Best of Son?quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Zal wel niet heel druk zien hier. Klein dorp. Het enige dat bekend is hier is de Mac en de Ikea.
Ok... ik ga echt niet naar een nightlaunch dus...quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2
quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef J03llV het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook nog verschillende groottes, dan zou ik even m'n vriendin moeten bellen welke ze nodig heeft.
Naah, Duiven. Grootste Mac van Nederland. Dat was het wel. Af en toe komen ze hier ook naar toe voor de Ikea. Daar houd het wel bij op.quote:
Goed te horen! Alhoewel ik er een paar honderd meter vanaf woon maar toch, die gesjeesde gamers... Brace yourself!quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
yo als de nachtrust van mijn boy jackson in het geding is zal ik die niggas rustig houden swa
Heb je er zicht op?quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed te horen! Alhoewel ik er een paar honderd meter vanaf woon maar toch, die gesjeesde gamers... Brace yourself!
ik zal wel even iemand neer shanken voor de youtube viewsquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je er zicht op?Pleur even een webcam stream online
Nee, heb er geen zicht opquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je er zicht op?Pleur even een webcam stream online
er is geen nachtopening bij de intertoys in tiel.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwz
zeg wollah?quote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef tonic1 het volgende:
[..]
er is geen nachtopening bij de intertoys in tiel.
Bart Smit wel...quote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef tonic1 het volgende:
[..]
er is geen nachtopening bij de intertoys in tiel.
Wanneer is de Best of Son?quote:
MTVquote:Op maandag 16 september 2013 15:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Van 22:00 tot 00:00 GTA5 special op MTV.
Die blauwe mannen zijn zo gek nog nietquote:
Indd!quote:Op maandag 16 september 2013 15:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.metacritic.com(...)uto-v/critic-reviews
!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |