanspringt.![]()
Want alleen IGN geeft een 10quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Een 10 van IGN, wie had dat verwachthttp://www.metacritic.com(...)uto-v/critic-reviews
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 16:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Want alleen IGN geeft een 10http://www.metacritic.com(...)uto-v/critic-reviews
quote:Op maandag 16 september 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.p4rgaming.com/(...)ould-give-it-a-1010/Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
IGN geeft standaard hoge cijfers aan bekende games . Is het onbekend en goed , krijgt het meteen een 7 of 6quote:Op maandag 16 september 2013 16:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Want alleen IGN geeft een 10http://www.metacritic.com(...)uto-v/critic-reviews
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ligt eraan wat je afweging is. Een 10 naar de maatstaven van vandaag de dag, of naar de maatstaven van pure perfectie. Dat is wel een verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Trebo het volgende:
Een spel kan nooit een tien zijn, hoe goed die ook is.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee juist niet, want die debiele scripted animatie zat al in san Andreas.quote:Op maandag 16 september 2013 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die cijfers moet je atlijd in tijdsperspectief zien. GTA V is simpelweg een 10 waard in de huidige markt.![]()
Je kunt toch prima uitkomen op een 9,6 en dat afronden naar een 10 als je enkel met hele cijfers werkt?quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Trebo het volgende:
Een spel kan nooit een tien zijn, hoe goed die ook is.
of een 9,8 afronden naar 10 als je met halve cijfers werkt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: